Ez nem a szelepen benyomunk valamit technika.
Szerintem.
Eccer spanyolba defektet kaptam, bementem a gumishoz (zárás után).
Meglepődtem ahogy hozzálátott:
1 kifúrta a gumit a defekt helyén
2 beletekert a lukba egy gumi rudacskát
3 a gumi rudacska hézag mentesen kitöltötte ahol megfúrta
4 felfúj, és goo
Az egész nem tartott 5 percig
A szerszámokról következtetek,hogy ez is az a technika lehet
...ami a pénteki szervíz tervemet illetti, az füstbe ment, mert aznap késő estig melózom. így kénytelen voltam áttetetni keddre. A másik dolog ami miatt vasárnap nem vállalkoznék, egy 300km-es túrára, hogy szombat este partizom én is. Most győzködhetném magam, hogy csak egy sört iszom majd meg, de sajnos erre nem sok esélyt látok. Ez azt jelenti hogy 'másnap'1 kicsit hamarabb fáradok. De egy 'öregesebb' túrába benne lennék.
Viszont szombaton egy zzr-es cimbivel gurulok egyet, csak még nem fixáltuk le a részleteket. Én Esztergom felé szeretnék menni, egy kis ebéddel megszakítva, úgyh. ha valaki a topicból csatlakozna, szóljon,és egyeztetünk.
gondolom a szelepen keresztül juttatom be, de ez a cucc nem ragaszt össze mindent? utána vakarhatom le a felniről meg mindenhonnan... vagy ez ennél "profibb" cucc?
Ha pont egy szálat fúrsz meg a gumiban akkor lehet vele gond, de azt érezni fogod a motoron.
Egyébként a gumisok is hasonlóan "foltozzák" a gumikat.
Tényleg profi ez a készlet.
Ha jól tudom az ülésed alatt van egy viszonylag nagy tároló.
Oda mennek a legfontosabb dolgok.
Pl: Gumióvszer, sörnyitó, szerszámkészlet, tiszuta alsógatya, defektjavító, nyakkendő, tárcsazár.
Köszi.
1 kérdés még. - Az ilyen defektjavító cucc nem teszi tönkre a gumit?
Megnéztem amit ajánlottál, nagyon profi.
De hová teszem majd, nem fér sehová?
A táncoslányok remélhetőleg addigra nem tudnak majd a seggükön ülni.
(úú csak a csajom el ne olvassa).
Hudson,
felőlem Mátra is lehet.
Meg Szlovákia is.
Meg Balaton körbe is.
Meg akármi is, csak ne legyen 300km-nél kevesebb.
Sziasztok.
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel. KM 23 000 és minden eredeti tartozékot adok hozzá
címem:guld.peter1@gmail.com
...akkor ha zdobrotka kiheveri vasárnapra a legénybúcsut, akkor gurulnánk egyet. Lenne esetleg kedve valakinek csatlakozni, akkor megbeszélhetünk egy találkát. ...és megkérhetjük zdobrotkát, hogy a legénybúcsus sztrip-táncoslányokat is hívja...
...vagy ha valaki megy szombaton, és nem magányos gurulást tervezett, és nem szakad az ég, akkor szólhat...
Én nekem is meg van még,voltam fent hétvégén a mátrában ugyan nem motorral hanem autóval mert vittem a családot de míg fel jutottam,milyen szar utak vannak .Oda fent már jobbak.De mostmár motorral id el kéne jutni végre a mátrába,csak egyedül nem olyan jó.
Szia zdobrotka!
Hála nekem, még megvan a zx6.
No, úgyis kérdezni akartam.
Ha pl. túrázás közben defekted van mit csinálsz, (csináltok)?
Nyomtok bele valamit?
Vagy haza hozzátok autóval?
na ezért nem láttam hogy kerestél.. tessék a válasz funkciót használni, és akkor kapok értesítést, ergo látom hogy kerestél de már válaszoltam közben neked..
Pénteken ha minden igaz és jó idő lesz, akkor kakucson leszek.
Szombaton legénybúcsún, tehát a vasárnap jónak tűnik.
A hátsó felfüggesztéshez körmöskulcsot kell szereznünk.
Az nélkül nem megy.
kizárólag a motorvásárláskor szokásos dolgokat nézd meg.Tudtommal semmilyen különlegesebb típushibája nincsen.(mint pl XJ600-nál a benzincsap).Az árértéket jelentősen befolyásolja mennyit kell a motorra költeni,tehát érdemes a fékbetétektől a láncig mindent megnézni.Tengelytávot mindenképp mérj és,ha lehetőséged van rá, az egyenesfutást is ellenőrizd.
Én nem tudok neked tanácsot adni, mert én is nemrég vettem a mocimat. DE annyit tudok hogy én nem bántam meg és sztem nagyon fasza kis gép. Az enyém is 2002es és 14000 km-el vettem.
Közeljövőben tervezem egy zx6 vásárlását 2000-2002-est szeretnék! Tudna mondani valaki 1-2 dolgot mire figyeljek mikor megyek majd nézni? Neten kinéztem egyet 2000res és mindössze 14ezer km van benne elég hihetetlen egy 8éves motornál. Általába jó vagy rossz tapasztalatotok van ezzel a fajtával? Előre is köszönöm!
...megpróbákom a szervízt jövő7 pénteken elintézni vácon, utána nekem péntek,szombat, vasárnap valszeg. ok. +akkor egy Esztergomi gurulás is lehet a terítéken.
Szerintem.
Eccer spanyolba defektet kaptam, bementem a gumishoz (zárás után).
Meglepődtem ahogy hozzálátott:
1 kifúrta a gumit a defekt helyén
2 beletekert a lukba egy gumi rudacskát
3 a gumi rudacska hézag mentesen kitöltötte ahol megfúrta
4 felfúj, és goo
Az egész nem tartott 5 percig
A szerszámokról következtetek,hogy ez is az a technika lehet
Viszont szombaton egy zzr-es cimbivel gurulok egyet, csak még nem fixáltuk le a részleteket. Én Esztergom felé szeretnék menni, egy kis ebéddel megszakítva, úgyh. ha valaki a topicból csatlakozna, szóljon,és egyeztetünk.
Beszerzek 1 ilyen készletet.
Egyébként a gumisok is hasonlóan "foltozzák" a gumikat.
Tényleg profi ez a készlet.
Ha jól tudom az ülésed alatt van egy viszonylag nagy tároló.
Oda mennek a legfontosabb dolgok.
Pl: Gumióvszer, sörnyitó, szerszámkészlet, tiszuta alsógatya, defektjavító, nyakkendő, tárcsazár.
1 kérdés még. - Az ilyen defektjavító cucc nem teszi tönkre a gumit?
Megnéztem amit ajánlottál, nagyon profi.
De hová teszem majd, nem fér sehová?
(úú csak a csajom el ne olvassa).
Hudson,
felőlem Mátra is lehet.
Meg Szlovákia is.
Meg Balaton körbe is.
Meg akármi is, csak ne legyen 300km-nél kevesebb.
Túrázunk bizony.
Má kezdtem parázni, hogy egyedül maradtam.
Lehet kapni defektjavító spray-t.
A baj csak az vele, hogy csak a gumisig mehetsz vele kb.40-el.
Én most ilyenre vadászok:
http://borrow-our-braine.addel...
Ez egy brutál profi szett.
Mindenkinek KÖTELELEZŐ!
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel. KM 23 000 és minden eredeti tartozékot adok hozzá
címem:guld.peter1@gmail.com
...vagy ha valaki megy szombaton, és nem magányos gurulást tervezett, és nem szakad az ég, akkor szólhat...
Én most intézem a mocimat meg a jogsit is, szal csatlakozom a táborhoz ;) Majd kitöltöm az adatlapot és felszúrok pár képet!
Remélem túrázunk majd és nem otthon punnyadtok :DDD , persze ha nem ilyen szutyok az idő... :S
Tom.
Nekem is megvan még Bent áll a garázsban , mert kurva szar idő van... Sajnos
Hála nekem, még megvan a zx6.
No, úgyis kérdezni akartam.
Ha pl. túrázás közben defekted van mit csinálsz, (csináltok)?
Nyomtok bele valamit?
Vagy haza hozzátok autóval?
Senkinek semmi gondja?
Senkinek nem kell semmi a motorhoz?
Senkivel nem történik semmi?
Senki sem ér rá?
Van itt még valakinek 6-os kawája?
Hahóóóó.....
na ezért nem láttam hogy kerestél.. tessék a válasz funkciót használni, és akkor kapok értesítést, ergo látom hogy kerestél de már válaszoltam közben neked..
LX
Másnaposan akarsz gurulni..?
Szombaton legénybúcsún, tehát a vasárnap jónak tűnik.
A hátsó felfüggesztéshez körmöskulcsot kell szereznünk.
Az nélkül nem megy.
Én nem tudok neked tanácsot adni, mert én is nemrég vettem a mocimat. DE annyit tudok hogy én nem bántam meg és sztem nagyon fasza kis gép. Az enyém is 2002es és 14000 km-el vettem.
Közeljövőben tervezem egy zx6 vásárlását 2000-2002-est szeretnék! Tudna mondani valaki 1-2 dolgot mire figyeljek mikor megyek majd nézni? Neten kinéztem egyet 2000res és mindössze 14ezer km van benne elég hihetetlen egy 8éves motornál. Általába jó vagy rossz tapasztalatotok van ezzel a fajtával? Előre is köszönöm!