viko , ha nálam nincsen meg a kellő guminyomás akkor a motor nem felállni akar, hanem esni.
El akar dőlni. De meg tudom különböztetni a guminyomás problémát ettől, mivel ha az alacsony, a legkissebb döntésnél is bizonytalanul fut a motor.
A másik, hyogy nem tudom elhinni, hogy nektek nem akar felálni a motor kanyarban.
Nekem az xj 600-as is fel akart állni, meg haver is ezt mondja a busáról.
Halihó! Én a kanyarokban is szoktam néha elég nagyokat fékezni, de meg sem érzem stabilitásilag. Akkor volt csak a kanyarból való felállás nállam mikor nem volt meg a kellő guminyomás elöl hátul benne. Nem is tudtam, hogy a 98-99 zx-6-nak 170-es a gyári mérete,pedig majdnem ugyanaz a két motor ha jól tudom! Ritkán szoktam használni a hátsó féket is szerintem nem annyira gáz de egyértelmű hogy elől van minden súly, és azért a 6-dugatyús fékekre kell számítani és lehet is nagyon jók most cseréltem betétet 38-ezernél hátul, még a gyári volt benne.
Neked /70-es az első gumid?
Mert elvileg valamelyik kevésbé akar felkelni.
Nem tudom a /60 vagy a /70, de az egyik sokkal jobban emeli a motort ha fékezel.
Nekem most/60 van rajta. A másik, hogy mostanában elég sokat tekergettem az előfeszítésen, meg a keménységet szabályzó csavarokat. Lehet a gépem nagyon rá van már emelve az első kerékre, mert az első gumin kb 3mm a majrécsíkom a hátsón meg vagy egy centi.
Lehet le kellene ültetnem a seggét is?
De a hátsó keréken a 170-es guma helyett, 180-van ráfeszítve.
Mivel az is kicsit kinyomódik, eltudom képzelni, hogy az emeli meg a hátulját.
Tényleg egyre jobban úgy tűnik, hogy a seggét full le kellene ültetnem.
gondolj a dolgok lényegébe! ha ugy mész egy kanyarban hogy meg megy csúszik a gumid, mi történik ha még a hátsó féket is taposod! ha ismeretlen úton mész egy jótanács! NE menj úgy hogy csúszkál a gumid mert rövidtáv futó leszel a motorozás terén. a soros 9 es nek sincs akkora motorféke mint amire te gondolsz , és annak sem jobb a hátsóféke. még egy érdekesség! nekem sosem akar felállni kanyarban ha lassítok az elsőfékkel. lehet az elejével van valami gondod?
Én elfelejteném és igazat is adok neked, csak nem értem a dolog technikáját.
Kis 600-asom motorfékje egyenlő a nullával. Szerpentinen kanyarban mély döntésnél a motorfék semmit sem ér, a motor gyönyörűen begyorsul és én csak megyek lejjebb, meg lejjebb, majd elér a dolog arra a pontra, hogy a féktávomat messze nem látom be, vagy a hátsó gumin már érzem, hogy pillanatokra megcsúszik. Na ilyenkor akarok lassítani, anélkül, hogy letérek a megindított ívröl. Ha az első féket használom a motor elkezd felállni és elkezdi tépni a kormányt. Egy másodperc és a szembe jövő sávban vagyok. Ezt elkerülendő helyettesítem a motorféket a hátsófékkel.
Tudom, hogy akanyar bemeneti sebbesség sokmindent meghatároz, de ha nem látom be, mekkora lesz a dolog lejtése, mekkora ívű a kanyar és mi van a sávomban, muszály lassítanom a gépen kanyar közben. Lehet egy 900-as gépen megoldódna, mert ott már van motorfék.
A Thundercattomon úgy fogott mint a állat! Csak hozzáértem és blokkolt a kerék. A gixeren már csak csúszós úton ment a farolás. A Tizedest még nem teszteltem ez ügyben mert akkor a a motorfékje, hogy az is elég.
a lényeg ! fékezz kanyar előtt és gázzal menj a kanyarban. bár ahogy te gondolod. én kanyarban csak qva ritkán nyulok a fékhez, ha mondjuk elnézem a rajzot
Halgass rám és felejsd el a hátsóféket , egyig sprtgépen sem fogy ugy a hátsó mint egy simsonon! csak arra jó ha állsz elengeded a kormányt, ne guruljon el
szokj rá az elsőfék használatára!
halo
két éve nyuzom a zx-et de soha sem használtam!
a fékhatás? kurva szar! mondhatnánk egy nagy nulla!
szerintem ez ilyen!mikor elöször használtam megijedtem!ur isten ezzel hogy a picsába álnak meg!
és az egyik ismerös mondta hogy ugy börgessek mintha ott se lenne!
legalább is ök nem használják!csak akkor ha szinte jelentéktelen lassulás szükséges.
a hátso fékre gondoltam!
A hátsó fék igencsak fontos,ha lejtőn lefele haladsz és a motor alatt fekszel.Ha az első féket használom akkor tépi a kormányt és fel akar állni a motor. Tehát marad a hátsó fék finom használata, vagy a nagyon erős motorfék. És fontos akkor is, amikor vészfékezés miatt mindkét féket használni kell, mivel a hátsó fék használatakor a motor megül egy kicsit és ezzel az első fék is hatékonyabbá válik.
Nade a kérdés még mindig adott.
Csak az én hátsó fékem szar, vagy ez ilyen alapból gagyi dolog?
De ha tudtok adni jobb tanácsot miként kell kezelni a kanyarodás, mély döntés, lassítás kombinációt a motor felállása és a kormány tépése nélkül, akkor azt tényleg nagyon szivesen venném.
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, h erről a motorról mi a véleményetek? http://www.ahasznaltauto.hu/popup.php?hid=2586# ! Mert sztem túl olcsó (nem túl öreg, kevés km stb.). De ahogy nézem a zx6r-eket nem olyan magas az áruk. Ez miért van?
Válaszotok előre is köszönöm.
Hali!
új gummánál, első fék behúz kicsit megforgatni , hogy lejöjjön a formaleválasztó réteg de csak lightosan, nem a lenti képre gondoltam és nem kötelező . Uttánna kb 10 km tesztelgetni, kanyarokban döntögetni gázt odahúzni mit művel a vas, ha nem csúszik,nem szabadna neki! Akkor Gooooooooooooo
El akar dőlni. De meg tudom különböztetni a guminyomás problémát ettől, mivel ha az alacsony, a legkissebb döntésnél is bizonytalanul fut a motor.
A másik, hyogy nem tudom elhinni, hogy nektek nem akar felálni a motor kanyarban.
Nekem az xj 600-as is fel akart állni, meg haver is ezt mondja a busáról.
Mert elvileg valamelyik kevésbé akar felkelni.
Nem tudom a /60 vagy a /70, de az egyik sokkal jobban emeli a motort ha fékezel.
Nekem most/60 van rajta. A másik, hogy mostanában elég sokat tekergettem az előfeszítésen, meg a keménységet szabályzó csavarokat. Lehet a gépem nagyon rá van már emelve az első kerékre, mert az első gumin kb 3mm a majrécsíkom a hátsón meg vagy egy centi.
Lehet le kellene ültetnem a seggét is?
De a hátsó keréken a 170-es guma helyett, 180-van ráfeszítve.
Mivel az is kicsit kinyomódik, eltudom képzelni, hogy az emeli meg a hátulját.
Tényleg egyre jobban úgy tűnik, hogy a seggét full le kellene ültetnem.
Kis 600-asom motorfékje egyenlő a nullával. Szerpentinen kanyarban mély döntésnél a motorfék semmit sem ér, a motor gyönyörűen begyorsul és én csak megyek lejjebb, meg lejjebb, majd elér a dolog arra a pontra, hogy a féktávomat messze nem látom be, vagy a hátsó gumin már érzem, hogy pillanatokra megcsúszik. Na ilyenkor akarok lassítani, anélkül, hogy letérek a megindított ívröl. Ha az első féket használom a motor elkezd felállni és elkezdi tépni a kormányt. Egy másodperc és a szembe jövő sávban vagyok. Ezt elkerülendő helyettesítem a motorféket a hátsófékkel.
Tudom, hogy akanyar bemeneti sebbesség sokmindent meghatároz, de ha nem látom be, mekkora lesz a dolog lejtése, mekkora ívű a kanyar és mi van a sávomban, muszály lassítanom a gépen kanyar közben. Lehet egy 900-as gépen megoldódna, mert ott már van motorfék.
szokj rá az elsőfék használatára!
Lehet nyáron lesz pénz valami olcsóbbra...
két éve nyuzom a zx-et de soha sem használtam!
a fékhatás? kurva szar! mondhatnánk egy nagy nulla!
szerintem ez ilyen!mikor elöször használtam megijedtem!ur isten ezzel hogy a picsába álnak meg!
és az egyik ismerös mondta hogy ugy börgessek mintha ott se lenne!
legalább is ök nem használják!csak akkor ha szinte jelentéktelen lassulás szükséges.
a hátso fékre gondoltam!
Nade a kérdés még mindig adott.
Csak az én hátsó fékem szar, vagy ez ilyen alapból gagyi dolog?
De ha tudtok adni jobb tanácsot miként kell kezelni a kanyarodás, mély döntés, lassítás kombinációt a motor felállása és a kormány tépése nélkül, akkor azt tényleg nagyon szivesen venném.
...de gondolom, nem nekem címezted a kérdést...
Nekem szánalmasan gyenge.
Nem tudom, hogy alapból használhatatlan, vagy csak nekem nem stimmel vele valami.
75 000Ft! Az én mocimhoz meg 30 000 egy hátsóülés.
sztem azért, mert az alkatrész drága hozzá és nem egyszerű megszerezni. de ez a saját véleményem.
Azt szeretném kérdezni, h erről a motorról mi a véleményetek? http://www.ahasznaltauto.hu/popup.php?hid=2586# ! Mert sztem túl olcsó (nem túl öreg, kevés km stb.). De ahogy nézem a zx6r-eket nem olyan magas az áruk. Ez miért van?
Válaszotok előre is köszönöm.
új gummánál, első fék behúz kicsit megforgatni , hogy lejöjjön a formaleválasztó réteg de csak lightosan, nem a lenti képre gondoltam és nem kötelező . Uttánna kb 10 km tesztelgetni, kanyarokban döntögetni gázt odahúzni mit művel a vas, ha nem csúszik,nem szabadna neki! Akkor Gooooooooooooo