Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vez lánc olyan 12500 körül van, láncszett X gyürüssel 38e (mind DID)

Vez láncom van eladó zsir!
Azon kivül,hogy kipusztultak a többségük(esés,széthajtás,szétbontás) és nem egy nagytömegszámú gép volt,elég nehéz hozzá bontot alkatrészt találni,újból is van amit már nemkapni sajna,és picit drágácska 1-2dolog hozzá,ez van.Igazából azért irtam a másik vagy ebbe a topicba hogy ha valaki teheti 93-95köztit nézzen utcára és ne a szinét,évjáratát néze mert ha jó bártran megvehet régebbit is csak számoljon hogy a 89-90es hez alig van cucc és a 89-90is kurvasokmindenben eltér még ha sokan nem is tudják,nembeszélve a gpx től is sokban eltér már a 89es is!
De futoművileg milyen hiányoságokra gondolsz? a 90es menetkész tömege kedvezőbb mint a zx7r!,légellenállása is kedvezőbb,teljesitménybe majdnem ott van,és erősebb mint a 89,91-92,majdnem 1szinten a 93-95el.
Teljestménybe meg igazából a minimális eltérések az évjáratok közt utcán mind1,pályán meg már más tészta,akkor egyértelmű,hogy talán 91-92es kemény futoműve felerősitett blokkal.Akár a zx7r furat,löket,hengerfej,stb kivitelben vagy 9r blokk(B modell) netalán egy komlett zx7r vásárlása de az már nem zxr :)))))
Utcára hidd el füligér a szám,hogy zxr tulaj lehetek,még ha H1 modell is,de 4kiló környékén ezt kapod meg gyári idomokkal karcmentesen apróbb hibábbal(blokkba belevolot esve egy persely a vezérmülánchoz,és az összes láncom közeledett a cseréhez,meg a vezérmüláncfeszitőm bevolt koszolodva és nem "önbeálosodott".)
Igaz azóta rendberaktam,lezuzta egy ótós,mostmár külsőre kezd újbol rendbelenni,de most meg minden kopócucc kuka,meg karbisorom/hengerfejem kell átlesni.
Utólag átszámolva lehetnék már 92es tulaj is de akkor 2év motorozás kimaradt volna életemből,ha meg tovább sporolok lehetne 7r is enyi erővel :)

Ez egy ilyen game amikor dobálni kell a 20ast különben game over,mint a játékótómatás ótóverseny szimulátor az ujabb pályára uajbb kredit bedobása :)))))

De egyszónak is száz a vége mind1 milyen modell a zxr annyira jelegzetes motor,hogy élmény birtokolni és vezetni.
Köszönöm a tanácsokat.Akkor azért jól körülnézek,mielött veszek eggyet.Mondjuk már régóta szerettem volna egy ZXR-t,talán 10-12 éves lehettem,mikor fennt voltam Pesten és láttam egy ilyen csodát,citromsárga-fekete színüt,amint a tulaj épp elindult vele.Jól nézett ki,a hangja fenomenális volt.... .De aztán az évek folyamán nem sikerült elég pénzt félretenni egy ilyenre+jött egy jó ajánlat egy NS400 R-re amit nem tudtam/akartam kihagyni.Na ahhoz az alkatrész beszerzés szvsz még nehezebb volt,mint egy 89-es ZXR-hez...szerintem.Na mindenesetre most lesz rá keret.Aztán végülis mindegy melyik évjárat lesz,csak dupla légcsöves és jó legyen.A multkor volt pont egy 89-es ZXR,48K km-el,műszakival,Akrapovich dobbal 530-ért(600-ról indult az ár).Arról lemaradtam,igaz elég messze lett volna tőlem.Márciusig még van egy kis idő,de azért már nézelődök,mi hol mennyiért milyen állapotban.

ZXFeri:Az a ZXR 650.000,megnéztem a motorosbolt honlapján és ott is 650K az ára.Az a 750K valami elírás lehet.Meg ahogy nézem,tényleg 92-es lehet lévén elöl felfordított teleszkópos.

Amúgy az alkatrészek,ha lehet szerezni hozzá,milyen árban vannak?Gondolok itt vezérműláncra,lánckerékre,szelepek,egyéb kopó alkatrészekre.Olvastam,hogy néhányan Japánból? rendeltek hozzá alkatrészt.Fogyasztás kinél mennyi(olaj,benzin)?Már akinek ilyen van .Gumit milyent érdemes rá tenni?Köszönöm a további segítséget,még biztos kérdezek párat..
kedves kawabiker zxr ! az ős zxr a maga idejében (89) valóban ütőképes gép volt. azóta viszont sok hiányosságra fény derült. ezekröl neked is tudomásod van , ugy láttam az elöző hozzászolásaidbol. amikor a cég előállt a porszivocsöves megoldással, szerintem mindenkinek leesett az álla. azóta sokat veszitett a márka ebböl az egyedi megjelenésböl. manapság már csak szakavatott szem és fül tudja eldönteni egy elsuhanó motorrol mi is az igazán. egy öreg vasat nehéz jó állapotban tartani mivel az alkatrész sok esetben drágább mint egy uj tipushoz. mindenképpen megéri a fiatalabb gép felé kacsintgatni. egyébiránt pedig nem volt egy nagy ötlet a gpx750r blokkbol, ennyire kevés átalakitással sportmotort csinálni. gondolom a felépitmény megalkotása annyit elvitt, hogy kényszermegoldást alkalmaztak ezzel a blokkal. nem feltétlenül az évjárattal van gond, de kissé szervizigényes a darab.
Most 650K v. 750K az a moci mert a szövegbe mar 750- et irtak!?
Nekem elfér középen is az a szerencsétlen lánc,legalább nyomatékosabb a gépem(ennek semmi köze a lánchoz,hanem az évjárathoz,utcára alkalmasabb a 89-90,bár a 89es szelepmérete,karbimérete picike a 90hez képest,de a főtengelye nehezebb is igy amivel gyengébb fent nyomatékosabb lent)
De előbb utóbb ráfog kerülni nagyobb karbisor,és ha elfogynak a szelepeim nagyobbak lesznek majd hirtelen :)))))
Nemkéne leszolni az "ős" zxr -t.
jobb motor mint ahogy lehordják mindenhol.
Kedves márkatárs:miért is szar a 89es?
Mert itt hamar kopik a szelep és nem a hengerfej fog későn repedni?
Az,hogy ennél középen van a vezérmülánc minimális hátrány technikailag,ugye picsafüsttel hosszabb a főtengely és picivel több csavaróerő hat rá,meg a blokk kb. 1-2mm szélesebb,nabumm,amugymeg a zx7r idomzata,hütője stb eleve szélesebb mint a 89es blokkja!
Semmi baj a 89es gépekkel!
91-92est csak akkor vegyél ha hardkóóór zxr megszállott vagy!

nagyon gyengék,pörgetni kell,és a rugózása kőkemény.
Ha nagyon utcára kell és a legjobb akkor 93-95 vagy 90es.
Enyém 89es volt,de már alakulgat a 90es felé.
Viszont a 89-90hez alkatrész = semmi,ismételje semmi.Tehát ha valami olyan kell ami nem új(mivel van ami újba ugye horror ár, pl. olajnélkül széthajtott főtengely)akkor nehéz bontottat találni.Esések után idomot is nehéz találni hozzá.
Igazából tipushibája nincs a 91-92esnek,nekem amugy a vágyam 92es 1üléses.
Amire a zxr nél figyelni kell álltalánosan vásárláskor:
-láncok állapota
-láncfeszítők állapota
-tulaj hogy melegiti be,ha hidegen meghajtja ne vedd meg,mert máskor is meghajtotta(elég lassan érik el az üzemi olajhőfokot és hideg olajnál nem ideális a kenés)
-többi dolog ami sportmotornál van(esés sérülése,javításai,stb)
Jó zxr t nehéz találni ha mind1 hogy mi akkor ne nézd a szinét,évjáratát.
Enyém is sajna ezért lett piros,mert jóállapotut annó fillérekért motorhibásan de gyári idommal 89ből kaptam,de sajna svájcba annó enyém seggbetolott volt,egész hátulja 90es.Szakszerü javítás esetén nemgond ha estek,keltek vele.
Nem a rugóstag okozza a keménységet, hanem a himbarendszer.
"91-92 model: Fit a shock linkage from a "93 to "95 L model" (by webzxr.co.uk / tech tips) Azaz tegyél egy 93-95-ös zxrből való himbarendszert fel a gyári helyett.
vezérmülánc oldalt, az valóban fontos.
Alapistivel vedd fel a kapcsolatot olyan jó a szerelésben mint én a motorgumizásban bár nem vagyunk a legolcsóbbak.De az biztos az évjárat egy kicsit gáz mert ha fiatalitották a papírjait akkor akár 89-es is lehet az pedig szar volt.A lényeg,hogy a vezérmű lánc oldalt legyen és semmiképen ne középen.De Pistike majd segít neked.
system haverja egy f..z.
system ezt tudja.
alapisti is tudja
system a pályán akar motorozni. majd.
Szevasztok

Tavasszal szeretnék venni egy ZXR 750-est,91-92es évjáratút.Szerettem volna megkérdezni,mire figyeljek leginkább ezeknél vásárláskor.Van valami típushiba,vagy amire jó odafigyelni?Mondjuk viszek magammal valakit,akit többet ért 4-ütemüekhez.Nekem eddig csak 2-ütemü volt .De azért jó lenne tudni,mire számítsunk.És hogy lehet,hogy néhány ZXR-hez azt írják,hogy 130-133 lóerős.Most konkrétan egy 92-es modellnél láttam.ZXR 750/92-esKár,hogy most még nincs meg a pénz,mert az idő igen csak jó és ez a belinkelt gép is megfelelne az elképzelésemnek(főleg árban).Az oldalukon is fenn van még,650K-ért....Átiratási költséget mennyit számoljak?.Ja és olvasom mindenhol,hogy ajánlott átdolgoztatni a rugóstagot(hátsót),mert túl kemény.Valami tipp,hogy hol/mennyiért csinál(hat)nak ilyent?Vagy inkább vegyek 100K-ért egy komlett ujat.Már ha adnak annyiéert..Na nem mintha életbevágóan fontos lenne,főleg nem egy komplett új rugóstag.De inkább közuton használnám(mégha 15km-re van tőlem a Pannónia-Ring),két személlyel,ezért nem lenne túl jó a túl kemény hátsó.Köszönöm segítségetek előre is.
Üdv
szombaton ujra beprobálkozok a zxr örkényring párositással. slick elöl-hátul. futómű alapbeállitással kezdem és onnan rontok tovább. minden hátrányával is jobb ott csinálni egy beállitást, mint az utcán. system haverja sokallja az összegeket ahogy hallom. aki nem ment még ringen az nem tudja miböl marad ki. nincs csatornafedél, nincs utpadka,nem jönnek keresztbe, nem kell megállni csak ha te akarsz. az összes kanyartechnikát kiprobálhatod a legkülönfélébb beállitásokkal. amikor pedig besokallsz, akkor tovább futsz a fűre. jóval kissebb a bukótér mint a H.ring esetében, de a tempo is más.
Szia!
Tudod, a haver azt mondta, hogy ezért a pénzért az utcán nagyon sokat lehet motorozni.

Ha tényleg ilyen mocskos a pálya, akkor lassan igaza lesz.
Ennyi pénzért járna nekünk a tiszta út.
Nekem is meg kell majd találnom az optimális gumit, ami jó utcára is, pályára is.
örkényring még mindig nem drága. 12-töl 3-ig 6e. az nem vészes. a gumi pedig CONTISPORT ATTACK volt utolsó alkalommal. ez attol még lehet egy használható utcai gumi, de erre nem való. nem kicsit volt poros, kavicsos a pálya. délelőtt autók mentek hol az aszfalton, hol mellette. felhordtak mindent ami csak található a széleken.
Nagyon kemény ilyenkor pályázni!A sok por meg a slick nem melegszik be stb probléma.De milyen conti gumáról beszélsz?Nebaszki te felmentél azzal?Mondtam neked pénz orientált vagy magaddal szemben!De ha jót akarsz mocizni felkell magad szívni és elkell fogadni,hogy a motorod áránál jóval többet költesz majd a motorozásra.Nem beszélek arról ha egyszer kiprobálod az új gumát,éjjel azzal álmodsz majd.Vagy a pancsi ring attól meg lefosod a bokád és csak peregnek a 10000-esek a szemed elött.Téged most kapott el a pályázás íze és most jön meg az étvágyad.Húzzzzzzzzzzzad neki Pistike!
Hy!
Én azt hittem tegnap voltatok. Itt is emelték az árakat? A neten még a tavalyi áraik vannak.
Ha úgy vesszük, joggal örömködhetnek, hiszen olyan járgányokról van szó, amelyik papíron kb. 2x-es idő alatt képesek szériában arra, amire egy egyszerű, fejidomos szériamotor. Én is büszke lennék a helyükben (most azokra gondolok, akik sajátkezűleg faragják össze a V8-ast és nem átallják leírni se, hogyan csinálták, sőt illusztrálják is=sokat lehet tőlük tanulni; motoros szintúgy: akinek írtam, mind válaszolt a kíváncsiskodó kérdéseimre). Talán azért is nagy az öröm bizonyos esetekben, hogy közben nem esett szét valami. :) a Számomra legalább olyan érdekes a technika, csak épp zseton nincs, hogy TIG hegesztőgéptől kezdve minden szar legyen a (nemlétező) garázsomban/műhelyemben. Pedig elfarigcsálnám a 7-est :)

A dragnál gondolom elírtál valamit, mert olyan nincs, hogy egy 2500 cm3-as dragster 300 le-s legyen (mindössze; nem lányeg egyébként). Szerintem a gyorsulásba jócskán belejátszik azoknál a tapadás is, a motornak meg csak egy kereke van hozzá. Szerintem se a kocsit, se a motort nem próbálnám ki, mert kétes lenne hogy ép bőrrel megúszom. A 7-es is bőven elegendő kihívás..
Gondolom egy profi (pl. a korábban említett Talma) még jelen csúszkáló kuplungjával és gumijával is jobbat menne vele, mint egy haladó pályázó az ezresével.
sziasztok és szia fekti tibi is! a zxr nem szerepelt jól a mai örkényringes bemutatkozáson. az a CONTINENTAL tényleg csak a reklámban jó. az olasz a végletekig elállitgatta a rugózást. az attilát nem értem utol, pedig probáltam utána korcsolyázni. sikertelenül. valószinüleg szoknom kell a gépet, de előtte beállitgatom a csillapitást stb. az ökör maximumra fesziti a rugókat és a csillapitást pedig lágyra veszi, mi ebben a ráció? ugy le volt engedve az eleje a hátulja pedig az égbe emelve, hogy nem talált be a kanyarokba.nagyon makrancos volt igy a jo iveket csak távolrol nézhettem. a beállitással kellett volna már kimennem. persze alig vittem magammal csak némi drótot, harapofogót és kalapácsot nyéllel. javitottam a helyszinen egy keveset a beállitáson,de kevés erre 3 óra motorozással. az atis kedvet kapott a pályázásra most, hogy előttem ment. nem lesz ez igy mindig! én már tudom, hogy jó lesz a gép csak egy kis törődést igényel. az aszfalt 12 fokos volt . nem sokan ugy 10-en lehettünk kinn. szemmel láthatóan mindenki gyorsabb volt nálam, ugyhogy én fogok a legnagyobbat fejlődni a szezonban.
Az,hogy sok helyen faszságokat irnak ez nem azt jelenti,hogy ugy is van a dolog!
Hány helyen olvastuk,hogy "a gpx blokkja..."mondatrészt.
5-10Le körüli az eltérés a H1 és H2 közt,de a futoműben is volt bőven eltérés,holott egyik oldalon olvastam a féktárcsák mások a H2 mert a H1 n merevedtek,érdekes nekem nem meredtek el és a féktárcsa cikkszáma ugyan az a két modellnél,na ennyit a szaksajtóról akár MR akár sbk akár külföldi vagy netes sajtó.
Az meg hogy két külön fékpadon két külön ember már valamit alapból más értéket adhat ha meg mellé hazudnak mőven mást ad,netalán mivan ha a motor fékpadot se látott?
Ezért mosolygok,hogy a 14-18éves kölkök az sbk n nevelkedve hogy őrjöngenek nekem ezresgikszeremlesz:)))
Hát nem tudom.Én csak azt nem értem,hogy a tuning 1000le-s autókat mindíg a széria hayabusákkal hasonlítják össze,és örömködnek,amikor 260felett elmennek...
És amikor egy egyszerű nitro-s motor kerül képbe,a verseny kimenetele drasztikusan megváltozik.
Amúgy azok az autók sem örökéletűek...
Nézzétek meg a videokat:viper vs bigbike,corvette vs r1,zx10,hayabusa
De találtam a neten egy oldalt,www.nickslick.com /free videos,supra vs busa,viper vs bigbike,kings of the street...
Mindenkinek melegen ajánlom.....
Amúgy a dragokat én sem szeretem,de azért érdekes ,hogy egy top fuel "autó"17000köbcentis,6000le
5mp alatt 500kmh.Egy motor max 2500köbcentis,300le,5,8mp 400kmh...
És ennek csak az az oka,hogy a kategória szerint sokkal kisebbek,minden téren,akár f1,akár drag,és ez azért van,mert motorozni sokkal nehezebbb....
...Szerintem a H1 es a H2 kozott 1 Le volt (106 vs 107)
(eleg sok anyagot osszeszedtem / atolvastam, mert volt H1-esem sokaig...)
Szerinted mennyi a H2 es mennyi a H1?
Szia koránkelő Tibi :)
A kicsi tömeg mind a motor, mind Talma részéről szintén nem elhanyagolható az 1:56 összehozásában. Persze ez nem csökkenti a hangsúlyt a tudásán, hiszen az egyik Master Bike-on is ő volt az, aki a 636-al nem teljes 1sec-el ment rosszabbat mint a 10R-el. (ez pedig rögtön megcáfolja alipisti "igaz vannak alkalmak amikor bizony hiányzik a gyorsgáz." véleményét, legalábbis 600 vs. 1000 köbcenti esetén. ami persze neki kevésbé baj, mint annak aki plusz egy millát rálocsolt, hogy inkább ezrese legyen)