Szeva
185cm-hez szerintem teljesen korrekt a járgány. 27E km mi az? Semmi........persze ha gazdája volt a motornak és nem csak tulaja. Enyémben pl 60E km van.
Sziasztok, nem nagyon (kb semennyire) értek a motorokhoz ezért gondoltam egy fórum lenne az ideális a kérdésemhez/kérdéseimhez, méghozzá egy olyan fórum amit olyan emberek látogatnak akik reményeim szerint értenek egy olyan motorhoz amilyet én szeretnék.
Szóval, jövőre töltöm a 21-et. Mindenképpen szeretnék egy motort. Egy kawasaki zx 6r-re gondoltam. Láttam is 1-2 -t olyan 800-900ezer körül 2002-2004-es évjáratban. 25k -27k kilóméter van bennük általában.
Kérdésem az lenne, hogy ez sok? Vagy nem érdemes venni "régebbi" motort?
Amúgyis hitelre venném a motort, akkor már érdemes lenne egy 2millás? Ti mit mondotok erre?
Mennyire kényelmes 180-185cm -re egy ilyen zx6r?
Nem szeretnék nagyobb köbcentiset mert nem tudnám kontrollálni mivel "kezdő" vagyok, de kisebbet sem mert a jövőben nem akarok nagyobbra váltani.
Milyen árban érdemes régebbi motort venni? És kb milyen árnál van az h biztos van valami gubanc vele ezért adja el? Gondolom olyan 500e-es zx6r-el már biztos van valami :)
Véleményeket előre is köszönöm.
Sziasztok
A szinkronállításnál a pillangószelepeket állítják azért,hogy minden szívócsőben azonos legyen a szívóhatás.
Mivel a hengerek kopnak,s nem mindig egyformán,ezért ahhoz,hogy a szívóhatás továbbra is egyforma legyen minden szívócsőben,állítani kell a pillangószelepek állásszögén,ami azt jelenti,hogy a pillangószelepek egymáshoz viszonyítva más-más szögben fognak állni ahhoz,hogy a szívócsövekben azonos legyen a szívóhatás.
Ahhoz, hogy a motor járjon, három dolog kell: kompresszió, jó keverék és egy szikra.
Kompresszió: ereszthet a szelepek mellett, gyűrűk mellett.
Keverék: Lehet koszos a karbiurátor, injektor.
Szikra, meg szikra. Van, vagy nincsen?
Igen. Arra gondoltunk, hogy vmi szinkronizális probléma lehet, kicsit kevesbbet kap az a henger hidegen, és melegen már megszűnik ez a jelenség, csak ez a szinkron dolog nem tudom hogyan működik.
Vettem egy Power Commander-t a motoromhoz, de nem megy vele az egyik henger, viszont nem vagyok meggyőződve róla, hogy a cucc rossz, mert amikor a PC nincs rákötve hidegen szintén nem megy ugyanaz a henger, majd amikor bemelegszik elindul. Nem tudom van e összefüggés, ezért a "kis" környezeteben elvinném a PC-t és bekötném egy ilyen mociba, végső bizonyosságot szerezve, hogy működik e a PC.
Sok minden függ sok mindentől!
"Mennyi a fogyasztás?"- Mennyire tekergeted a gázt!
"Fenntartása" - Mennyire ütöd/vágod!