A J-s a kétüléses verzió, ami gyakoribb, a K-s az az R-J, vagyis együléses, az elég ritka. Talán kívülről legkönnyebben úgy ismered föl, hogy különgáztartályos a K-s hátsó gátlója. A J-nek nincs gáztartálya.
Tomikám,hamár te is belinkelted a sisakodat,had dicsekedjek én is mán.....telefonos kép......a léyneg látszik asszem.. na szevasztok és ne féljetek jön a jóidőőőőőőőő
Tomikám!Te egy igazi kis ezermester vagy akkor....kis mek mester bá!Nem let szar a gázom,de még mindíg nem oan jó mint egy bovdennel....rohadjon meg.mindegy beindítottam én csak vasárnap,mega garázsnál kavartam vele pár kört.jó retkes is lett.Nem baj nemsoká itta idő azt GO.Mikor berugtam a gépet elindult vagy 2 henegr : O)))) 3 hét minusz után nem rossz : O))) azt 3 4 3 4 de azt megjött a power.Na pá kolbász!Hangfal jár hozzá?
1989 - H1
1990 - H2
1991 - J1 / K1
1992 - J2 / K2
1993 - L1 / M1
1994 - L2 / M2
1995 - L3 / M3
1996 - P1 / N1
1997 - P2 / N2
...