Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zxferi az msn címed elkérhetném?
A gond az hogy nincs pluszba karbi sorom mert azt nem adták a blokkal amit vettem, de meg fogom nézni milyen van a gépen, tudtommal nem kerek hanem sik, a tavasszal piszkálgattam, de a feliratozást nem néztem.

Köszi amúgy az infót!!
Szia!
Síktolattyúval az együléses RR változatot szerelték. Persze nem jelenti azt hogy nem cserélték le rajta a karbit. (meg még sok egyébben különbözik) Úgy tudod legegyszerűbben megnézni hogy tank le, és a karbi tetejére ahól a tű van abba a fedélbe bele van írva "CR FLAT". Ha ilyened van akkor szólj mert a tolattyúk érdekelnek engem mert nem akarok öntetni újakat. Szóval a tolattyú, ha benézel a lágtorokba nem kerek hanem lapos. Ha "CV" van ráírva akkor az a sima 750-esé.
Üdv
Csak az eleje nehéz, erővel nincs gond, Gyorsulni előnyösebb is akármelyiktől, (szerintem).

Ma amit néztem 2002 est az is 1 misi de annyi munka lenne rajta hogy ott hagytam, igaz egybe van de sok apró sérülése van.

Nézz itt szét: scooters.uw.hu

Van egy 97 es jó áron volt egy hete egy 99 es is 8 vmennyiért sajna nem jutottam el és elkelt.
(nekem se finanszirozza senki a motorozást, ha a családon múlna nem is lenne mégha tunák is alámtolni)
Ebben a karbis dologban nemigazán vagyok képben azt tudom hogy az enyémen siktolattús van, ma néztem egy 2002 es zx 7est alákukkolva ugyan úgy nézett ki de nem tenném rá nyakam.

Sajna nincs váltókarom.

Ja, ha tud vki 99" es töl fiatalabbat akkor az érdekel enyhén sérült elönyben.
Szia!
A CV karbis változatra gondolsz ugye? Nem a síktolattyú CR Flat karbi van rajta?
Váltókarod nincs?
:-))
hali feri ezt nekem írtad mert akkor ok azt mondod h nehéz az eleje és nincs benne elég erő aha értem és a fiatalabb menyibe jerük kb nekem max 1 misim lenne rá mert nem a papa veszi meg hanem megdolgozok érte (ezzel ne sértsek meg senkit)
Jó döntés, De ha van lehetőséged válassz fiatalabbat, nemsok eltérés van 2003 ig.
Ha sokat akarsz kerekezni vele, ne válaszd, ragaszkodik az úthoz, ami nem azt jelenti, hogy nem lehet vele.


Kawásoknak: Nekem van komplett blokkom eladó 92 es ZXR 750 hez, főtengely kuka belőle, többi alkatrész minden ok.
Hali
itt mindent megtalálsz róla:
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
Üdvözletem!

Engem érdekelne a kis gonosz manó, kit zxr 250 re kereszteltek :) (van róla kép valahol a neten?)
Most avagy nemsokára nyergelek át enduróból sportra, így különösen érdekelne a véleményetek, mire kell kiemelten ügyelni egy négyütem négyhengeresnél. Hallottam pl. olyat hogy indításnál vigyázni kell a bemelegítéssel mert ha túl sokáig van rajta a szivató akkor akár hamar annyi a gyertyasornak. Ez mennyire igaz? ill. hasonló tippekre gondoltam hogy mire kell figyelni.
Ifa mentes kanyarokat!

Adam
hali kawások szeretném kérni a véleményeteket nemtom h milyen motort vegyek de megtecet a zx-7r
eből is a 1996 os változat ha tudtok valamit róla mondani nagyon megköszöném h pl: menyire kezes ,sok e vele a gond,meg a véleményetek a motoról! elöre is köszi (snak3@freemail.hu)-(e-mail,msn)
Sziasztok!
Van eladó 4db dugattyúm 92-es zxr750RR-hez. 12-15000km-t futottak. 71*47,24 a löket. Ez jó minden 91-95-ig gyártott 750-es ZXR-hez. A sima kétülléses 750-es motor dugójának bolti ára 17.000ft, az RR viszont 33,000Ft. Az RR dugattyúja könnyebb, nagyobb sűrítési voszonnyal működik valamint nagyobb szelep benyitást tesz lehetővé. Szóval ha egy sima zxr-be tesszük bele az RR-ét akkor teljesítménynövekedést eredményez és totál kompatibilis. Teljesen jó állapotban vannak a gyűrűk alat abszolult nincs semmi beégés, tuning hengercsere miatt adom el őket. Ha valakinek kezd haldoklani a 750-ese és nem akar vagyonokat rákölteni, de a henger még türhető állapotban van akkor ez tökéletes.
Ár: 10.000/db.
Dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, zégerek.
06 70/317-9096
Hali.
Kawa zxr250r eladó, ha érdkel valakit írjon.
Inkább csak 30 !! Jaj de kir.!
Válasz magamnak:
Ebay , 50 eu + postak.
Sziasztok! A 99 -es 7r szivattyú melyik olcsóbb verzióval pótolható?
Kösz a válaszokat. Amúgy nekem is rendetlenkedett régebben is, és én is sokat gondolkodtam mi lehet. Néha, viszont mintha semmi baja nem lett volna, pont ahogy leírtad.
Szétnézek pár helyen.
Kösz még egyszer.
Dani
Bontóba menj el, mert ha a csatlakozó stimmel, meg merem kockáztatni, hogy a ZZ-R600, 1100 től a ZXR-ig mind ugyanazt a fajtát kapta.
Meg ebay, ha bontóban nincs.. mert 10-50 euroból megkapod+ kb 20 eur posta. Az még mindig nem 50eFt...
99%, hogy benzinpumpa. 1% hogy nem, mert a pumpacsere óta nem mentem eleget ahhoz, hogy megnyugodjon a motor "megbízhatatlansága" okán felzaklatott lelkem.
Nekem 3 v. 4 ilyen lerobbanásom volt, mindenféle hülyeségre gyanakodtam/találtam ki, pl. mosás vízmaradéka a blokkon párolgott és a buherált kábelköteg (előző tulajok nyomán) miatt esetleg zárlatot okoz, talán azért, mert elsőre mosás után indult nehezen, másodjára meg egy szakadó esőből kiérve kezdett dadogni.
Pedig egy motor működéséhez csak 3 dolog kell: kompresszió, gyújtás és üzemanyag, nem kellett volna zárlatról elméleteket szövögetnem.. :)
A vicc az volt, hogy két hibaelőfordulás közé simán befért 1-2000 km (pályanap, túra, stb)... és még csak nem is állt be véglegesre a rossz állapot, csak végső következtetésként (miután a kábelköteg komplett cseréjével a zárlatot=gyújtást okozni tudó probléma kizártam), maradt a pumpa, annál is inkább, mivel a tünetek tényleg a karbiból elfogyó benzinre utaltak, meg mégsem, mert amikor tartalékra kell tenni a benzincsapot, az másképp jelentkezik.
Bontóba nincs? Sztem jó rá a ZXR é is. Csak olcsóbb lenne.
Igazad volt. A pumpa szallt el. Sajna k*rva draga az uj (49900 Ft). Azert valahogy kisporolom .
Kosz.
Dani
Ok. Kösz, lecsekkolom.
D
Vhogy nézd meg müködik e a tápszivattyúd lehet hogy csak kontakt baj van ez a jobbik eset.
Úgy állt le, mintha kifogyott volna belőle a benya (a tank meg tele volt). Az az érdekes, hogy ma beindult és tudtam is menni vele pár kört, aztán megint leállt (valszeg ahogy a karbiból kifogyott a benzin).
Csont nélkül leállt vagy dadogott egy kicsit, ha utóbbi akkor a tápszivattyú körül kell szétnézni.