Egy kérdés? Ha valaki tudna nekem abban segíteni hogy elárulja nekem ha jár a motor lent a sztender berakod egyesbe elvileg ha felengeded a kuplungot meg kéne hogy álljon a motor ez lenne a működési norma ugyebár.Mert nekem nem áll meg. Mértem a sztender kapcsolót jó,kuplungnál szétszedtem a kapcsolót megtisztítottam az is jó már a diódák a biztitáblába szintén jók.Egyéb ötlet valakinek? Mert már nem jut eszembe semmi!
Én is erre gyanakszom, vagy valamelyik biztonsági leállítóra. De a legfaszább az lenne ha találnék egy normális villanyászt, mert én az a fajta vagyok aki inkább kifizeti a szakit, ha normálisan megcsinálja. De felénk ilyen egyenlőre nincs. Legvégső esetben marad a csavarhúzó, de az meg.....
Az e-bay-en vettem egy start relét azt amibe a 30A bizti van kb:2500huf kicseréltem ma voltam venni start relét reléjét ami a biztosíték táblába van beleforrasztva a nyákra mert néha csinálja azt hogy indítanék és pici kat aztán semmi.Na ez a kisrelé nem ad át rendesen a nagynak jelenleg ezt cserélem.kb 350 huf elektronikai boltba nem ugyanolyan mint az eredeti de a lábkiosztás és a méret stimmel,+ egy kicsit több ampert bír kapcsolni.Jelenleg ezzel szívok.
Erre a szopórollere nekem is bérletem van 1x összeégett a gyújtáskapcsoló csatija . Tavaly nem akart beindulni -- beszart az aksi, Idén első indításnál pöc-röf aztán menni akartam teljes harci díszbe és egy nyikkanása sem volt. Másnap sem. Pár nap múlva a folyamatábra szerinti első mérési ponton a műszer, konstatálom, hogy van delej és abban a pillanatban beindult. A gomb nyomásától számítva 2-3 mp. És azóta folyamatosan indul
Akkor kábelkorbács valahol!Nekem volt egy olyan jelenségem hogy néha verte ki a világítás biztit amikor olyan kedve ill esősebb volt az idő a fejidom tartó konzolt kidörzsölte a korbács teljesen fémig berozsdásodott és néha volt zárlat néha nem mert a rozsdán nem mindig húzott le testre rendesen
Szeva csak egy jó tanács! Bizti táblát könnyen ki tudod zárni két stekker kihúz, bizti tábla kivesz,hátulján négy csavar ki hátlap le és már ki is veheted a nyáklapot belőle ha látsz rajta égést akkor az.De kicsi rá az esély nézz körül inkább a fejidom kábelkorbácsa körül. ott ahol a műszerfal tartó konzolon megy a korbács illetve hozzá van rögzítve a konzolhoz.
Bármi létezhet. Én egyszer nem tudtam leállítani a motort, mert off állásban is volt gyújtás :)
Nézd át a kábeleket, csatlakozókat, nem testel-e valahol.
Létezik,hogy a bíztosíték tábla zárlatos? Volt egy zárlatom a világításnál az egyik biztí el is szállt azóta ha berakom azt a bíztit akkor a műszerfal világítás gyújtás nélkül is világít
Egy ilyen buliba én is beneveznék, de csak augusztus 1. után és csak 7 végén. Mindenféle megoldás szóba jöhet nem vagyok marcipánból
DINI: Olyan nincs, hogy valami nem fér fel a motorra
Guro emlékszel a Szajki-tóra kb 3 éve mikor itt voltatok. Lehet bérelni házat, nyugodt környék. Lehet parádézni! Igaz nem Balaton, de ötletnek nem rossz!
Itt jegyezném meg, hogy az eu-s biztitáblámat szőrén cserélném USA-ra
Nézd át a kábeleket, csatlakozókat, nem testel-e valahol.
DINI: Olyan nincs, hogy valami nem fér fel a motorra