Nem fazikám csak én tudom a történetét, hogy mér lett a kawa zőőőd
Nos az ugy történt, hogy a 29-33 válság japánt is rosszul érintette. Ekkor japán,kobe-ben megszünt a híd és rögzítőelem gyár Egy feltörekvő cég megvette a telephelyet de olyan szerződést volt muszály aláírni, hogy a meglévő acél és festék anyagokat is megvásárolja Az acélt baj nélkül tudták hasznosítani, de a festékkel nagy bajban voltak. Ekkor egy amerikában élő magyar származású ember "Szarvas János "ajánlatot tett a festékkészlet jelentős mennyiségének a megvásárlására A mai napjainkban is jelentős piaci részesedéssel rendelkező John Deer mezőgazdasági gépek sem tudták felszívni azóta sem azt a festékmennyiséget. Amikor a kawasaki motort is elkezdett gyártani, esze ágában sem volt ezzel a színnel lefújni a motorjait Ők kései motorgyártók voltak a yamaha, honda és a suzuki után Az ős 9-esek (gpz) még nem is vagy csak elvétve jöttek ilyen színnel, mivel viszont a piacra be kellett törni, egy feltűnő színt kellett adni a motorkerékpároknak
Így két legyet ütötek egy csapásra, fogyott a festék és is merté vált a kawasaki.
Igazi híre viszont azért lett, mert a motorokon végzett újításokat 90%-ban a kawasaki hozta létre többekközött( lásd a f@s ződeden a ram air-t...
nem-nem birja az téleg 1 jó fél métert feljött az eleje be is fostam rendesen kérdeztem is Petit hogy elő fordulhat a hanyatlás?monta nem mert a hosszitott plató nem engedi de azért ne kisérletezzek mondom-gondolod direkt vót Rábával meg Manokkal jártam eddig kamahárommal még most az első......érdekes konstrukció
na ma én is felkaptam a kamahárom elejitttt komolyan mentem dombon fölfelé megrakva,és elfogyott az erő fulladt a picur én meg rárugtam a kuplungra és lám ágaskodott bennem meg a szar
Jó reggelt!
Nos az ugy történt, hogy a 29-33 válság japánt is rosszul érintette. Ekkor japán,kobe-ben megszünt a híd és rögzítőelem gyár Egy feltörekvő cég megvette a telephelyet de olyan szerződést volt muszály aláírni, hogy a meglévő acél és festék anyagokat is megvásárolja Az acélt baj nélkül tudták hasznosítani, de a festékkel nagy bajban voltak. Ekkor egy amerikában élő magyar származású ember "Szarvas János "ajánlatot tett a festékkészlet jelentős mennyiségének a megvásárlására A mai napjainkban is jelentős piaci részesedéssel rendelkező John Deer mezőgazdasági gépek sem tudták felszívni azóta sem azt a festékmennyiséget. Amikor a kawasaki motort is elkezdett gyártani, esze ágában sem volt ezzel a színnel lefújni a motorjait Ők kései motorgyártók voltak a yamaha, honda és a suzuki után Az ős 9-esek (gpz) még nem is vagy csak elvétve jöttek ilyen színnel, mivel viszont a piacra be kellett törni, egy feltűnő színt kellett adni a motorkerékpároknak
Így két legyet ütötek egy csapásra, fogyott a festék és is merté vált a kawasaki.
Igazi híre viszont azért lett, mert a motorokon végzett újításokat 90%-ban a kawasaki hozta létre többekközött( lásd a f@s ződeden a ram air-t...
legfeljebb egy daruskocsi ami emeli az elejét...
Csimbit próbáltad utánozni, azt neked is pont mázlid vót...
http://www.riderforums.com/att...
Magyarul sehogy
Most 1 darabig nem probalgatom. Tul friss a vas