Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azert ovatosan az ilyesmivel... a sogorom nagy "designer", es kitalalta (amugy tiszta joszandekbol), hogy majd megdizajnolja a 9R-emet anno... sotet plexivel... elvitte a matricas haverjahoz a gyari plexit, elkezdtek felhuzni ra a sotet foliat, de hat tul ives volt, nem maradt meg rajta... semmi baj, van spray... nekiallt a szaki, csak kisse foltos lett, hat megprobalta lemosni valami oldoszerrel... a vege egy szatunas plexi lett... áááá, nem kaptam agyvérzést, mikor megláttam
Ja ez az en oldalam, csak mar "nehany eve" nincs fejlesztve... Azert azt elarulom, hogy ezt a francia nyelvu szerelesi kezikonyvbol scanneltem be, de a kezikony a H1/H2 ("89/"90) es a J1/J2 ("91-"92) -hoz valo, es nem a 94-eshez. Bar ettol fuggetlenul lehet, hogy ez a resz (AC rele) nem esett at nagy valtoztatasokon a L / M modelleken...
Sajnos mint az elobb emlitettem, a konyvet Parizsban vettem es francia nyelvu (akkor orultem, hogy egyaltalan ez volt) igy a szovegeket nem recognitaztam be, mert sok ertelme nem volt... ugyis mindenki csak angolul beszel, vagy nemetul...
Autósboltokban lehet kapni mindenfajta színü sötétitösprét, azt nem tudom plexin mit tud, autólámpákon müködik, 1800 körül van egy dobozzal.
Háj kawások! A minap láttam képen egy hetest, sötétített plexivel. Nagyon morcosan nézett ki. Mi a franccal lehet plexit szépen sötétíteni, van valami ötletetek?
Szia Alapisti!
Ezt találtam, hátha segít.
Az oldalon van sok kép, szerintem a kézikönyv oldalai.

zxr
Azt nézd meg,hogy a vészleállitó kapcsoloja jolvan e bekötve, AChoz meg kell a rellé,és azt vészleálitó után kell kötni,mert ha kifogy a tnak neégjen le az ac -d.
Tehát tessék szépen gyárira visszakötni mindent!Megérdemli az a moci :)
Egy piros őskövületi zőcség :)

Apropó hol lehet legyártatni ocsóért kanyar alaku vizcsövet?Gyári drága,ezt a kéket meg mindneki kritizálja
Pedig többértegü nagynyomásúhőállóvizcső,csak hát kééék,nemvót zőőd.
Alapisti!
Jobb is, hogy elvetted tőlük, de még vegyünk el egyet :) Ez a hülye Gianluca még nem válaszolt!

Ja és hát igen. Megidézem Tibi mestert, hogy emlékezzen az utókor arra, amikor vért izzadva próbálták őt utólérni, de a világhírű "méglejjebdöntöm" kanyartechnikájával elpáholta a SBK-os srácokat egy régi, gyenge, nehéz vassal.
A másik képen szerénységem látható még fiatalon és üdén :)
az elöző olasz tulaj elkezdett valamit, igy most már nem hibátlan. ma (péntek) végig méregetem, hogy ki-kicsoda és inditok. az olaszokrol csak annyit még.hogy nem belevaló szimmering volt a kuplung kinyomó pálcánál és teletömték pasztával. járo motornál stabilan csorgott az olaj. jobb is , hogy elvettem tőlük a gépet.
te véletlen nem az AC reléjére gondolsz mint "relédoboz"?
Ugyrémlik a gyujtásdobozhoz két+ megy,egyik a gyujtáskapcsolotol másik a vészleálitokapcsolon át,és ez a + megy az ac reléjéhez is,lehet ott a csatlakozokat hogy széthuzogatod nemjut el a másik plusz a gyujtásdobozhoz és olyan mintha vészleálitód lelene nyomva.Na nemtom mennyire érthető voltam.
De miért nemjó a gyári bekötés?Az tök jól müködik hibátlanul.
gyujtás elektronikábol jön ki két szál és utána elvész a relédobozban. megszüntetem a feleslegesnek tünő hibalehetőségeket és igy a relé dobozt is. a két szál pozitiv, illetve negativ. csak a dobozba dugva van szikra. kihuzva mérhető a pozitiv és negativ ugyanugy, de akkor nem gyujt. a gyujtás elektronika megkapja a jelet, pozitivot, negativot,trafó kimenet. mi kell még? más... a 636-nak kicsit rövid az eleje. müszercsoport szükösen fér. felrakom és lefényképezem centi társaságában. akkor látod mekkora.
636idom mi pénz vóóóót?
Nyáron elgurulnál felém ha addig nemelsz gurulóképes a zöcségem?
Megkellene nézni felmegy e rá,meg mennyire széles,mert a zx7r felmenne a 89esre de tul széles lenne,és kéne valami olcsó pályaidom ami nembaj ha törik.gyári idom már szinte nincs a 89eshez.
Hol akadtál el? Nincs ahoz az évjárathoz gyári rajzom de ha nagyon kell próbálok kérni,keresni,stb.
De szerintem sok dolog rajznélkül is megy!
zxr 750 1994-es tipus jobbitásához szükségem lenne egy elektromos bekötési ábrára. az esetleges segitséget előre is köszönöm.
Igazi superbike Imádom ezt a kawát
nem biiirok képet felrakni?
szia bird! nem nagyon szoktam magam ellen dolgozni,de találtam neked valami segitséget. már nem egészen emlékszem mi volt. itthon árulták? nem árulták? forgalomba nem nagyon került.
Hello Tibi! voltunk már nálad gumit venni,nincs vmi jó állapotú/árú gummád suzi dl 1000re?
Front tyre dimensions: 110/80-R19
Rear tyre dimensions: 150/70-R17
a drbike.hu és a motorland.hu oldalakon is lehet ítélkezni. nézz körül ott is.
Még merje valaki mondani,hogy elavult gép :))))))

Ha csaj lennél mondanám cuki a kép!

Népitélet.hu ra nemlenne kedve a sok 7es tulajnak és ex tulajnak irni?
Én irtam már,meg látom rajtam kivül van még ott két hetes itélet is.
Az én paripámról egy kép csak úgy!
Az a motor arra való nem a kétszáz méter egyenesre.Képet rakjál fel rólam az nem jön ki olyan hülyén mint ha én tenném fel.
Alapisti!
Még egyik barátnőm sem panaszkodott a nyelvtudásomra
De min problémázunk? Már több alkalommal is voltál ott, én meg elgagyogom nekik, hogy mit akarunk.
Ha meg nem értik, akkor a drága kozák testvéreink majd elássák őket a pilisben bobcat-tel
Fekti, Fekti. Hmmm... de ismerős ez a név. Ja megvan! Azt hallottam, hogy Ő az a fickó aki a nagy sztár újságírókat lealázta a mátrában a palacsintázóig. Visszafelé meg majdnem beköszönt a buszon a söfőrnek. Szegény 7-es