....annyival jobban megy, hogy beismerje valaki hondás polóban aki ex 929 tulaj, hogy jobb a 9r, már pár hónapja boldog 9r tulaj.
Sajnos a neten lévő összes eladó 7r egy kupac pudva fos így egy 94es 9R -t vett.
Amúgy a 7R -t is fel lehet hízlalni, de a hengersort semmi értelme cserélni.
Nem vettem volna a bömöst akkor most közel 9kilós lenne a hetesem, de így nincs miből rálocsolni kb.6kilót....
Amivel hízlalni lehet: big bore dugók, hozzá fúrni a hüvelyeket, hosszabb löketű főtengely(j,k,l,m -ből), fcr karbisor, veztengelyeket modosítani, programozható másik gyújtás.
Ez legolcsóbban "okosban" is 6kiló alatt nem állna meg!
Utána jöhetne 7rr tank+karbon airbox+magnézium felnik.
Mellesleg ha valaki tuningolni akar legalább faszságot ne beszélne ugye a zx900b furata és a zx750p furata.....
Kétlem, hogy az ilyen egyszerű lenne. Az öreg ZX9 blokk ZXR750 blokkra épül, nem ZX7R-re. Szoktak 9R blokkot tenni 7R-be, de adaptereket kell gányolni, hogy bemenjen. Sokkal nem megy jobban az a kilences sem.
Telóba milyen olajat érdemes rakni? Milyet használtok bele. Most gyárilag előírt 5W-s van nekem benne, de nagy fos vele a futómű. Rugóelőfeszítés fullon van, csillapítás olyan felére van állítva. A régiben nem tudom milyen volt, sajnos mindkettő elhajlott a múltkori perec alkalmával. A mostani úgyanúgy van állítva mint a régiek, de nem jó kicsit remeg, bizonytalan a gép, túl puhának tűnik az egész...
Nem csodálom, hogy beleszeretett a hatosba, hiszen ez a legszebb motor a világon. (na jó, lehet, hogy ez a hetes topikban kicsit erős ) Jó választás egy ilyen gép, én abszolút elégedett vagyok vele minden téren .
Természetesen megnézegetheti, és ha nem túl részeg, és még tud állni a lábán, és nem borítja magára, és nincs rajta semmi, amivel összekarcolja, akkor fel is ülhet rá egy kép erejéig. Szigorú feltételek, mi?
Unokaöcsém motorvétel elött áll és hát nem beleszeretett a 6 osba?! Én csak örülök, hogy kawás lesz Remélem amig a felajánlott pálinkát iszogatjuk megnézheti esetleg, felülhetne e rá egy kép erejéig
Mindene uzemszeruen mukodik
Sajnos 1-2 alkatresz modosult az uton , majd telen meggyantazom meg lefestem, de muszakilag kifogastalan.
Telire tervezek 1 nagyobb volumenu szervizt, es atnezest. Megis csak 20 eves.
Úgy értettem: a 7-es mint "túrasportgép" (holott penge mindenes), mivel pedig kettő is van a képen, "találkozó", de máskülönben egyértelmű (meg beszéltük is), hogy egyéniben nyomjuk legszívesebben.
Akkor tehát a fél szemmel olvasott kisebb betegsége a gépnek a múlté?
Keves a szabadidom, es amikor van szeretek motorozni, de 100 km-re nem inditom be.
Iden volt 3 het szabim, Helsinkibe mindenkep elmentunk volna. Akkor mar miert ne motorral. Ezek utan 1600 km nem tav Igy 7376 km lett a kirandulas vege.
Nem jarok talalkozokra, nem motorozok csapatban.
A kalandorok maganyosak
Sajnos a neten lévő összes eladó 7r egy kupac pudva fos így egy 94es 9R -t vett.
Amúgy a 7R -t is fel lehet hízlalni, de a hengersort semmi értelme cserélni.
Nem vettem volna a bömöst akkor most közel 9kilós lenne a hetesem, de így nincs miből rálocsolni kb.6kilót....
Amivel hízlalni lehet: big bore dugók, hozzá fúrni a hüvelyeket, hosszabb löketű főtengely(j,k,l,m -ből), fcr karbisor, veztengelyeket modosítani, programozható másik gyújtás.
Ez legolcsóbban "okosban" is 6kiló alatt nem állna meg!
Utána jöhetne 7rr tank+karbon airbox+magnézium felnik.
Mellesleg ha valaki tuningolni akar legalább faszságot ne beszélne ugye a zx900b furata és a zx750p furata.....