Hali!
Kitakarítottam ma a légszűrőt... kiszedegettem belőle a feldarabolódott bogarakat is Mostmár jobban indul... De ugye az nem baj, ha nem kentem be semmivel azt a szivacsot?
Csocsesz köszike az oillal kapcsolatos segítséget. Az a baj,hogy nincs szervízkönyvem és így egy csomó mindent nem tudok. Úgyhogy mielött elcsszem a drágaságom elötte inkább kérdezek töletek. Mégegyszer kössz.
Köszönöm a válaszokat..azthiszem mostmár mégerősebben körvonalazódott a következő motorom miléte ! Ha összegyűlik a zseton a gépre valamint a tudásához illő púposbőrruhára meg sapkára,(fő az önkritika) és találok egy nemtúl leharcolt példányt..Van vmi amire szerintetek különösen oda kell figyelni ennél a típusnál?(a vázon kívűl..olvastam a kálváriát) Ti autópályáztok vele vagy inkább hegyi térdkoptató kanyar?
Sztem nyugodtan megveheted a motort... Én előtte Honda NSR 125R-et terelgettem... Amikor először mész vele kicsit furcsa + vonalkódos lesz a nadrágod is , DE NEGYON JÓ... Én is még csak ismerkedem a motorral még, nemrég vettem. Ezért még ésszel motorozom
Nekem a legelső motorom xj 600-volt 64LE-vel.
Szerintem minden további nélkül bevállalhatod.
Eleinte az agyadban, hátul a nyakad környékén lesz egy bizsergető érzés, ami azt pumpálja
vég nélkül, hogy húzd meg a bajszát. Na az az amire magasról szarni kell.
Vannak akik friss jogsival ezres motorokra ülnek és nem fogják fel, hogy az a gép érzékszerveiknek teljesen utolérhetetlen. Szerintem (bár ez kizárólag az én véleményem) nyugodtan megveheted.
Namost a tesztekről. Ezeket a gépeket nem egykerekezésre meg a többi szaltózok hármat a motoron, miközben az az első kerekén forog dologra tervezték.
Viszont jó beállításokkal egy kezesbárány. Ha pedig 70kg-vagy akkor neked a gyári beállítások tökéletesek.
És én egész héten szerelem a motort. Megállás nélkül minden délutánt vele töltök.
Míg az asszony haza nem ér. Mert akkor kezdődik a féltékenység. Hú... remélem ezt nem olvassa el, mert kapok.
Na most komolyan, én teljes mértékben követem a szervízintervallumokat, csak sokkal szigorúbb vagyok benne. Pl. olajat csak szűrővel együtt cserélek, a légszűrőt 2000-ként kipucolom stb...
Sziasztok!
Nagyon kacérkodok egy '98-'99es ZX6R-rel. Láttam hogy többeteknek is van ilyen. Szerintetek be szabad vállalni egy ilyen örödögöt ha eddig 2T 125-öt tereltem(Suzuki Rg ~30lovacska) ill. kisebb gépekbe toltam sok kilométert valamint 191cm vagyok (70kg.-mal).
Egy angol lapban 2 kifogást találtak ellene (mondanom se kell hogy nekik a Triumph a minden.. )
az egyik hogy kicsit súlyosabb a játszótársainál, a másik pedig hogy látványmotorozásra alkalmatlan(stoppie,hosszabb egykerék..)
Ti mit szoltok ehhez?
(Még vmi..Mennyi km.-ként szoktátok szervizelni?)
már csak egy kérdésem maradt! honnan tudjátok hogy megfelet e a gépeteknek az olaj minősége? megkérdezitek? hát nem. onnan tudjátok hogy elolvassátok a gépkönyvet esetleg az olaj beszerzési helyén a leirását az olajnak , vagy a neten körülnéztek . ez utóbbi hasznos lehet!
minem olaj gyártó cégnek van elírása márka és tipus függvényében
jabavslom nézzetek előbb utánna.
a zx 6 ba a legjobb szintetikus olaj kell ami megfelel az extrém körülményeknek.
NO az olajhoz annyi a hozzáfűzni valóm ha nem szőkített és nem kerül sokba , és a tipusnak megfelelő akkor az csak jó lehet. Értem ez alatt azt hogy minden olajnak megvan adva hogy mely tipushoz és milyen körülményeknek felel meg. motulból is van olyan ami nem a zx 6 nak való és nem bele való vagy csak max turázáshoz. aki szereti tartósan 10 ezer felett tartani a fordulatot annak mindenkép az extrém körülményeknek is megfelelő olaj a javasolt . értem ez alatt a a castrolból a csucs olajat vagy motulból a legjobbat esetleg a shell advenced ultrát :) . nekem ez utóbbi van. minden olajgyártónak van megfelelő olaja, ha az megfelelő gépbe kerül. Ezen belül kinek mi a szimpatikus , esetleg árban megfelelő.
hali
én valvolint raktam a gépbe!
hogy milyen?
gondom nemvolt vele semmi !
ezt ajánlotta egy szaki!
egy cseppet sem evett belőle 5000 alatt.
még a szine sem vészes.
castról oilt nem ajánlották!
Én csakis motul 5100-et használok.
Nekem ez jött be.
De mint a példa mutatja, ahány motor, annyi féle.
Szerintem Te is csak kísérletezéssel fogsz rájönni, mi jó.
Kitakarítottam ma a légszűrőt... kiszedegettem belőle a feldarabolódott bogarakat is Mostmár jobban indul... De ugye az nem baj, ha nem kentem be semmivel azt a szivacsot?
Van hozzá szervízkönyvem.
Milyen évjárat a masinád?
Üdv:Go
Eljön majd a szép nap amikor egyutt fogócskázunk vmerre hegymenetbe..
Nekem a legelső motorom xj 600-volt 64LE-vel.
Szerintem minden további nélkül bevállalhatod.
Eleinte az agyadban, hátul a nyakad környékén lesz egy bizsergető érzés, ami azt pumpálja
vég nélkül, hogy húzd meg a bajszát. Na az az amire magasról szarni kell.
Vannak akik friss jogsival ezres motorokra ülnek és nem fogják fel, hogy az a gép érzékszerveiknek teljesen utolérhetetlen. Szerintem (bár ez kizárólag az én véleményem) nyugodtan megveheted.
Namost a tesztekről. Ezeket a gépeket nem egykerekezésre meg a többi szaltózok hármat a motoron, miközben az az első kerekén forog dologra tervezték.
Viszont jó beállításokkal egy kezesbárány. Ha pedig 70kg-vagy akkor neked a gyári beállítások tökéletesek.
És én egész héten szerelem a motort. Megállás nélkül minden délutánt vele töltök.
Míg az asszony haza nem ér. Mert akkor kezdődik a féltékenység. Hú... remélem ezt nem olvassa el, mert kapok.
Na most komolyan, én teljes mértékben követem a szervízintervallumokat, csak sokkal szigorúbb vagyok benne. Pl. olajat csak szűrővel együtt cserélek, a légszűrőt 2000-ként kipucolom stb...
Nagyon kacérkodok egy '98-'99es ZX6R-rel. Láttam hogy többeteknek is van ilyen. Szerintetek be szabad vállalni egy ilyen örödögöt ha eddig 2T 125-öt tereltem(Suzuki Rg ~30lovacska) ill. kisebb gépekbe toltam sok kilométert valamint 191cm vagyok (70kg.-mal).
Egy angol lapban 2 kifogást találtak ellene (mondanom se kell hogy nekik a Triumph a minden.. )
az egyik hogy kicsit súlyosabb a játszótársainál, a másik pedig hogy látványmotorozásra alkalmatlan(stoppie,hosszabb egykerék..)
Ti mit szoltok ehhez?
(Még vmi..Mennyi km.-ként szoktátok szervizelni?)
http://lubricantadvisor.valvol...
Ha pl. Motul mellett döntessz, akkor az oldalukon meg tudod nézni, hogy mit ajánlanak a bizonyos típusú motorokhoz.
http://www.motul.hu/index.php?...
Best 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 (f)
Better 7100 4T 10W-40 (f)
Good 5100 4T 10W-40 (f)
minem olaj gyártó cégnek van elírása márka és tipus függvényében
jabavslom nézzetek előbb utánna.
a zx 6 ba a legjobb szintetikus olaj kell ami megfelel az extrém körülményeknek.
én valvolint raktam a gépbe!
hogy milyen?
gondom nemvolt vele semmi !
ezt ajánlotta egy szaki!
egy cseppet sem evett belőle 5000 alatt.
még a szine sem vészes.
castról oilt nem ajánlották!
Nekem ez jött be.
De mint a példa mutatja, ahány motor, annyi féle.
Szerintem Te is csak kísérletezéssel fogsz rájönni, mi jó.
kössz a segítséget.
üdv: Go