Én nem értek hozzá, de megkérdeztem.
Én értettem el. Nem racing, csak hasonló.
Asszem erősebbek a rugók, a lamella meg a versenysportban is használt aramid/papir -ból van.
Kopásállóbb.
Asszem pár ezerrel drágább mint a gyári.
30papir körül van.
Holnap szerintem én is megjáratom pár kör erejéig a mocit. Persze csak ha legalább olyan lesz az idő mint ma. Csak a 70cm széles járdán érdekes mindig a kievickélés az aszfalt útig.
Hali!Kilencest tudok szépet mutatni vagy kettőt-hármat,de ha igazán jó áron akarsz nagyvérűt,akkor nézz be a Használtautó.hu-n a tizenkettesekhez!2004-es,a legutolsó típus,rad.fék,új injektor,14600 km.,fekete 1.2 -ért!
Most lehet nevetni fogsz, de lehet, hogy 636lesz.
9 és 10 es nincsen elfogadható a piacon.
Azért hozzáteszem, hogy már nem igazán van bennem az eladási láz. Meg semmi kedvem elmenni motortnézedetni. Fasz tele a sok coffossal.
De azért egy 636 jobb
mikori évjárat lesz?
Én értettem el. Nem racing, csak hasonló.
Asszem erősebbek a rugók, a lamella meg a versenysportban is használt aramid/papir -ból van.
Kopásállóbb.
Asszem pár ezerrel drágább mint a gyári.
30papir körül van.
9 és 10 es nincsen elfogadható a piacon.
Azért hozzáteszem, hogy már nem igazán van bennem az eladási láz. Meg semmi kedvem elmenni motortnézedetni. Fasz tele a sok coffossal.
Szombaton jönnek megnézni a motoromat.
Negyon vegyes érzelmek vannak bennem. . . . . . . . . .
Hogy aztán kipihenten, és feltöltődve térjen vissza hozzám.