A rendszer működési elve 2 szűk mondatban: amikor a motorral nagy sebességgel haladsz, a beáramló levegő a légköri nyomásnál nagyobb nyomással préselődik a motorba, ezáltal nő a teljesítmény. A két nagy beömlő ezért van a lámpád mellett. A te 7-eseden már egész fejlett rendszer található, már az L-es ZXR-é is ram air. Az én J-men meg a régi H-n még inkább csak show elem (a "porszívó" csövek) mint komoly teljesítményt valóban növelő rendszerek. Igen, igyekszem gyári állapotban tartani a gépet (attól független, hogy a melléklevegő rendszer ki lett dobva)! A sportdobot is levettem és eladtam a `csába... a gyárinál szebben semmivel sem muzsikál . 9-10 K körül meg szól azzal is, legalábbis ott rajta ülve nekem szép. A hallgatóság meg nem igen érdekel...
Itt a ramair rendszerről volt éppen szó... az a vákumos szar amire te gondolsz, is csak azért lett kidobva, mert a gyári karbimon nem volt a beszerelt blokkon meg igen. Annak semmi köze a ramair-hez. Az enyémen ramair még nincs is. :)
Efféle hülyeségeknek sose ülj fel! A gyári mérnököknél ne akarjon már senki okosabb lenni! Ott mindent úgy találnak ki, hogy az nekünk a legjobb legyen! Maximális teljesítmény a lehető leghosszabb élettartam mellett. Ez biztosan így volt az utolsó hetes és kilences példányok legyártásáig, ami utánuk jött arra már nem mernék esküdni...
Na fasza. Csak az a kérdés hogy ez miért jó,és melegen mi a pics ért indul nehezen?Ezt vajon miért kötik ki.Ennyi erővel tehetném a csövet a légszűrőház mellé!
Köszi! Megyek fegyvert venni!Én ugyan nem értek hozzá és mégis így gondolom.De ezek az állítólagos szerelők azt mondták hogy ez így tök jó. Hidegen pöci röfi,de melegen kész kín.Én ezt a mocit szeretem és amíg hajlik a derekam addig ez is marad. (Remélem nem dobta el a szelepet)
szerintem: 1. lődd le a szerelődet. 2. minden amerikai faszságot meg kell enni ki kell próbálni ami onnan jött, a híg agyúaktól.
kösd be vagy köttesd be a tankba a ram airt hátha gyorsabban fog bele dzsavázni a benzin a blokkba!
ennyi hülyét
de van jó oldala is
egy ózdi csákó összetört egy B zx9-et, megtákolta idom nélkülire, hívogatott hogy nem megy a motor, mondom neki állítsa vissza a ram airt és menni fog. vissza tette a két vastag airbox csövet. nem megy a motor, vissza tette a két karburátor ram air csövet megy a motor. majd vizsgán a karbi ram air csövét félre tolták - szélárnyékba- hogy le tudják fényképezni a vázszámot. 1 évig nem ment jól a motor míg nem újra felhívott és megint azt ajánlottam hogy állítsa vissza vagy ellenőrizze a ram air rendszert. mérges volt a csóka mert azt hitte szivatom, ezért valszeg mérgében feldobott egy üveg BECHEROVKÁT ha mégis igazam van. kb 10 perc hív a csákó, pöpec a motor, a ram air csövet kellett jó állásba igazítani.
van egy üveg becherovkám ózdon már csak el kell motorozni és jól beseggelni tőle. ennyi.
jó mókázást a ram air csesztetéshez, de egy gondolat. ezt a tipust ram air rendszerre álmodták építették meg tehát kell a működéséhez, mi a fasznak cseszegetik?
ha egyenes kormányos gépre vágysz vegyél a Z sorozatból egyet, vagy egy ram air nélküli gépet, egyenes kormányozd be oszt GÓ!
hja hogy nem mennek úgy mint egy kawa, há ez van.
Sziasztok! Szeretném erről a véleményeteket kikérni.Nekem van egy zxr750 L A szerelő ki kötötte a ramair szelepet és a szellőző csövet be kötötte a légszűrőházba. Na innentől kezdve melegen csak teljes gázzal indul,és ott is úgy hogy elindul 2henger aztán ahogy engedem a gázt vissza úgy a másik kettő.Ezt találtam róla. ha ez igaz tényleg elég a kisebb fúvóka? http://homepage.ntlworld.com/w... Várom a véleményeteket,és a javaslataitokat!
Asszem a csizmaátmérő stimmel, tehát be tudod fogni a villahidakba, gyanítom a kerék is bemegy, max távtartóval kell szarozni, de a fék luktáv tuti nem stimmel.
Tud esetleg valamelyikőtök valamit erről a ZX7R-ről? http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-7r_ninja-9274620