Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alap.
Az előzésről pedig ennyit:

Kresz

magyarul lehet előzni
egyik ismerősöm faterja (igazságügyi szakértő) azt mondta hogy menjek be és kérjem el az ő vallomásának jegyző könyvét a tanúkét is meg összeset. És hogy kérdezzem meg hogy volt e igazságügyi szakértő bevonva. ha igen akkor kérdjem el annak is jegyző könyvét, ha azt mondják hogy nem volt akkor mondjam meg nekik hogy most lesz bevonva.
Ülj le 1-es.
Nem számít, hogy védett út, ott sem lehet előzni!
+ nem lehet előzni az útkereszteződésben.... Védett úton?
Én is erre gondoltam. Gondolom most fellebezést kellene írni... Ha szépen megkérlek megírod nekem szakszerűen stb. hogy elfogadható legyen?
emlékszem a zédre a lime partyról.szép darab
no.ez a határozat egy lényeges sebből vérzik éspedig:
"n A sor elejénk özlekedett
I,ovasP áiJa z á|ta|avezetetFt JP-302 forgalmi rendszímúte hergépkocsivabl,a lra a kanyarodástm egkezdte,
miutrán meggyőződött anó| , hogy a mögötte haladó j.ármíi az ő e|őzesébe nem kezdett. Mivel a
motorkerékpávre zetőjen em vette észre,h ogy a balla kanyarodásta tgk. már megkezdte,h ogy az ütközést
e|kerülje,a motorkerékprínPalá ntos úrb alra az itpdkára húzódot...."


a tgk vezetője MEGGYŐZŐDÖTT ,hogy senki nem kezdett az előzésébe.Akkor hogyan lehet hogy a tgk be tudott kanyarodni utánad?ezek szerint ott kellett lenned ha elkerülted az ütközést ergo nem látott,tehát nem győződött meg róla teljes mértékben,hogy mögötte nem kezdett senki előzésbe...


továbbá:miből állapították meg hogy egy lassító kocsisort előztél?tudomásom szerint egyik megelőzött gk sem állt meg a baleset után tanuként.tehát ha ezt bíróságra viszed lesz egy állítás egy tagadás ami azt jelenti hogy 50-50%os kármegosztás.legroszabb esetben.de mivel nálad nem állapítottak meg sebességtúllépést,igy véleményem szerint nálad landol a nagyobb százalék-mert ha bebizonyosodik az hogy te már előzésben voltál amikor ő el kezdett kanyarodni akkor teljes mértékben bukja a dolgot.Merthogy nem fordulhat be.
lesem.ne csüggedj számitottam erre.minnyá megkukkolom.
Hello Crazy!

Ha vagy pls nézd meg az email-edet. Kijött a határozat, engem találtak hibásnak. De hogy hogyan azt ne kérdezd...
megmondom őszintén:én utcán kipróbáltam,hogy beengedtem amennyire lehet....semmit nem éreztem.pályán más a szitu.mondjuk lehet hogy ez azért volt mert utcán nem sokat volt az aszfalton az eleje
Nekem ugyan ezt csinálja a célegyenesben a Z750, én is próbáltam már mindent de semmi nem segített, jövőre ezt a hátraülős dolgot én is kipróbálom.
Nem kell visszaállítani gyárira. De ne 1,5cm állíts rajta. Ereszd be 3-5mm-el és tesztelgesd.
Ez igaz de te azt mondtad, hogy utcán meg sem fogja érezni a 2,5cm süllyesztést. Ezt kizártnak tartom. Az emelést-süllyesztést nem cm-ben szokták csinálni és ez az összes motorra igaz. De elesni biztos nem fog ettől.
Kössz crazy de ha nem jön be ez a 1,5cm beengedés akkor vissza állítom gyárira .
Helló
Ez jó oldal, rendszeresen figyelem. Elég tűrhető áron vannak dolgok más bontókkal szemben.
Hali
Keresel még alkatrészeket a kawához
Van egy cimbim neki sok mindene van.
http://www.starbike.eoldal.hu/...
és még az is hozzátartozik hogy extra rövid tengelytáv lett állítva az enyémre.volt hogy csak azért cseréltem láncot hogy le legyen véve a minimumra..én inkább egy másmilyen érdekes hibával küzdöttem:a célegyenesben 180 körül elkezdett kurvára rázni az eleje.játszottam a nyomással,cseréltem gumit,állítottunk futóművet,de hiába-olyan volt mintha túl könyű lenne az eleje.Aztán valaki tanácsolta hogy üljek hátra amennyire bírok.gondoltam ,hogy ez átbaszás lesz hiszen igy mégkevesebb suly kerül előre.De kipróbáltam és megoldotta minden gondom:kisimúlt az eleje...
ez majd tekergetéssel derül ki....jó móka lesz sok sikert hozzá
ha nem lesz a kanyarban üresjáratod-teljes bekormányzásig fék utána rögtön stabilizáló gáz majd kigyorsítás-akkor nem fogja szűkíteni az ívet.Az alátét gyárilag alatta volt hátul az enyémen ugyhogy nem tudok véleményt mondani az emelés nélküli stabilitásról.az eleje viszont 2!cm-t volt beengedve és sokkal kontrollálhatóbb lett.Kormánycsapkodásom is csak olyan 2.06 os köridőkig volt utána valahogy teljesen eltűnt.Amúgy Tibi szerintem Te egy 10 esről adtál tanácsot itt pedig 6 osról kérdezték...az igazsághoz hozzátartozik hogy nekem nagyon le volt puhítva az eleje.Átszelepelés és Öhlins..
Hat igen, egy kormanylengescsillapito nagyon elkel ra... en eppen konzolt vadaszok hozza, mert gatlom van, egyelore eredmenytelenul... vegso elkeseredesemben faragok egyet, mint az elso kepen is van (azt hiszem Matris).
Valamiert azonban szinte az osszes ismertebb gyarto (LSL, Hyperpro, Sprint, Arrow, Ohlins) a masik fajta megoldast valasztja - mondjuk stabilabbnak tunik
Valakinek tapasztalat? Esetleg elado konzol? Vagy esetleg fenykep, bemeretezve, a konzolrol... ?
1-0
Szerintem bazira jó vételt csináltam.
Egyenlőre semmit sem veszek észre rajta, ami arra utalna, hogy volt vele valami.
Indításkor rohadtul csörög a blokk, de amit az automata szivató visszaengedi a fordulatot a csörgés teljesen megszűnik, gázadáskor sem jelentkezik.
Egyébként aksit, meg egy izzót kellett benne cserélnem.
A pályaidomot matt feketére lenyomom, csak még a gép szállítását kell megoldanom. A futómű és az egész motor mindenben felülmúlta az elvárásaimat. elképesztően stabil a kanyarokban, rohadtul gáz kigyorsításkor(kellene egy gátló). Vettem rá egy arata Titan fél rendszert, az egész nincsen 1kg. mintha papír lenne. Azt még rábuherálom, dnor-tól lehet beszerzem a karbon cuccait, rápattintok egy gátlót és készen is van. Ja, a láncon kellett lazítanim amikor elhoztam.... Teljesen hibátlan a gép...
Erő nem kell soha több... Mondjuk alacson fordulaton lehetne nyomatékosabb... Ja, és 9000-nél rohadtul vibrál az egész motor. Alatta és felette teljesen kisimul.