Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeki vagy még?
meghajtottuk én is meg a vevő jelölt is a motort és szebb lett a hangja is, faxán duruzsolt a technika és még nem is halk a gyári dob hangja, egész kellemes. C modell. hja és a dzsssiiiiiiiiiiii meg színezte a titán dob végén a kiömlőt
olasz papírokkal 700 az ára
ALU vízcsőbe
ma motorkáztam a 33-on a stritfighterrel, hát szar ám 160 felett kapaszkodni abba a vízcsőbe.
csak érdeklődtem, lehet össze sem kell építenem a kéket, darabokban többet ér. ezért kérdeztem.
már óccsó a 9 is adják csak vigyed.
Mindig a piszkos anyagiak.
"oszt hogyér adják" ?
Ddt lehet az eggyik lábad vastagabb mint a másik
A kövérebb láb irányába húz...
Na azért ezt az út is szépen tudja befolyásolni!Főleg a magyar út!
tegyetek rá 200/50 est ,olyan lesz mint ha sínen mennétek ,csak kanyarodni nem kell vele .
Enyém is elmászkál néha,de nem mindíg
Attól függ merről fúj a szél
Ezzel kapcsolatban van egy érdekes tapasztalatom. Nekem még egy motorom sem futott tökéletesen egyenesen soha.
Mondjuk 120-nál elengedem a kormányt akkor igen de ahogy lassul ilyen 50-60 körül az összes elment valamerre.
Estét srég banda
és a slendriánságot...
És tudja!
Akó, ha dzssíííííííííííí, figyed a srégséget.
Mármint hogy nem stimmel valami!
De érted te,hogy mi a vaker!
srégség
Még csak az sem lehet,hogy ha 2003-as modell,hogy lehúzgálták róla a matricákat,mert a tankon rá van lakkozva,úgyhogy az tuti át van festve!Na meg persze a kerekek is.
A segédvázon és a hátsó villán rajta vannak a levonók,így azokon TALÁN még gyári a festés!
Helló!
Lehet,hogy törve nem volt,de festve IGEN!
Ez a motor(ZX9 F modell) ilyen színben nem hagyta el a gyárat!
A képeken a 2002-es és a 2003-as gyári kék színű kilenceseket láthatod!
A félrehúzást okozhatja egy kopott első gumi is,vagy egy enyhén szoruló kormánycsapágy(egykerekezgetés következményeként pl.),ezek javítása pár ezer forintból megvan.
Guggolj le az útra,és valaki jöjjön a motorral szembe veled,és nézd a kerekek egymáshoz való viszonyulását.Észreveszed,ha srégség van!Ha a váz is újra van festve,akkor valószínűleg volt azzal is baj!


A hátsó kereket el lehet húzni a láncállításnál, valamerre.
Told át vízen, és nézd meg, hogy egy nyomon fut-e a két kerék.
Lehet kormánycsapágy hiba is! Kopott gumik!( Nem csak elöl hátul is!)
Nem egy nyomon futó kerekek!
Nem gyári a színe, és a matricázottsága is gyér.
Mivel átkenték, lehet estek vele, így akár a váz is lehet sérült.
Jó gumikkal dönthető, jobbra-balra könnyen, mérd meg a tengelytávot.
Legalább nem zőőőd...