Kutyának nem kéne annyi pénzért. A Yamaha World-ben plussz 130 000-ért R1-et kapsz. Ja és bemérték valami 115 Le-vel. Úgy, hogy az a 133 elég nagy kamu.
Az tény hogy régi. Bár kissé olyan érzésem is volt néhány utóbbi hozzászólásból, mitha azt kellene bebizonyítani, hogy a hetes egy kacat. Jut eszembe, olvastam valamicskét a 07-es r6-ról. Már nem bowdenes rajta a gáz, hanem elektronikus, valami 133 lovat préseltek ki belőle, meg tán nincs 170 kiló se az egész. Iszonyat lehet. Igaz, olyan 3 milla körüli árcímke lóg rajta a bótban. Hát, én nem fogok sorban állni érte... Beérem ezzel az öreg szarral is
Itt senki se mondta, hogy szar a 7-es. Szerintem az itt jelenlévők közül Én sajnálom a legjobban, hogy a kawasaki nem gyárt 750-est. Meg már a 12R-t sem. Az meg, hogy régi tény.
Uraim, minő kitörő öröm, hogy így beindult a fórum. Hálistennek, lassan kiderül az is, hogy milyen szar a zx7. Csak könnyebb, gyorsabb, fordulékonyabb, májerabb gépek kerülnek szóba. Persze, hogy vannak ilyenek, tudtam akkor is, amikor épp két éve megvettem a vasam. Már akkor is teccett a 636 is például (amit azért nyugodt lelkiismerettel ne soroljunk a többi 6 kilós közé), de nem voltam hitelképes, és másfél milla kp-t tudtam feldobni a motorra. Itt jönnek az igények után a lehetőségek, ami nekem akkor épp ennyi volt. A másik, hogy mit is akarsz kezdeni a motorral. Nekem a pályaversenyzés eszembe sem jutott, inkább túra jellegű dolgokra kell. Ha mondjuk 25 éves vagy, nem magasabb 180-nál és max 80 kiló körül vagy, nem biztos, hogy a te géped a hetes. De nekem például teccik. Eccer odatoltak mellé egy sv 1000-et. Úgy néztek ki, mint Stan és Pan.
Na előástam a régi MR-ket. Előrebocsájtom, hogy nem óhajtom lehúzni a régi vasakat csak érdekességképpen hasonlítsuk őket össze.. MR 94/9 összehasonlító teszt Ducati 916 vs. RVF750 RC 45vs. ZXR750R illetve MR 05/3 600-as összehasonlító teszt. Minden adat mért. Sajnos a régiben olyan hülyén van megcsinálva, hogy csak a 100-ról 180-ra tesztet lehet összehozni.
Amit Bálint 636 most írt ezek tényeken alapulnak tehát níncs miről ez ügyben vitázni.
A mai vasak a technika csúcsát képviselik,ezek felett is el fog járni az idő,jönnek majd még ujabbak és ennyi.
ZXFeri meg kawabiker, hadd szóljak egy pár szót a témához, nekem volt szerencsém egy "89-es ZXR 750-hez is, most meg egy 2005-ös 636-ot használok, aminek az első tulajdonosa vagyok. Röviden, tömören: ég és föld, a 636 javára. Én is imádtam a ZXR-emet, hogy milyen agresszív (azt hittem) fordulékony (azt hittem), brutál (azt hittem) meg minden. De amíg ki nem próbálsz egy "szar" új 600-ast, ami csak szétpörgi magát, addig ezt fogod hinni te is.
Ti itt 250 meg 260-as végsebességről írtok, ez természetesen lehetetlen, a gyári vége 236 km/h. Ja az óra 280-at mutat... ez már egy más téma.
A ZXR gyorsulása tényleg egész jó, 3.6 sec, ennél a 636 is csak kicsit megy jobban (2.8 sec).
A ZXR 750 nyomatéka 73 Nm (9500-nál), a 636-és 70.5 Nm (11,500-nál), ez se egy nagy különbség...
Nyomatékrugalmassága a Zöxernek: 60-140 km/h: 11.6 sec, a 6-osról nincs adatom.
A 636 amúgy 9.2 sec alatt van 0-ról 200-on, a vége kb. 258 km/h (az óra persze többet mutat).
(Forrás: Motorkatalógus 1990 és wéwéwépontkawasakiponthu)
Eszem ágában sincs itt végeláthatatlan vitákat gerjeszteni, hogy melyik a jobb, használja mindenki azt amit szeret... :-)
(Ja éz ZXFeri is mintha azért venne Gixxert, mert az újabb...)
Ha lenne rá pénzem valószinüleg lecserélném én is egy fiatalabbra.Most nem erről volt szó.Egy mai vasat azért ne hasonlítsun össze egy akkorival,a maiak ilyenek örüljetek neki,hogy nektek ilyen van és kész
Előkapjam a régi Motor Revűimet? Az a baj, hogy a régebbiekben még 50-150-re gyorsultak, most meg 60-180-ra. De ha tényleg kiváncsiak vagytok megnézhetem. Mit is keressek?1875-ös ZXR-750R Kossuth Lajos replika??
Na de tényleg ha valakit nagyon érdekel az Én időmbe belefér.
Az Én motorom is 2 éves és nem hullott szét. Egyébként a régiek között is volt olyan ami szétesett.
10 év múlva mit fogtok mondani? Hogy a ZX-10R milyen egy szuper megbízható gép volt. Bezzeg a mostaniak. Csak mert amikor kijött az R6 99" tájt akkor mindenki rinyált, hogy szét fog pörögni, meg nem lesz tartós. Ezzel szemben nem volt semmi gáz vele.
Kawabiker, nekem volt szerencsém menni haver 94-es ZXR-jével és nem éreztem túl nyomatékosnak, viszont baromira nehéz volt és nem is igazán kanyarodott, a régi 89.es GSXR750 sokkal jobbnak tűnt....
eccer mondom 2személyel+hátitáska már 3e nél felgangolva gázt nemtépkedve nemnagyon elözgetve 90-130al 4,7jött ki.Meg is lepödtem rendesen.És akkor a gs500 keveset eszik mi? az se megy jobban és annyit eszik...
Azt hozzáteszem a gépemen egy idétlen középtartományu kályhacső van tehát még lehet többet is eszik mint kellene,de hamarosan ha időm,pénzem engedi egy vadi uj gyári dob fog felkerülni rá,mert néztem a gyárival nagyonjol megy középen és felül ugyan olyan hangos de alapjáraton legalább halk.
TÃpus Teljesítmény/ford Nyomaték/ford Top Speed Rugalmasság 100-180
Ducati 916 109Le/9000 90Nm/6800 253km/h 15,8s
RVF 750 116Le/10800 74Nm/10000 247km/h 14,6s
ZXR 750R 117Le/11200 75Nm/11000 249km/h 14,6s
Ducati 749 116Le/10600 80Nm/8600 250km/h 12,1s
CBR 600RR 113Le/13500 63Nm/10700 265km/h 8,8s
ZX-6R 120Le/13600 67Nm/11000 268km/h 8,2s
GSX-R 600 107Le/13200 64Nm/10800 255km/h 8,8s
YZF-R6 117Le/13000 64Nm/12000 265km/h 8,9s
A mai vasak a technika csúcsát képviselik,ezek felett is el fog járni az idő,jönnek majd még ujabbak és ennyi.
Ti itt 250 meg 260-as végsebességről írtok, ez természetesen lehetetlen, a gyári vége 236 km/h. Ja az óra 280-at mutat... ez már egy más téma.
A ZXR gyorsulása tényleg egész jó, 3.6 sec, ennél a 636 is csak kicsit megy jobban (2.8 sec).
A ZXR 750 nyomatéka 73 Nm (9500-nál), a 636-és 70.5 Nm (11,500-nál), ez se egy nagy különbség...
Nyomatékrugalmassága a Zöxernek: 60-140 km/h: 11.6 sec, a 6-osról nincs adatom.
A 636 amúgy 9.2 sec alatt van 0-ról 200-on, a vége kb. 258 km/h (az óra persze többet mutat).
(Forrás: Motorkatalógus 1990 és wéwéwépontkawasakiponthu)
Eszem ágában sincs itt végeláthatatlan vitákat gerjeszteni, hogy melyik a jobb, használja mindenki azt amit szeret... :-)
(Ja éz ZXFeri is mintha azért venne Gixxert, mert az újabb...)
Na de tényleg ha valakit nagyon érdekel az Én időmbe belefér.
10 év múlva mit fogtok mondani? Hogy a ZX-10R milyen egy szuper megbízható gép volt. Bezzeg a mostaniak. Csak mert amikor kijött az R6 99" tájt akkor mindenki rinyált, hogy szét fog pörögni, meg nem lesz tartós. Ezzel szemben nem volt semmi gáz vele.
Azt hozzáteszem a gépemen egy idétlen középtartományu kályhacső van tehát még lehet többet is eszik mint kellene,de hamarosan ha időm,pénzem engedi egy vadi uj gyári dob fog felkerülni rá,mert néztem a gyárival nagyonjol megy középen és felül ugyan olyan hangos de alapjáraton legalább halk.