Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe utsó képen pont én lógok bele a bal szélen . Fasza volt a nap. Van több kép vhol? Azt tudja vki, hogy a fehér Z a második lassúban, hogy tört össze?


Indultok holnap a Kawa kupan is?
Itt meg én!
Csá Tom!

Nem egy csúcs szuper minőség, de Te vagy rajta.
Köszi,hasznos link lesz!
Nincs mit!
Innen van (ha működik a link; de ha nem viszont az angol megy szimplán buykawasaki.com és owner info , azon belül part(s) diagrams) link
Köszönöm!
H2-es modell: 128-as a gyári főfúvóka. (slow jet 38-as)
Üdv!

Tudna valaki segíteni?
90-es ZXR 750-nek érdekelne a GYÁRI fúvóka mérete,köszi előre is.
Majd össze áll szép lassan az a gép
kb 2 hónapja de még vannak hianyosságai.
Hi. Én pénteken ringen leszek, szóval maximum szombatra megyek le, de akkor valószínű.
ati20 látom mezőtúri vagy én meg túrkevei most vetted a gépet?
Egyébként nekem is kezdő motor, de nem bántam meg.
Tom ! jöttök kenesére?
96-os zx7-hez keresek első hejzetjelző lámpát. valaki tud segíteni?
Egy 130 lovas 200kilós szupersport-gép hogy lenne már kezdőmotor Ott van a majdnem ugyanigy kinéző 250es meg 400as, azt inkább mondanám kezdőnek (bár a 400as is meredekebb már, tekintettel arra hogy ez nem egy túramotor)
Sziasztok!
Ha van valakinek egy elfekvő gyújtáskapcsolója, akkor vevő lennék rá.
Köszi
K
Szevasztok skacok.
Haversrácnak kéne egy kis segítség! zxr750- hő, kéne kormánycsonk, bal oldali. 92-es mai darab!
Ha tudnátok segíteni, hogy hol kerressünk, megköszönnénk! Előre is köszi.
Széles utat.
Mennyiért adják?
Oké, köszönöm.
Felhívom a Csabát, megkérdezem, mikor megyünk Csongrádra.
Lehet hogy nem egyezik a véleménye a többi hetes tulajnak, de szerintem nagyon nem kezdőmotor. Nem is az ereje miatt, hanem a súlya, meg a felépítése. Nem nagyon tolerálja a hibákat. Előtte 600F-em volt, az sokkal kezesebb volt. Viszont a hetes kétszer úgy megy, nagyon jól fordul. Szokásos hibákra érdemes figyelni, nincs különösebb típushibája, van egy alap zörgése a blokknak, ez ne tántorítson el. De ez nem lánchang, meg csapágyhang, a gyanús kopogásokra figyelj, mert ezeket állítólag könnyű főtengelyesre vágni, mert lassan melegszik a víz is meg az olaj is. Váza elég masszív darab, de azért figyelj oda a villanyaknál nincs e deformálódva. A 97-eseknek még szürke a vázuk. Ha polír vagy fekete, akkor az nem gyári. Ha karbon van a vázon, az is gyanús. A km-re annyira nem érzékenyek.
Sziasztok
Szeretnék venni egy 97-es kiadásu ZX-750-est 39000 km van benne.Lenne pár kérdésem,mire figyeljek mikor veszem?Kezdőmotornak megfelel?Ha tudtok segitsetek,köszönömmm
Hello. Enyém, 2001-es, full gyári, de a kockák a hasán matricából vannak és nem eredetiek - le is szedem őket nemsokára.