Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van!
Azért lesz az első kupa előtt pályanapokon lehetőség felmenni pályázni, ez csak annyiból fontos, hogyha lassú is vagy, de legalább megszokd a helyes íveket, tudd az íveket tartani, és ne kóvályogj össze vissza a pályán, így majd a hátulról gyorsabban érkezők könnyebben ki tudnak kerülni ha nem bóklászól a jó és rossz íveken össze vissza.
Azt mondjuk senki nem mondta, hogy a ZX-Kupa legyen a a nap amikor életedben először felmész a pályára.
Az nem illendő.
Szó sincs róla. A zsír azt jelenti, hogy jó állapotú versenygumi. Kb. 30 000Ft/pár. Na most azt tudni kell, hogy én egy darab elsőgumival végigcsináltam az idényt ami 25 pályanap és vagy 8000km utca. A hátsókat 4-5 pályanap után cseréltem. A 7R valszeg jóval többet elmegy egy hátsóval mert ugye -50 paci. Én a D209GP Racer-t ajánlom. Iszonyat jó gumi és utcára is megfelel. De Pirelli Supercorsa, BT002, Metzeler Racetek is mind mind jó.
Új gumit 3 éve nem láttam. De megmondom őszintén csak akkor vennék ha a pénz nem számítana. Amúgy az én szintemen csak pénzkidobás.
Mit étesz zsír gumi alatt? :)
Mi pénz?Gondolom vadi új a jó aztán eladni mert a széle elfog kopni....
Veszek ruhát és pár versenyen elindulok ha úgy alakul,csak fosok utolsó leszek,mert még sose mentem pályán.
Na majd kiderül,de ezekszerint lesznek egy páran 7R rel.
Tom:te gyári idommal mész,vagy beszerzel addig egy utángyártottat,jó lenne a gyári törésmentes idomom ha egybe maradna.Föleg ez a fényjátszós matrica nagyon állat...
Ott vagyok a 11-ik helyen! Le kell szarni az ezreseket. A köridő számít semmi más. Egy jó állapotú 7R-el, zsír gumival simán lehet 2:10-en belül futni. Innentől kezdve miről beszélünk?
Nem hülyék a Kawasakisok, jó kis marketing fogás ez az ingyen pályázás, meg ez a verseny. Ha nem is Kawám lenne, már csak ezért is azt vennék. Jövőre megküzdünk Tibike a kupán
Jaja, így van ahogy Tomas mondotta.
Ne azért gyere el versenyezni, mert a 7-eddel le akarod győzni a 636 felettieket, vagyis az új 1000-eket, hanem mert a kawasaki egy olyan lehetőséget biztosít, amit más motorgyártó cégek egyike sem kis hazánkba.
Nevetséges 3600-Ft-ért kaptam a xz-kupán 30 perc szabad edzést, 30 perc időmédőt, és egy 10 körös versenyt, ami persze 9 volt, mert hát ugye az élboly símán beért egyszer a 10 kör alatt.
De nagyon megérte, és egy maradandó élménnyel gazdagodtam.
Valamint ingyen rádakasztottak egy időmérő kütyüt, így a végén azt is megtudtad hogy mind az időmérő, mind a verseny alatt mennyire tudsz stabil közel hasonló köridőket motorozni, még ha a jó időkért sokat is kell majd fejlődni, de ez csak úgy történhet meg, ha minél több időt töltesz el pályán.
Lehet neked 10-esed, és repeszthetsz a ccélegyenesbe közel 300-al, ha nincsenek kanyar sebességeid úgy ahogy Tomas mondja, a 400-asok is felkajálnak. Amíg én az időmérőn 2.23 at motoroztam, a 400-assal a kis srác símán 2.22-vel elém qualifikált. Persze versenyen már nagyobb esélyekkel indultam, meg közbe szépen kezdtem is fejlődni felfelé, a legjobb körbe már sikrelüt 2.21-et is motorozni.
Szóval a kawasaki szerintem lehetőségeket ad ahhoz hogy ha szeretsz motorozni akkor hajrá, és nem kell közel 30.000 Ft-okat letenni, mint más kupákban.
Jövőre F-tom már tervezi hogy jön ő is, és jó lenne ha még páran 7-esekkel megmutatnánk magunkat, ha nem is az 1000-ekkel, legalább egymás között megvívhatnánk kisebb csatánkat.
Nagyon nem kell besz....rni, ez a zx kupa nem vérre megy, ha megnézitek olyanok is vannak akik 2.30 felett motoroznak, és azokat sem szólja meg senki, hogy jobb lenne odébb állniuk, sőtt szerintem mindenfajta segítséget megkapnak az élmenőktől, hogy hogyan lehet fejlődni.
Most értünk haza.Forgalmit péntekre hozza a postás ha iaz,meg péntekre kapja a bank a tözsköyvet.
Kipufogó meg a kocsibamaradt amiel hoztuk :(
Mondta a srác ha jár Szolnokfelé elhozza,vagy é leugrok érte ha járokMakó felé.

Most már csak nyarat kell várni és összerakni a régi 7est.
Bár jó ajánlatra most is vevő vagyok(karbisor nélküi rozsdástankos kulcs nélküli kopott gumis dobzban vadiúj lánccal,blokkban vadi új lánccal és mocin vadi új ZG doublbubble plexi).
Legaláb a sluszkulcst találnám meg vazzeeeee,a töröt kulsdarabot megtaláltam a régi kulcsról,mást nem az alapján kézel reszelek kulcsot nyerskulcsból...
Karbisort majd bontóból nyáron veszek,tankhz meg veszek rozsdástankfelújítókészletet,beledobom az új telószimeringet,veszek á új szelepfedelet,meg új aksit,feldobom az új láncot,azt eltolom műszakira.)
Szerintem még egy 60ast(max 70) kell majd ráköltenem.Viszont ilyen esett téli áron tuti nemfogom eladni amig nemsürget a pénz kenyére....
Amúgy megvan a gép?
Figyelj itt nem feltétlen számít hogy 10-esed van vagy 6osod. Vannak akik 400-al jobb időt mennek mint egy 10essel. Dóczi Tibi elindult innen a 7R-rel, egész jól ment így elsőre. Jövőre én is elindulok legalább egy futamon. Amúgy az új 6R-ek elmennek a 7esnek célegyenesben, de minimális a különbség. Csdak azok 130 lovasak főtengelyen, meg vagy 50 kilóval könnyebbek. Most hogy megkapta az enyém a titán rendszert, meg egy kisebb áttételt, remélem azokat is odakúrom. Előfordult hogy a faszi elment nekem célban egy 10-essel erőből, aztán a végén kifékeztem a faszra, onnantól nem is láttam. Úgyhogy először motorozni kell megtanulni, utána felülni 180 lovas fosokra.
Ez kinek is a gépe? :)
Aporó nemkiabálom el de ha igaz este rakok fel fényképeket...
zx kupán látom 636 alatt és felett,de a 7R inkább való lenne a hatosok közé,vagy innen nemindult még senki zx kupán?Csak nyiltnap?Nyiltnapok ára mennyi?(néztem a zx kupánál csak napi license és napi bizti kell)Csak nemtom a 10R közt mitszolnak a 7R nek.
Csorog a nyálam
Sztem semmiben nem más mint a sima. Ismerve a 7R-t, hogy 7 év alatt szinte nulla volt a változtatás rajta. Győztes csapaton ne változtass, hiába...
Igazából vadiúj gumim sosem volt, a Sport Attack-ot vettem kb 100km-el. Hátul D207RR volt, az fénykorában egész jó volt, pályán is bírta. Igazából szerintem tökmindegy milyen gumid van csak minél újabb legyen. Én most veszek télen új garnitúrát D208 vagy Sportmax qualifiert. Pilot power nagyon jó, de hamar fogy, meg drága. Ha a használt szarokkal tudtam menni ringen, akkor a vadiúj Dunloppal is menni fog Ja spanomnak van pirelli diablo supercorsa sc2, annál jobb nem kéne. Ragad mint szar a pokróchoz.
Nekem a mislány pilot power race sport stb jöttek be,minnél puhább és újabb és szupersportabb annál jobb.De igazából a régibb modelljeik is nagyon jók!
Neked mik jöttek be?
Van ám a 7R hez 800ccm dugattyú kitt is az ütös lenne egy 7RR karbival :)

valaki tudja miben tér el a sima 7R től a superbike edition sorozat?
német oldalakról annyit kihámoztam 98ban volt és 500db,de eltérés az csak a sorszámos tábla vagy valami teknikai is?
Én inkább beszögelek egy 9R blokkot azt hadszóljon....kiköp egykét szelepet,nem baj 16 ból fussa párra : O)))))
"Csak" 40-es, a 9R-é.
Ja igen ismersz itt fehérváron olyan emberkét aki fényez idomot?
Aha értem.És abba is akarsz fúvóka kittet?
Ebayen klasszisokkal olcsóbb. És keveset futott. Még nem hívtam el is felejtettem. Majd valamikor.
Az zsivány.Boldi barátunknak éppen van egy ilyen .Asszem 38 ezer pénzt kér érte.Ja felhívtad már?
Pontosan. Elvileg ugyanaz az egész mint a 7R-é, csak 38 helyett 41es torokkal.
Ez a mosolygós 9es gyári karburátora?