viko76 jó drágáér veszed a gumit én két dunlop gumit vettem a hátsóban volt 500kilóméter az első zsír új volt és szereléssel együtt 35000 forintból ki jött egy pár.Nálunk itt túrkevén van egy srác olcsón tud gumit szerezni.
Szeva!
Az tuti, hogy nem jó a benzin és levegő aránya, de nem biztos, hogy be tudod állítani a karbit. Állításra két lehetőséged van: vagy a tű magasságát állítod, vagy a fúvókát cseréled kisebbre. Szerintem neked a gyári méretű van, de ha ezt lecseréled, akkor meg alig fog menni és akkor sem fog megoldódni a problémád teljesen, akkor is feketén fog füstölni, csak nem ennyire. Nem akarlak megijeszteni, de szerintem nagyon sok km van a motorodban és csak egy karbisor csere fogja megoldani a problémádat.
Roland
Sziasztok!
'97-es ZX6-om van. Probléma: nagy gázra fekete füstöt ereget. Hidegebb időben teljesen szépen megy, melegebb időben meg kicsit "darabosabb" a motor járása alacsonyabb fordulatszámon. Persze ez nem durva, de észrevehető. Mellesleg kímélő használat mellett eszik 7 liter körül. Arra a következtetésre jutottam, hogy visszább kéne venni a karbiban a benzint. Csak nem tudom, hol és mennyit. Valakinek van ötlete, vagy vigyem el valami szakihoz?
Hali! Nekem ugyanaz az Igol volt benne amit leírtál, most cseréltem le 5000 km után, semmi bajom nem volt vele! Most a Castrol van csak azért, mert az Igol elfogyott épp a boltba Nemtom nagyon érzékenyek a ti váltóitok,nem hiszem hogy ennyire szar olaj a Castrol ill az Igol! Mondom nekem 1-kel sincs semmi bajom! 10W-40 félszintetikus mindkettő, ami egy szabvány ha jól tudom
hudson nem én nem részletre vettem hanem hogy eladtam az előző gépem meg még egy picit hozzátettem
így sikerült egy kis szerencsével kézpénzért meg venni,vagyis hálisten teljesen az enyém
Sziasztok
Az igol olajról nekem is hasonló a tapasztalatom,nekem 9-esem van,de nekem is beakad a váltóm két sebesség közé!Nem tudom mi volt benne a csere előtt,de azzal semmi baja nem volt,ahogy lecseréltem,utána jött ez elő!Tehát azt hiszem,a következő cserénél Motul lesz!Ja,és Igol Propulse Roadster 10w-40 volt!
Sziasztok!
Mindenkinek uzenem, hogy a NINJA-talalkozo szervezes alatt van.A Kawasaki-klub mar jelezte, hogy oket is erdekli a dolog.Majus vegen lenne, meg nincs eldontve, hogy melyik vasarnap.
Ettol persze meg barki szervezhet barmit, nekem erre van lehetosegem.Amint tudok valamit, azonnal jelentkezem.
Udv.:Tamas
én 36000ft-tal számoltam,amikor októberben vettem a gépet, most már több mint 42 000-et fizettem.
Amikor utánaérdeklődtem, azt mondta mindenki aki így vett kocsit,h. 1-2 ezerrel szokott ingadozni.
haliho
a castrol-ról engem is lebeszéltek!
én valvolint raktam bele,semmit se evett belöle 4000 km alatt!
várok mig megjön az igazi meleg csak akkor cserélem majd le,vagy ha elérem az 5000-ret.
a váltom mint a vaj!
Pityu, csak nem te is részletre köhögöd...?
Ahogy a forint romlik, én már attól is tartok, hogy megéli a gépem nálam az 1 évet. Ráadásul a fizetésem is romlik...
Lehet, lekéne venni a rendszámot, abbahagyni a fizetést, és bújkálni a behajtók elől...
Nem tudom Te, hogy csinálod, de mi itt hárman is beletöltöttük a gépbe és 2-3000km után már meg is szabadultunk tőle.
Persze, többet is tudok ajánlani.
De, nem mutatják a fokozatot, ha be van húzva a kuplung, vagy üresben van a gép, vagy megállsz, vagy nem jár a motor.
A lényeg, hogy asebességből és a fordulatszámból számolják ki a fokozatot.
Küldjek telefonszámokat?
Akkor lehet az én váltom más, mert a castrolal is olyan mint a vaj Mentem ma 1 100-ast de semmi gond nem volt vele, csak mindig 240-nél vettem észre, hogy bekéne rakni 6-ba Kéne vennem 1 fokozatszám kijelzöt! Jutottál valamire ez ügyben zdobrotka? Emlékszem még a télen ezen agyaltunk!
Az tuti, hogy nem jó a benzin és levegő aránya, de nem biztos, hogy be tudod állítani a karbit. Állításra két lehetőséged van: vagy a tű magasságát állítod, vagy a fúvókát cseréled kisebbre. Szerintem neked a gyári méretű van, de ha ezt lecseréled, akkor meg alig fog menni és akkor sem fog megoldódni a problémád teljesen, akkor is feketén fog füstölni, csak nem ennyire. Nem akarlak megijeszteni, de szerintem nagyon sok km van a motorodban és csak egy karbisor csere fogja megoldani a problémádat.
Roland
Az olajkályha!
Szerintem nem kell pánikolni. Tényleg valami beállítási dolog lehet.
Én eltolnám a szakihoz. Nem nagy munka beállítani egy hozzáértőnek.
'97-es ZX6-om van. Probléma: nagy gázra fekete füstöt ereget. Hidegebb időben teljesen szépen megy, melegebb időben meg kicsit "darabosabb" a motor járása alacsonyabb fordulatszámon. Persze ez nem durva, de észrevehető. Mellesleg kímélő használat mellett eszik 7 liter körül. Arra a következtetésre jutottam, hogy visszább kéne venni a karbiban a benzint. Csak nem tudom, hol és mennyit. Valakinek van ötlete, vagy vigyem el valami szakihoz?
így sikerült egy kis szerencsével kézpénzért meg venni,vagyis hálisten teljesen az enyém
Az igol olajról nekem is hasonló a tapasztalatom,nekem 9-esem van,de nekem is beakad a váltóm két sebesség közé!Nem tudom mi volt benne a csere előtt,de azzal semmi baja nem volt,ahogy lecseréltem,utána jött ez elő!Tehát azt hiszem,a következő cserénél Motul lesz!Ja,és Igol Propulse Roadster 10w-40 volt!
Mindenkinek uzenem, hogy a NINJA-talalkozo szervezes alatt van.A Kawasaki-klub mar jelezte, hogy oket is erdekli a dolog.Majus vegen lenne, meg nincs eldontve, hogy melyik vasarnap.
Ettol persze meg barki szervezhet barmit, nekem erre van lehetosegem.Amint tudok valamit, azonnal jelentkezem.
Udv.:Tamas
Amikor utánaérdeklődtem, azt mondta mindenki aki így vett kocsit,h. 1-2 ezerrel szokott ingadozni.
a castrol-ról engem is lebeszéltek!
én valvolint raktam bele,semmit se evett belöle 4000 km alatt!
várok mig megjön az igazi meleg csak akkor cserélem majd le,vagy ha elérem az 5000-ret.
a váltom mint a vaj!
De ha átpattansz az FZ6 fórumra, pont ők is ezt a két olajat taglalták.
Ahogy a forint romlik, én már attól is tartok, hogy megéli a gépem nálam az 1 évet. Ráadásul a fizetésem is romlik...
Lehet, lekéne venni a rendszámot, abbahagyni a fizetést, és bújkálni a behajtók elől...
Persze, többet is tudok ajánlani.
De, nem mutatják a fokozatot, ha be van húzva a kuplung, vagy üresben van a gép, vagy megállsz, vagy nem jár a motor.
A lényeg, hogy asebességből és a fordulatszámból számolják ki a fokozatot.
Küldjek telefonszámokat?