Majd valamikor megoldható lenne, hogy csinálsz róla egy két képet? Mer a mostaninak is bal oldalt plexitartórészből hiányzik vagy 2 db. Aztán a kép alapján összevetem a kettőt, hogy lehet-e csinálni belőle egyet.
Helló
Ha jól emléxem még augusztusban mondtad, hogy van a hatoshoz egy fejidomod ami sérült. Mennyire sérült a cumóka? Műanyagheggeszteni pótolni ilyesmi szükséges? Mert ahogy nézegettem újból enyémet ez sajna durván hiányos és nagyon sok darabja tört le/el.
ŰŰ ha ilyen 636-os paripákat ajándékoznak a nők akkor gyorsan keresnem kell magam mellé a nőstényt.
Mai napon kivonattam csacsikát én is forgalomból. Ez az első motorom ami készül a "téli álomra".
Tegnap voltam mocizni kicsit lájtosban leugrottunk ThomAceval siófokra egy forrócsokira .Hát mit mondjak bazi jól esett a kicsi szívemnek .
Ja megosztom veletek,hogy mit kaptam asszonypajtitól me jó kisfiú voltam bizony .
A másik ha tud valaki ilyen plekit akkor szóljon vagy,hogy hol tudnám beszerezni okés.
Nagyon fontos, hogy kezdőre ne vállald túl magad.
Ha már az alap gondolatod a nagyobbat nem mert nem tudom kontrollálni magam, akkor a zx6r egyből a lehető legrosszabb lépés.
Szerintem nem véletlenül mondja mindenki, hogy a kategóriákat ki kell motorozni. Véletlenül se vegyél elsőnek új meg sokmilliós motort (az első dőlésnél 200.000 a kár). Én türelmes lennék a helyedben és egy xj600-al indítanék. Az 63lóerő, az is gyorsul úgy, hogy elsőre hazavág. Lényegesen többet tudnak ezek a motorok mint gondolod. Kérj meg vami ismerőst, hogy vigyen el egy körre valami nagyobb teljesítményű masinával. Kapsz majd olyat, hogy megőrülsz. Nem egy ismerősöm van, aki megvette a sziperszuper új, meg drága motorját és pár hét, hónap múlva könnyezett a szeme, mert nem tudta megcsináltatni. Ezenkívül könnyesre tudom röhögni magamat, amikor csávók megjelennek mindenféle csodamasinával és 6-fokos szögben nem tudnak dönteni, ezért egyenesekben nagyon nagy az arcuk, de kanyarban meg be vannak szarva. hahahaha.
Nade a lényeg, hogy elsőre nem kell erős gép, ha meg már igen, olyat nézz, ami nem baj ha lapjára kerül. Mindenki esik, csak kérdés, hogy mikor és mekkorát. Nálam lévő motorok összességében sokat voltak fekve. összesen kb 60000km-t motoroztam és bizony nekem minden 8-9ezerre jutott egy esés.
Mondenom sem kell, hogy ilyenkor alaposan zsbbe kell nyúlni sportmotorok esetén.
Szia Zoli!
Elsősorban köszönöm az e-mailt ! Nem még nem hívtam fel! A szervízáttekintést kicsit későbbre tervezem és csak a megfelelő időben hívom a srácot!Nagyon előre nem jelentkezek!
Fogyasztása "normál" körülmények között országút/város 4.5/6l
Fenntartása ha csak a kötelező szervízigényt vesszük alapul akkor olyan 20-25eFt / 6000km de ez függ az aktuális olaj és szűrőáraktól!
Ebben nincs benne az évente/kétévente szükséges alkatrészek cseréje és a gumicsere ami szintén nem elhanyagolható + még sok apróság mely ismételten csak felár!
Nem akarok vadbarom módon vezetni, legalábbis általában nem akarom, hogy elboruljon az agyam, persze olyan szép a motor, hogy 1-2 alkalommal kénytelen leszek engedni a kísértésnek. Mindennapi munkába járásra használnám, 50km oda vissza utra.
Kitoltam ma a mocit egy kisebb kanyarra, de nagyon hideg van, kicsit fájnak is a térdeim a hidegtől, de hiányzott már nagyon