Sziasztok.
Van egy 98-as 600 ninja.
Problémám a következő.
A vas 3 hengerezik erőtlen. Jelenleg szerelőnél van és tanácstalanok! Szinkron szelephézag vákuum csövek gyújtás elektronika Főtengely jeladó gyertya, gyertyakabel rendben vannak! Legszűrővel az nélkül is ugyan az a jelenség. Kompresszió gyári hatarértéken belül.
Valakinek ötlet! ?
KAWASZEKI SAJNOS A SZÁMODAT VALAHOVA ELTÜNTETTEM. Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok. Nemrégiben lettem tulajdonosa egy ZX6-nak. Még alig mentem vele 400 km-t és kaptam egy nyulat jobb oldalról
A motor 2003-as évjáratú. Valakinek nincs elfekvőben egy jobb oldali idom véletlenül? Vagy, aki tudna benne segíteni honnan lehet beszerezni, azt megköszönném
Tudtok ajánlani egy jó felnist Budapesten vagy Pest környékén? Homokfúvás vagy szinterezés + festés kellene első + hátsó felnin. (korrozió + lekopott festék a probléma)
Legjobb az lenne ha odavihetném a motort, ahol leszerelik, megcsinálják, lefestik és mehetek érte. (mivel jelenleg nincs emelőm + kocsim felnit szállítanii)
elvileg a deknin van egy furat amin a blokk olaj csatornáján keresztül olaj folyik a tekercsekre, ha javított vagy valamiért eldugult vagy kézzel vágott tömítés van benne az megakadályozhatja a folyamatot, vagy a dekni javított és nem jut oda az olaj ahová kellene. több feszültséget termel a generátor mint amit elhasználsz vagy elfűt így a maradék hő hatására létre jöhet testzárlat. egy nagyobb akku nak több töltés kell elvileg de az nem fér be a másik helyére és egy idő után ő sem tud több töltés felvenni, így újra leéghet.
első-hátsó kerék (gyönyörű feketék fluor színű felnicsíkkal, idősebb gumikkal) kettő együtt 55e.
hűtő (dudával és ajándék ventivel): 32e.
Első-hátsó féktárcsák (első kopottabb) 19e.
kormánycsutkák 15e.
alsó-felső villahíd (felső frissen porfestve) 22e.
leömlő (enyhe horpival) 17e.
hátsó rugóstag 12e.
hátsó lámpa 8e.
lengővilla (emelőszemmel, de egy festés ráfér) 16e.
tanksapka kulccsal 20e.
D.I.D. 520 VM 55 szemes lánc (keveset futott 8-9e km) 17e.
bal hátsó lábtartó 11e.
bal csizmakoptató (új) 6e.
Ha valaki elvinné egyben kérem tegyen ajánlatot üzenetben telefonszámmal!
Lehet valami kontakt hibája van, mert szét rázott valamit az a rohadt út? Hazafelé jó úton viszonylag tünetmentes volt, viszont ha nagyobbat rázkódott akkor néha csinálta újra.
Találós kérdés, mi okozhatja a következő problémát?
Mai motorozásom alkalmával tapasztaltam, hogy a motor egyre gyakrabban "berángatott", illetve valójában leállt egy-egy pillanatra, csak mivel a kuplungot nem húztam be, így ment is újra. A műszerfalon semmi jele nem volt, mindent mutatott szépen. Nem tudom mennyire függhet össze a kettő, de azután kezdte el csinálni, hogy majdnem zakóztam egy hatalmasat (nagyon rossz volt az út azon a szakaszon), mert elkaptam egy kátyút és beszitált a motor, dobált ide oda.
Teljesen tanácstalan vagyok már...
Tavaly nyáron leégett a generátor, újratekercseltettem. Erre ma kiderült, hogy megint leégett, 7 ezer km-t bírt. Nem gondolnám, hogy ez normális lenne...
Most valószínű mással fogom újratekercseltetni, mert nincs sok időm műszakiig.
Van egy 98-as 600 ninja.
Problémám a következő.
A vas 3 hengerezik erőtlen. Jelenleg szerelőnél van és tanácstalanok! Szinkron szelephézag vákuum csövek gyújtás elektronika Főtengely jeladó gyertya, gyertyakabel rendben vannak! Legszűrővel az nélkül is ugyan az a jelenség. Kompresszió gyári hatarértéken belül.
Valakinek ötlet! ?
KAWASZEKI SAJNOS A SZÁMODAT VALAHOVA ELTÜNTETTEM. Segítségeteket előre is köszönöm.
A motor 2003-as évjáratú. Valakinek nincs elfekvőben egy jobb oldali idom véletlenül? Vagy, aki tudna benne segíteni honnan lehet beszerezni, azt megköszönném
70/6321-829
Legjobb az lenne ha odavihetném a motort, ahol leszerelik, megcsinálják, lefestik és mehetek érte. (mivel jelenleg nincs emelőm + kocsim felnit szállítanii)
Köszi :)
első-hátsó kerék (gyönyörű feketék fluor színű felnicsíkkal, idősebb gumikkal) kettő együtt 55e.
hűtő (dudával és ajándék ventivel): 32e.
Első-hátsó féktárcsák (első kopottabb) 19e.
kormánycsutkák 15e.
alsó-felső villahíd (felső frissen porfestve) 22e.
leömlő (enyhe horpival) 17e.
hátsó rugóstag 12e.
hátsó lámpa 8e.
lengővilla (emelőszemmel, de egy festés ráfér) 16e.
tanksapka kulccsal 20e.
D.I.D. 520 VM 55 szemes lánc (keveset futott 8-9e km) 17e.
bal hátsó lábtartó 11e.
bal csizmakoptató (új) 6e.
Ha valaki elvinné egyben kérem tegyen ajánlatot üzenetben telefonszámmal!
Mai motorozásom alkalmával tapasztaltam, hogy a motor egyre gyakrabban "berángatott", illetve valójában leállt egy-egy pillanatra, csak mivel a kuplungot nem húztam be, így ment is újra. A műszerfalon semmi jele nem volt, mindent mutatott szépen. Nem tudom mennyire függhet össze a kettő, de azután kezdte el csinálni, hogy majdnem zakóztam egy hatalmasat (nagyon rossz volt az út azon a szakaszon), mert elkaptam egy kátyút és beszitált a motor, dobált ide oda.
És erre nincs valami megoldás? Mi van, ha jövőre megint leég!?
Tavaly nyáron leégett a generátor, újratekercseltettem. Erre ma kiderült, hogy megint leégett, 7 ezer km-t bírt. Nem gondolnám, hogy ez normális lenne...
Most valószínű mással fogom újratekercseltetni, mert nincs sok időm műszakiig.