1. Jah az sexy lenne. Szerencsére ilyen szín nincs. (legalábbis ahol néztem) Bár amúgy nem mondasz hülyeséget, mert a zöldnek olyasmi a komplementere. (~magenta)
2. Hát alap cuccokat ha rövidebb túrára (pl. 1 nap) megyek. Hoszabb túrára úgyis kell valami nagyobb táska, meg igen sportmotor szóval nagy túrákra nem megyek vele...
Lenne 2 motorhoz kapcsolódó kérdésem, kíváncsi lennék véleményekre:
1. Zöld felnire milyen felnicsíkot javasolnátok? Mármint színben, ami jól is mutatna.
Fekete annyira nem nézne ki jól szerintem. (fordítva viszont igen: fekete felnin zöld csík)
Esetleg fehér, piros, vagy narancs? (ezekből van fényvisszaverős is)
2. Tanktáskát használ valaki? Szeretnék venni, de még nem teljesen tudom milyet. Nem túl zavaró motorozás közben?
Úgy értem nem lóg túl magasra, és nem zavar vezetésben, nem takarja ki a műszerfalat?
Most hátitáskát használok, de az annyira nem kényelmes hosszabb távon...
Szia, szerintem semmi akadálya, viszont a linkedet is 50-50-be (még 25-75be is) feldesztvizezném, gondolom nem a szabad ég alatt tárolod télen, nyáron meg szerintem fölösleges hogy nagy sűrűségű folyadékot keringessen, csak hamarabb kerül olyan tartományba, ami 1 kishűtős 600-as motor inkább kárára van, mintsem használ...
Hello
Az lenne a kérdésem hogy az autóhoz használt hűtőfolyadék használható- motorkerékpárhoz. https://fagyallo-folyadek.aruk...
Konkrétan erre gondoltam. Zx6/r 2002.-be tenném.
1996-os zx6r alkatrészek:
első-hátsó kerék kompletten (vállatlan fék tárcsák, 2000km-es bt016pro)
gyári festés, a peremnél már repedezett 70
farokidom egyben 25
oldalidomok 2 együtt (2 éve javítva, de már ráfér egy kis torődés ) 30
fejidom (2 éve javítva, de már ráfér egy kis törődés ) 18
első sárvédő (2 éve javítva, de már ráfér egy kis törődés ) 5
tank javított 20
4 index (két hátsó gyári,két első cserélt utángyártott) 18
lámpák (első-hátsó, helyzetjelző) 20
domintátor sportdob enyhén sérült 20
legszurohaz kompletten (k&n szurovel) 12
kehin karburator sor 25
hűtő 12
első hátsó fék kompletten (2000km-es betétek elől-hátul) 35
tükrök egyik gyári , másik utángyárott 10
gáz bowdenek, kuplung bowden (2évesek) 12
Képet kérésre küldök bármiről. További alkatrészek megegyezés szerint. Vázrepedés miatt bontódik.
Egyébként köszi mindenkinek a kommenteket, tanácsokat, olvasgattam közben, csak nem volt időm válaszolni. A ZXR400 lett a befutó végül, annyira jól meg volt csinálva, plusz olyan korrekt volt a tulaj, hogy vétek lett volna otthagyni, tényleg nagyon meggyőző. Minden papír megvolt, alkatrészek versenyszerelő által beépítve, karbantartva; ha nem zúzom le, most jó darabig nem kell hozzányúlni (karbantartáson kívül persze), és tényleg nagyon profin összerakták, beállították. Láttam már külföldön is nem egy pálya ZXR400-ast, de ilyen jót még egyet sem, amivel ennyit foglalkoztak. Persze a puding próbája az evés, 2 hét múlva pályanap, de jó előérzetem van. :) Alkatrészellátást meglátjuk, ha odakerül a sor, az kicsit para, de nézegettem e-bay-en, bontóban, azért lehet találni dolgokat. Tény, hogy minél régebbi a motor, annál nehezebb jó alkatrészeket szerezni hozzá; de majd ha ezt "kimotoroztam" és gyűjtöttem még pénzt, akkor jöhet az injektoros 600-as Ninja amit eredetileg szerettem volna, addig ennyi pénzből ez szerintem nem rossz választás egyáltalán. Mondjuk 160-as slick is tényleg jóval ritkább, mint 180-as, de nem lehetetlen beszerezni (vagy egy jó mintás sportgumit, most is Supercorsa van hátul rajta). Majd meglátjuk... De a mostani felhozatalból tényleg az egyik legjobb pályamotort sikerült elhoznom szerintem, még ha kicsit többe is került, mint amennyit gondoltam rá; nem találtam hibát rajta. Közben egyébként olvasgattam is a ZXR400-ról, tényleg nagyon jó sportmotornak tartják, kezelhetőség bajnok, és a kis tömegéhez a teljesítménye sem kevés. Hol volt akkor még az Euro 4... :)
Köszi mégegyszer!
az újabb zx6 ban 5,5 col a hátsó felni, a régi még 160-as gumival fut. írja is a pali hogy épített: rajt elektronika gyorsváltó........, csak annyi a rossz benne hogy még a régi blokkos verzió, gyengébb, nem strapabíró blokk. zozo kartársnak is széthullott az utcájukban egy ilyen a próbakörön. több ismerősnek is volt amikor ez a széria aktuális volt, kuplung és főtengely gondja volt. de az is lehetséges hogy trehány volt a tulajdonosi sor előtte. ami most van azt lehet 16-án meghajtjuk a rabócsi ringen, nekem vissza térő próba lenne 4 év után, bár a mostani pálya napokat nézve minimális az érdeklődés ezen a vidéken a pálya motorozás iránt, nem úgy kecsó h.ring vagy pannónia. úgy konkrétan elkopott a sm és a pálya motor kategória is, mint pl a szoci, páran még felmerészkednek de 16 e ft az itteni bérekhez képest is sokkkkk !
Már nincs fenn, a hasznaltauto.hu-n volt fent tavaly, előtte a Képes Motoron láttam ugyanezt a motort kicsit korábban... Ha érdekel az aktuális verziója, lentebb írtam a linket, de itt van mégegyszer:
De csak óvatosan, van pár furcsaság. Pl. hogy 98-asnak hirdetik a 96-os motort. Kawaszekit keresd meg (pár hsz.-al lejjebb), neki van eladó (tényleg G szériás) pályamotorja ilyen árkategóriában.
Nem tudja valaki véletlenül hogy egy 2002. 636-ba k.b mennyi hűtőfolyadék kell.
Köszönöm.