Illik is közel menni,enyémen is lesz mit csinálni jövő szezonra de amit használunk az kopik :)
Nekem a 89es vége 260után picivel óra szerint,de ugye azok ugyis csalnak,gondolom 240-250tuti van.
Enyémen is kellene szelephézagolni,karbitállitani,meg szerintem átenged a karbi mert picit megbőt a fogyasztásom és nem az igazi a gép alul meg 30perc állás után is ha ráadom a gyujtást sokat kereg az AC,ezenkivül teloszimeringtelo olaj,fékbetét,gumik,lánc-lánckerék,olajcsere :)
öreg motor ide öreg motor oda mióta nálam van ami elromlott rajta az 1db ac pumpa volt,1db olajgomba és a kopo dolgokat cserélgettem(blokkba láncok,fékbetét,gumik,gyertya,olaj,stb),most majd a karbisort szétkapom és rálesek a tüszewlepekre meg az O gyürükre,és ha folyik nemkokányolunk rendelünk gyárit bele.
Arról nembeszélve,hogy lassan 20éves lesz és megállja a helyét a mai 6kilosokkal amiknek idétlen testhelyzete meg semmi szélvédelme undoritoan rövid tengelytávjuk semmi középtartományuk meg hamar széthulló blokkjuk van,és még a külsejüket is 1kaptafára gyártják márkától függetlenül.
Egyik sem ok, egyedül a kora, de ez sem igazán mert a motorja a kawának is fiatal (mit össze kajtattam utánna). Az a baj, hogy a suzukival még nincs nagy tapasztalatom, azonkivül, hogy szétszedtem meg összeraktam, kipróbálni mar nemigazán tudtam csak lightosan (bejött a fika idö). Az már bizti hogy gyorsuláskor rajtotfogni a kawáwal a legtutibb. Egyelöre jó vételnek tünt a gixi, aztán ha elkezdem használni nem biztos, hogy ezt állítom majd.
Teljesen osztom a véleményedet. Még annyival hadd egészítsem ki, hogy - a témában nem biztos, hogy előnyös - testi adoccságaimmal mondjuk elég furán éreztem magam egy 6-oson. Ezen viszont teljesen OK. Ha úgy van kedvem, megy hatodikban ötvennel, vagy harmadikban kétszázzal. A kreszt betartva nem tudom mennyit eszik, de a 7-10 tök igaz. 750-es gixxerrel ez állítólag nem tartható. Egy szerelő haverom ment az enyémmel, aszongya, tavasszal legy rajta egy szinkron, meg szelepállítás, azzal közel fog menni az óra végéhez (ami 280).
Legjob motor ami valaha is készült a 7es kawa sorozat :)
1cer majdnem lecseréltem 94es zxr re meg 1cer majdnem egy 99es 7re a 89es zxr t de végül nemjött össze.De tény nemkéne másik motor,ha lenne lém akkor egy 92es 1üéses,már csak a kuriozum miatt :)
Bárkinek csak ajálani tudom az összes 7est,mert igazi sportmotor semmi több!
Mindig az uton akar maradni mind a két kerékkel,brutális fékek,brutlis stabilitás,igazi sportos testhelyzet,
és alul szolid cica felül meg vad tigris,de mindenhol kellő nyomatékkal nemugy mint a mai 6kilósak.
Hangja,alakja,meg magáért beszél.
Fogyasztása is tök jó,mert kreszt betartva 4,7 állatkodva meg 7-10közt.
Egyébként nekem bejön a vas. Én 110 kiló vagyok, nem az a kimondottan jó motogp alkat. De pont passzol hozzám a pöröly fejével, a 190-es hátsó gumival, meg jó a 320-as 6 dugós hayabusa fék rajta. Ez egy olyan gép, amire ha csak rápillantasz is, tudod, mi az.
Nekem van egy ilyem vasam. Szerintem túrázni kimondottan nem jó, mert nagyon fexel rajta. Egyébként betonstabil az úton, veretni lehet vele, de max 100 km-t egyszerre. Bár, ha teszel rá tanktáskát és nekidőlsz, akkor lehet, nem készül ki annyira a csuklód. Szerintem tök jó masina, egyedi külső, zöld szín, nem túl drága.
Tudom hogy nem sok köze van ehhez a fórumhoz, de nem találtam jobbat.
ZR7s tesztet keresek. Mit lehet tudni erről a motorról? 2002-es példány jó állapotú vásárlásán gondolkozom. Túrázni akarok, de néha egy kicsit sportosabban is szeretnék vezetni. Kinézetre a ZR7s pont ilyen, de nem találok róla leírást. Mennyit érdemes érte adni? Kielégíti az igényeimet? Köszi, Laci
Sziasztok! Esetleg , ha valakit érdekel van egy 2002-es komplett blokkom-garantáltan kevés kilométerrel (USA-ból hozták 2003-ban alkatrésznek)- és van egy 2001 ezüst-fekete-sárga Hetesem szép állapotban, tartalék kerekekkel akitől sajnos meg kell válnom építkezés miatt (de nem minden áron).
Nekem a 89es vége 260után picivel óra szerint,de ugye azok ugyis csalnak,gondolom 240-250tuti van.
Enyémen is kellene szelephézagolni,karbitállitani,meg szerintem átenged a karbi mert picit megbőt a fogyasztásom és nem az igazi a gép alul meg 30perc állás után is ha ráadom a gyujtást sokat kereg az AC,ezenkivül teloszimeringtelo olaj,fékbetét,gumik,lánc-lánckerék,olajcsere :)
öreg motor ide öreg motor oda mióta nálam van ami elromlott rajta az 1db ac pumpa volt,1db olajgomba és a kopo dolgokat cserélgettem(blokkba láncok,fékbetét,gumik,gyertya,olaj,stb),most majd a karbisort szétkapom és rálesek a tüszewlepekre meg az O gyürükre,és ha folyik nemkokányolunk rendelünk gyárit bele.
Arról nembeszélve,hogy lassan 20éves lesz és megállja a helyét a mai 6kilosokkal amiknek idétlen testhelyzete meg semmi szélvédelme undoritoan rövid tengelytávjuk semmi középtartományuk meg hamar széthulló blokkjuk van,és még a külsejüket is 1kaptafára gyártják márkától függetlenül.