Hát igen veszélyes volt a parton az biztos nekünk szerencsénk volt tölünk egy 10 méterre állt meg a víz, de azért a mocikat takartuk a vihar elött de a vízre mi sem számítottunk a sörért ami eluszott tényleg kár na meg a képért is de a lényeg, hogy mindenki egyben van papucs meg majd lesz másik találunk még a képre alkalmat nem vagytok olyan messze Érdtől ja és a koncert haláli volt miután végre visszajött az áram
Túléltük, de szombat este sietve távoztunk. Eláztak a hálózsákjaink, a pokrócunk, a ruháink, a bőrruhák is kaptak a jóból... A motorok szerencsére megúszták, mindkét motort 3-4 segítőkész ember mentette , miközben mi is másokon igyekeztünk segíteni. Túl nagy anyagi kár nem ért minket hála Istennek. Nekem egy papucsom úszott el, meg egy hűtőtáskás szatyrot vitt el a víz, sörökkel együtt. A BC koncertet már nem vártuk meg, így az idén sajnos kimaradt.
A pálinkázás és a fénykép is elmaradt, majd jövőre bepótoljuk.
Nálatok is volt helyzet?
A véletlen műve hogy összefutottunk, de a következő beszélgetés már nem az lesz. Majd figyelek a garinál előbb vagy utóbb talizunk.
Én még ma is nyomom a melót meg sajna jövőhéten végig. Pedig már motoros barát hőfokok következnek.
A fos hátsófékkel egyetértek. Csak azért dobtam fel a kérdést, mert hallottam, hogy egyes betétek megeszik a tárcsát. Most még a gyári tokico HH van benne.
Hosszabb löketű főtengő, hogy megy bele, alacsonyabb dugókkal?
Persze ugyan így akkor is le lettem ugatott mikor mondtam van fogaskerekes vezérlés a 7R hez.
...Aztán nagy kuss mikor mutatom a fényképet a fogaskerekes vezérlésről, meg a gyári cikkszámáról.
Nem mind1 az okos hülyéskedik vagy a hülye okoskodik....
Az, hogy te szokás szerint mit érzel és szokás szerint mi a valóság az más kérdés
Menne az angol akkor olvashatnál külföldi fórumokat is, ahol nem csak "találomra veszünk négy új gyertyát hátha jó lesz tőle a motorom" megy, hanem komoly dolgok is.
De lásd kivel van dolgod bemásolok egy pár sort egyik tag motorjáról:
The bike is equiped with many special parts , here is the list:
860CC engine with 3mm overbore JE pistons in aluminum liners , Kent cams , ZXR 750 crank.
Keihin flatslide carbs.
Arrow 4 into 1 race exhaust with carbon muffler.
White power street front fork with racing internals and black anodised coating.
ISR calipers and brake discs front + rear.
Marchesini magnesium race wheels.
Hawk racing aluminum gas tank.
Hawk racing superbike swing arm.
Hawk racing rear sets.
Superbike subframe.
White power steering damper.
Race fairing with buildn in lights.
Superbike open style airbox.
AIM race dash.
Many aluminum brackets.
Ott a második sor, a crank ami a crankshaft rövidítése, szótár segítségével megtudhatod, hogy főtengelyt jelent.
Köszönöm szépen hantagolyózásod, de lehet több zxr750-7r-9r-zxr400 blokk és alkatrész volt a kezeim között, mint neked...
További jó alkatrész méricskélést és karburálást, a lényeget már úgy is tudjátok mivel lehet közel 9kilót faragni....
elöl hátul nekem ferrodo xrac.
Sokan szidják, mert hirtelen harap.
Hátra meg tök8, mert sajnos egy rakás fos a 7r hátsófékje a H szériáshoz képest.
Nem értem miért tért át a Kawasaki a 750nél is (ami ugye sbk gép nem egy költséghatékony túramotor idommal) az idióta fékfelfüggesztésre.
Ugye a zx750H nál nyomatékrúdon volt a vázhoz fogatva a nyereg és a nyomatékrúd fogatásának forgásközéppontja nem volt azonos a lengővilla forgásközépontjával, így növelték a fékhatást, mert volt rendes tapadás és normálisan adagolható volt.....
Hátra vedd meg a legolcsóbbat, bőven mind jó oda....
A pálinkázás és a fénykép is elmaradt, majd jövőre bepótoljuk.
Nálatok is volt helyzet?
Készítsd a pálinkát és a fröccsnek valót
Én még ma is nyomom a melót meg sajna jövőhéten végig. Pedig már motoros barát hőfokok következnek.
Hosszabb löketű főtengő, hogy megy bele, alacsonyabb dugókkal?
De nem jól fogtad meg a kérdést! Az továbbra is adott.
Konkrétan 1 dolgot kérdeztem, na annak ugorj neki újra.
http://homepage.ntlworld.com/w...
Érdekes pár embernek sikerült már májnem9kilós héttttert faragni.....
Nyugi tévedni emberi dolog vegyél inkább négy új gyertyát XDDDD
...Aztán nagy kuss mikor mutatom a fényképet a fogaskerekes vezérlésről, meg a gyári cikkszámáról.
Nem mind1 az okos hülyéskedik vagy a hülye okoskodik....
Menne az angol akkor olvashatnál külföldi fórumokat is, ahol nem csak "találomra veszünk négy új gyertyát hátha jó lesz tőle a motorom" megy, hanem komoly dolgok is.
De lásd kivel van dolgod bemásolok egy pár sort egyik tag motorjáról:
The bike is equiped with many special parts , here is the list:
860CC engine with 3mm overbore JE pistons in aluminum liners , Kent cams , ZXR 750 crank.
Keihin flatslide carbs.
Arrow 4 into 1 race exhaust with carbon muffler.
White power street front fork with racing internals and black anodised coating.
ISR calipers and brake discs front + rear.
Marchesini magnesium race wheels.
Hawk racing aluminum gas tank.
Hawk racing superbike swing arm.
Hawk racing rear sets.
Superbike subframe.
White power steering damper.
Race fairing with buildn in lights.
Superbike open style airbox.
AIM race dash.
Many aluminum brackets.
Ott a második sor, a crank ami a crankshaft rövidítése, szótár segítségével megtudhatod, hogy főtengelyt jelent.
Köszönöm szépen hantagolyózásod, de lehet több zxr750-7r-9r-zxr400 blokk és alkatrész volt a kezeim között, mint neked...
További jó alkatrész méricskélést és karburálást, a lényeget már úgy is tudjátok mivel lehet közel 9kilót faragni....
amúgy meg jó volt egy kicsit napozni és boldog 7es tulajjal beszélgetni
Sokan szidják, mert hirtelen harap.
Hátra meg tök8, mert sajnos egy rakás fos a 7r hátsófékje a H szériáshoz képest.
Nem értem miért tért át a Kawasaki a 750nél is (ami ugye sbk gép nem egy költséghatékony túramotor idommal) az idióta fékfelfüggesztésre.
Ugye a zx750H nál nyomatékrúdon volt a vázhoz fogatva a nyereg és a nyomatékrúd fogatásának forgásközéppontja nem volt azonos a lengővilla forgásközépontjával, így növelték a fékhatást, mert volt rendes tapadás és normálisan adagolható volt.....
Hátra vedd meg a legolcsóbbat, bőven mind jó oda....