Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben van logika.
Nálam is valahogy így megy a dolog.
A lényeg, hogy ameddig pakolászok meg öltözök, addig melegszik a vas.
Üdv!
Én is járatom míg el nem éri a 60 fokot.
Már néha alig tudom kivárni, már annyira indulnék......
halo
én reggel 5-kor szoktam menni melózni ,garázsból kitolom inditás -kapu nyitás-sisak fel-kesztyű fel -
mire elindulok 60 fokos biztos van a víz ez max 4perc és ugye reggel azért még nincs nagy meleg.mire
kiérek a faluból már minden felmelegszik rendesen! azt goooooooo!
Szevasztok éppen azt akartam kérdezni,mint Hudson, hogy milyen oil kell a vasba.
Éppen az, hogy alapjáraton elég lassan melegszik be. Az automata szívató is 2000-es fordulatot állít be.
zdobrotka, ment a mail...

1000-es szervíznél szerintetek mire kell odafigyelni? milyen olajat érdemes belerakatni,és miket kéne megnézetni a gépen?
Olyanról már hallottam, hogy az olajfilm nem tökéletes az alkatrészeken, ameddig nem meleg, de arról még sohasem, hogy árt a motornak ha alapjáraton melegszik.
A másik, hogy ameddig nem melegszik fel, el sem tudok indulni, mert gázadásra fullad a motor.
Hát. Én eddig mindenhol azt olvastam, hogy az álló helyzetben való melegítés fölösleges. Ha meg alapjáraton csinálod akkor kifejezetten pazarló ill. káros mert lassan éri el az üzemi hőfokot. Én rögtön indulok és 3000-es fordulat amíg 50 fokos nem lesz.(Onnantól nem figyelem de mivel ZX-10R-em van ezért 6000 fölé nem nagyon forgatom) Az 50 fok kb 5km alatt meg van.
Hali AlexCBR

egy és ugyanaz.. két változat volt anno : ZX6R (alias ZX 636R) és a ZX6RR (ami 599 ccm.. a versenysport miatt..) de a kipuff sz'tem egyofrma rajtuk egyébként is..

LX
Janou84 én 60 fokig melegítem és csak akkor indulok.
Szia zdobrotka!
A "motort teljesen fel szoktam melegíteni" az olyan 65 fok?
Amúgy köszi a válaszokat
Szia Janou.
A légszűrő tisztítás hatezrenrenként van előírva, de én 3000 körül már megejtem.
Így is sarat mosok ki belőle.
Ha jól tudom, még a tiédben is a tank alatt egy műanyag ház belsejében van.
A motort teljesen fel szoktam melegíteni és indulás után még egy-két percig semmi esetre sem húzom neki, hogy a forró olaj minden kis zeg-zugot elérjen.
A városban 103 pedig teljesen normális.
Kemény az a kis Kawa is viko76! Milyen gyakran szoktatok légszűrőt tisztítani? És persze hol van a légszűrő? Tank alatt?
Meg akartam még valamit kérdezni régebb óta már... Ti meddig szoktátok melegíteni a mocit indulás előtt? Hány fokig? Mikortól lehet neki küldeni? Normális e hogy városban felmegy 103 fokra?
hali
én kiprobáltam eccer a teljes ram air rendszer nélkül,mármint ami a fejidomba van. légszűrő volt.
a lényeg hogy 130 volt a vége nem akart jobban menni és csak 6000 -ig forgott le.
úgyhogy a zx az egy igazi légzabálo dőg!
és mi pontosan ezért szeretjük!
Sziasztok! Kellene egy kis segitség zöld ördögök ... egy érdeklödönek nézek kintről yoshimura dobokat ..kérdésem az lenne hogy 2005-ben a ZX6R és a ZX 636 műszakilag azonos tipus mert az Amerikai katalógusban a kipufogót amit nézek mindkét tipushoz jelöli vagy egy ugyanazon modell a két tipus jelzés? Nem vagyok otthon a Kawasakiban.... Próbáltam hivni a céget de állandóan foglaltak.. szóval jól jönne valami infó mert addig nem merem megvenni neki.

Köszönöm...
Nah! kicseréltem a légszüröm, most már viszi minden gond nélkül a 260-at Elötte leblokkolt 250-nél csodálkoztam is A kicsit már rég próbáltam
..hát ilyenem volt..na de nem offolok mert ugye már nem vagyok tulaja, csak gondoltam ezt még megosztom veletek.
Na csum.
Ez bizony 5 pötty.
Nem megy át!

Küld el Te a számodat a zdobrotka@citromail.hu-ra.
Nyomtam ma én is 1 laza 200 kmt, Szolnok környékén.