Igen találtam de nem kellett mégsem! rossz helyen volt a fesszab nem az eredti helyén és ahogy kapta a blokról a meleget a csatlakozó megolvadt! csat csatlakozot kellett cserélni és jó is lett!
Köszi amugy a segítségedet!
Igaz segíthetnél még vmiben! Te ilyen nagy serviz manuális vagy szerintem Hol találhatom meg az összes kawasaki serviz manuált?
Szevasztok!
Vki egyszer belinkelt ide szervizmanuálokat! Az összes kawa fel volt sorolva! Belinkelné újra nincs kedvem visszanézni a kereső meg nem jó!
Előre is köszi
emberfüggő! ez ki tudja meddig volt pályán! az olaszok alapból hülyék...volt már egy jó pár motorom tőlük. nem becsülik őket.
tiszamogyoróson találkoztam egy 80e km-es zx9r-el. a szelephézagon kívül semmi baja nem volt. viszont van olyan ami 20 ezernél beszarik sajnos, mert a gazdája egy fasz és baszik a gépre.
enyémben 50 van...látnád belűlről a blokkot.vadi uj.kompresszio gyári,most cseréltem ki a gyári gyertyákat és most volt 1x szelep állítva.ennyi.kawasaki
jó volt a 900rr imádtam! olasz import volt, sérült, én raktam össze, én matricáztam, szervizeltem stb.. kurva sok munkám volt benne....ami zavart hogy pálya gép volt és 45e km-el. hiába honda, de az akkor is sok!
Persze nekem sem, hisz dec. 26.-án -4fokban is kimentem, csak tegnap nem tudtam eldönteni hogy lesz eső vagy sem és ezért kinlódtam. De máskor tuti határozottabb leszek.
De nem tudom, hogy ez amit itt találtam jó e az én 2002-es 636-omhoz
http://www.carlsalter.com/down...