Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végülis 9ekm-t bírt ki a minta, oldala fogyott el a PÁLYázástól. Arra nem az igazi, utcán elmegy, de valamiért olyan a profilja hogy 1mm kihasználatlan felület mindig marad a szélén, még pályán is. Pályán megtréfált párszor, ha túlmelegszik, akkor nagyon kenődik, egyszer fékezés nélkül kanyarban elkezdett pattogni, radírozni az eleje, azt le sem írom hányszor csúszott meg simán az eleje. Nem ajánlom, mert nem is olcsó, és nem is jó annyira.
Szarr!
Hali

Látom continental sport attackal mész.
Milyen a gumi?
Már 250 fontnál tart a licit. Inkább veszek rá egy 9R 41mm-es CVKD depressziós porlasztót.
Hello.Úgy látom hogy erre licitálni kell de elküldöm a címét nézd meg te is
http://cgi.ebay.co.uk/superb-k...
Síktolattyús 7RR karbi? Mi péz ez?
Hali Tom.Találtam az ebay-on karbit ha érdekel.Te is akartál ilyet vagy nem?
Amíg a kompresszio OK nem kell belenyúlni a blokkba! Viszont ha már nem annyira jó ( 10 bar alatt) akkor érdemes egy nyomásveszteséget mérni! Hol megy el a nyomás! A gyűrük mellett vagy a szelepek nem zárnak tökéletesen! Az olajat eheti sok minden miatt! Gyűrűk vagy a dugattyú gyűrűhorony kopása miatt de lehet szelepszár simmering is!
Nem tudom hogy az indítást befolyásolja e, de illik egy nyitott csőre ráállítani, főleg egy rendszerre.
Nem csináltunk semmit, mert úgy éreztük hogy nem csuklik. Ez befolyásolja a meleg indítást?
Amikor ráraktátok a rendszert, karburáltatok?
Nézess szelephézagot. Kicsit csattogós hangja volt multkor, lehet ráférne.
Boldi egy olyan ember akit üzlettel nem lehet zavari bármikor hívod. Szerinted melegen miért nem akar elsőre másodikra beindulni a vas?
Még nem, hétvégén nem akarok zavarni. Majd talán holnap.
Hali Tom.Beszéltél Boldival?
Jól mondod

Én nagyon belenyúltam GPX-be, jó értelemben (Mong Zoli is csak áradozott róla), de az általános megítélése eléggé gatya a típusnak. Motorikusan abszolút egyben volt, a futóművével nem voltam kibékülve, ezért is vágtam bele a 9 projektbe. Nem tettem rosszul, az biztos, valami ilyesmi katarzist fog átélni Matska is Gizella után
Nem a drágán hirdetett gépet mondom,hanem ami karbondobos,karbon kiegészitős sorszámos 8kiló az ára gyári cucokkal együtt.Szerintem reális ár.Alig várom enyém legyen.
Mit mondjak? Nem erre való a 7R, de látom ezt te is tudod. Igazából a kuplung meg a telószimmering nem bírja csak az egykereket. Többi része nem hinném hogy megsínyli, elég masszív darab. Én láttam ezt a gépet hirdetésben, de elég drágának tartottam. Látszik, hogy 20 éves a tulaj, én is ilyen voltam, akkor volt a fájter korszakom a cbr-rel. Hálistennek elnőttem a kínzást, most már csak pályán kínzom...
http://www.sportmotor.hu/motor... innen az egyik a szóbanforgó 7es amit venni akarok,pici a világ nem sok 7es van itthon...
Nemtom 0km től kezdve mennyi lehet az enyémbe de biztos nem kevés.Dugók meg gyürük tipptopp.Mondom karbisor kopott el,a gpx nél meg a veztengő bütykei illetve a szivószelepek picit.De a zxr nél csak a karbisor.
Innen nemismered azt a 7est véletlen?mit tudsz róla?(végülis gumifüst szerintem mindegyik 7essel volt,sőt sportmocival is)
Köszi a infót, te mennyit vertél a zxr-be, ha nem titok? Arra lennék kíváncsi, hogy a blokkot mennyire mikor érdemes megbontani, ilyen dugattyú, vagy gyűrűkontrollra? Enyémben 68ekm van, de olajfogyasztás szinte 0, ami fogy, az is a szelepfedélen keresztül . Láncokat most cserélek, többek között vezérmű meg generátormeghajtó.
Bocsi a kapkodásért de épp kajálok,egésznap melóztam,tanultam,7R t néztem,most értem haza....
kb. 4éve vettem meg. a teljes történet:
-eldöntöttem csak zxr lehet a kövi a gpx után.
-moci meglett de piros és nem zöd blokkja hol csörgött hol ne,megakart néha szorulni néha meg bese idnult mert szorulva volt,89es a gép de 90es idomok és 90es hátsófutomű svájcból(gondolom seggbe volt zúzva)
-blokk szétkap azt csodálkoz a vezérmüláncnál bevolt esve idegen alkatrész,egy kis persely,meg a vezlánc feszitő volt picit gyenge.Kapot új láncokat.
-azóta sok sok ezer km és elég sokat 10e fordulat felett azt ami volt vele:
-vizcsövek sorba durantak el,de szemre is repedezett volt
-olajgomba elrepedt
-ac pumpa zárlatos lett,mert megszorult a rozsdától
-tank rozsdásodik(ezt kell eladás elöt orvosolnom)
-karbisor kuka lett(ezt kell eladás elöt orvosolnom)
-gumi meg olaj volt ráköltve csak,jah meg fékbetét fékfolyadék
Most kap új láncot meg telószimeringet meg gyertyapipát,gyertyát(ezek meglettek már véve)
Kel még egy szelepfedél tömitést vennem,mert már nagyon veri ki az olajat ott,de az se vészes.
Motorlandon a Dannyboy nevű sráctól szereztem tökolcsón ZG márkából doublebubble víztiszta plexit rá meg egy 0km es gyári kipufogót egy márkatársamtól.
Egyszer egy autós darabokra zúzta de szerencsére kawabéb(nemtom irogat e még ide) megúszta agyrászkódással én meg csak pár karcolással.

Igazából sok a szóbeszéd,hogy széthullanak a H szériák meg a gpx,de nekem sokévig volt gpx is meg van ez a H és a Birdnek is sokévig volt gpx,akkor a 251 nevű srácnak aki indexre is(9R tulaj) volt neki is gpx gond nélkül.

Jah van egy haverom erre akinek szintén H szériás van és neki asszem már valami 6-8éve!Nyáron elég sokat mocizik vele,műszerfal már közel a 100e hez és kitudja mikor volt visszatekerve...
Karbisorral volt neki is csak baja(indulási meg szinkron gondok a kopott karbik miatt)
Képet kérnénk a típisról . Az a kopogás a kuplungtól, amit mondtál, nekem is jelen van, és igen láncos az olajszivattyú/generátor meghajtása, amit én fogok is most cserélni. Kawazoli gépén is hallottam ezt a hangot, úgy látszik típusra jellemző. Hadd kérdezzem meg a ZXR hogy bírja a kiképzést, mióta használod, milyen problémai voltak/vannak, mennyi km van benne? Kíváncsi vagyok mit bírnak ezek a rokkák, mert legendákat lehet hallani róluk
Ha ez összejön akkor lesz egy eladó zxr750 H1modell tavasszal!Bár alkudozni most is lehet de most nem kipróbálható pár apróság miatt(karbisor,aksi).

Bőőőőrd de meg nemtévedsz erre felé a forumum eme topikjába,mert ez végze zőőőd kawa!Egy szavad se lehet a szinére :)
Meglestem a motort és nagyon szép!
Ici picit remeg az alapjárat de kawásan csodás így is!
Kuplung felül pici kopogás alapjáraton de nemvészes,asszem ebbe is van egy lánc a kuplung mögöt mint a J-K-L modelekben?
Tipptopp a gép amugy!
Bankos üzen,hogy kapok hitelt de csak 56hóra küldte a papírt aláírni de frankalapú :(
Vissza írtam huf alapút szeretnék,megoldható e.
Most izgulás a huf alapért!Gondolom ha a hitelfizető képességem megfelel nekik akkor huf ra is megfelel.
Motorszámot egyedül nembírtam sajna meglesni,mert ugye olyan jó helyen van :(
Karbon indexek E betüs+gyári,karbon dob+gyári,karbon boritás a ramairnál karcmentes fényezés nagyon pöpec.Ha törve is volt igényesen csinálták meg.Ritka az ilyen 7R.