Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teljesítménybe nem fog beleszólni.

Egyébként pedig a söfőrtől függ.
Egy 2:00 alatt motorozó ember, negyed fordulatot megérez a futóállításkor.
Vagy éppen 0.1 Bar-t.
Szerintem magunk fajta "prifik" -nak , akik 6-8 azázadokért küzdünk , nem hiszem, hogy túl sokat rontana az egyégként is profikhoz méltó köridőnkön.

Én megmondom őszintén, nem félnék tőle.
Boccs, erről egy kicsit lecsúsztam.
Elég zsúfolt volt a hétvégém.
Akkor bizony kuka.

A tűzkarikákat holnap adom fel.
mennyivel lehet ültetni szerintetek, hogy ne legyen nagyon észrevehető a menetteljesítményben?
zdobrotka,neked mikor ejtsük meg a műtétet, és hol...?
Hali
A gummában igen nincs belső.
Személyes tapasztalat, nekem a gumis azt mondta,hogy nem ragaszt az életemre való tekintettel ezért új hátsó gumma 45.000 pézecske volt.
Hali én is ott leszek bármi legyen
Sziasztok!

Sztetek, kell gyertya csere?
Bizti nem 12k km. van benne...
Csocsesz srácok

Nem akarok okoskodni de,azt is tudni kell az ültetésről ha jól tudom,hogy megváltozik NAGYON a menettulajdonság és sokat kell álítgatni a futókat.
Együtt érzek veled shongoboy

Üdv: Go
Széles utat mindenkinek aztán csak GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
820mm 98-2002-ig.

De lehet kapni ültetőszetteket.
Én úgy szervezem, hogy szombaton már Balatonon leszünk és csak Hétfőn jövünk haza.
Ebből következik, hogy a motort reggel odatolom a helyszín elé, majd felváltva iszok és fürdök.
Nem hiszem, hogy bármelyik ZX-6 78 cm alatt lenne.
Sziasztok,
Megmondaná valaki, hogy a zx6r-nek ?cm az ülésmagassága, illetve az ülés szélessége?
Álítható az ülésmagasság? Jelenleg egy zxr 250-em van,aminek ha jól tudom 735mm az ülésmagassága ami pont jó (lábujjhegyen állok de stabilan).
Sajna én 167cm vagyok és nekem ezt is figyelembe kell venni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Rendben, felirtalak.
Varunk!
jah és... Mennyibe fáj egy defekt javítás? Meg ugye ebben a gumiban nincs belső?
Sziasztok!

Megkaptam az első defektemet a Kawával... ráadásul duplán. Úgyhogy Vác fele sem megyek többet...
hali
én megyek a ninja találkára,ha az idő engedi!
zdobrotka ti már reggel mentek vagy csak délután?
Ok,ha leszel olyan kedves,és elvezetsz arra a szakaszra,akkor megejthetjük a tudományos kísérletet...
Bizony, első.
120/60. Michelin Pilot, vágott slick.
A hátsóról már akkor le kellett vennem a belső burkolatot, amikor 170-es gyáriról, áttértem a 180-ra.
Ja látom a első. Akkor szopacs van.
Ezért írtam, hogy nem mindegy melyik szakaszán.
Ami itt nálunk van, szerintem kezdésnek kemény lenne neked 260-al.
Nem is aszfalt, hanem valami betondól csinált csúszós szar. Kicsit kanyargós, de azért 230-al még belefér.
Meg zakarolsz rajta mint az állat.
Da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-d-a-da- ad -d -a- d--a-d-a-d-d-d-d-.

Kiskészülsz tőle.
Na várjunk csak. Melyik gumi? Első? Nekem a hátsóval volt gond.
az M0 azért lenne jó,mert kevesen használják,így nem zavarnánk senkit, és minket sem zavarnának.
...de ha szted az MO-ás nem biztonságos nagy sebességnél, akkor mehetünk máshova.
És Te hogy oldod(oldottad) meg?

Ha tudod, hogy 180 felett fogsz menni, leveszed a sárvédőt?

Elég kókány megoldás lenne.
Sokat. Akár centiket is. Az én mocimról is le kellett venni a sárvédőt.