Hali.
1997 Kawasaki zx6r 76E km,hidegen csörög melegen nem,motul5100 van benne.
Valakinek ötlet ?
Láncra tippelek.
A másik kérdésem az lenne hogy kormány gàtlot hogyan tudnék feltenni ?
Se alin se ebayen nem találtam hozzá valót :(
Valakinek ötlet ?
Köszi srácok .
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es zx6r-ről van szó. A motor könnyen indul, szépen jár, megy mind a 4 henger. Üresben kipörög, de elindulni sem lehet vele annyira nincs ereje, gázra lefullad. Gyakorlatilag használhatatlan. Érzésre olyan, mintha nem kapna elég benznit. Próbáltam másik üzemanyagszivattyúval is, de nem oldotta meg. Levegőszűrőben és a gyertyákban alig van pár száz km. Valakinek bármi ötlet?
Köszönöm!
Köszi a segítséget. Egyelőre én sem tapasztaltam a gátló hiányát, de erősen gondolkodok rajta, hogy beszerzek egyet. "Jobb félni mint megijedni" alapon. A pénzt erre nem sajnálnám. Mindenkinek köszönöm még egyszer a válaszokat :)
meg tudod vásárolni a konzolt, majd rá a gátlót. ha rendelsz keress meg nekem zx10r kell. vagy ha rendelek akkor írok hogy neked kell e a zx6r konzol, így egy füst alatt eljön a pár.
én évek óta keresek a '05-ös 636. Sajnos még mindig nem találtam. Egy olyan öhlins-t szerettem volna bontóból felfogatással együtt, de elvitték. :)
amúgy még mindig keresek, de ilyen ebay-ost nem mertem venni.
Ez 55 e ft, minőségi gátló, szerelhető javítható, cserélhető benne az olaj. De a lőtéri kutya nem fogja megfizetni, majd csak akkor ha átéled az élményt mikor ütközőtől ütközöig csap a kormány és benne lesz a cuccban a nike csík, ami ha megúszol akkor nem, majd ha úgy éled át hogy 1-2 év újra járni tanulás és egyébb mellékes egészségügyi mellékhatások után azt tudd mondani, igen, a kormánygátló nem ment meg a saját hülyeséged határaidtól, de ha épp bőrrel megúszod akkor azt tudd mondani mint a néhai 9363 volt márkatárs : előbb legyen kormánygátlód mint sport dobod !
kell egy 46mm bilincs és egy gátló, a gátló az lehet bármilyen kicci kínai 2-3 év múlva úgy is elenged benne a tömítés készlet amit lehetetlen pótolni, így majd mindig újat rendelsz, kár beruházni nagyobb értékűre hisz a fentebbi idő után úgy is másik motort veszel és sokan nem fizetik meg az extrákat, ezért is érdemes az extráktól megszabadítani a motort és külön eladni őket.
A 2002-esre oldalra a váz és a bal krómszár közzé lehet felszerelni kormány lengés csillapítót, vagy a másik lehetőség hogy a benzintank lefogató csavarok és a kormány anya közé lehet konzolt vásárolni és oda lehet kormány lengés csillapítót felszerelni. A tapasztalat az hogy SENKI nem szeretne pénzt adni érte, így azt tudom ajánlani hogy nézegesd az ebay ajánlatát konzol és kicci ócccó kinai termékek iránt. Az meg van pár ezer ft ból ....... ami nyilván nem igaz, hisz a magas árfolyamok miatt magasabbak az árak is - nem rég zx9r kiegyenlítő tartályt kerestek nálam, mondtam a csákónak hogy újat rendeljen ami kb 22-25 e ft vagy afeletti összeg is lehet, áááá majd ő az autónetnél 100% kedvességgel megveszi 20 e ft ért már kapott is ajánlatot, nekem kb 3-5 éve kawazsoltinál kb 20-22 e ft volt az új, akkor nyilván most olcsóbb egy ilyen alkatrész- no, tehát vannak lehendák és tények kb 20-25 e ft a kicci óccó kinai kütyü a motorodra, + szállitás és áfa béfa adók ügyintézés. Én az oldalsó verziót használtam, 46 mm -es teleszkóp bilinccsel és öhlins gátlóval, ami kb 55 e ft együtt, ennyit nyilván senki nem fog rákölteni, mimdenki az ingyenes és névre írt verziót preferálná. 1 bilincs és egy gátló szettem maradt még ha érdekel, de zx6r -re még a legmocskosabb pálya tempó mellett sem kellett kormánygátló, nekem a nyirgelse utáni egyenes végén úgy 230 megfékezve és egy S kanyarban elrakva sem volt soha kormány szitálásom, de még a H ring vagy a rabócsi ring sem adta fel a leckét sem nekem aem a haverom 2002 és zx636 jának sem. A zx9r már igényli, ott már kell a gátló segítsége.
Sziasztok!
Esetleg valaki tudna segíteni?
2002-es 636 Ninjához szeretnék kormánygátlót, de fogalmam sincs, hogy milyen típusok illetve márkák elérhetőek hozzá..
Ha esetleg valakinek van tapasztalata ilyen téren, megköszönném a segítséget :)
Üdv.
Alany zx6-r f1 1995. Azzal a jelenséggel hoztam el a motort, hogy menet közben visszahül. Gondoltam termosztát probléma, ki is cseréltem, de nem sokkal jobb a helyzet. Álló helyzetben bemelegszik, felmegy a mutató kb. fél állásig, majd elindul a venti is. Ahogy elindulok vele, a menetszél visszahűti picivel az első csík fölé. Néztem, hogy a termosztát 60 fokon nyit, elképzelhető, hogy melegebb időben nem lesz ez a gond?
Köszönöm válaszod, elfoglaltság miatt csak most jutottam ide.
Azóta kiderült, hogy egy utángyártott gyújtáskapcsoló van a motoron, "P" állás nélkül. Az eladó szerint működött a helyzetjelző.... szóval bármi lehet, majd ránézek, ha időm engedi.
Még két témában kérném a véleményeteket.
Az egyik: mit/hol érdemes tankolni ezekbe a gépekbe? (E10 mennyire ellensége, nagyobb oktánszámot érdemes-e...)
A másik : Motul 7100-ról lebeszélne esetleg valaki ? :)
A gyújtáskapcsolóban ketté van szedve ha jól emlékszem. A helyzetjelzők a TAIL áramkörökön vannak, ebből kettő van. TAIL 1 és TAIL 2.
Az egyik (fejben nincs meg, melyik, de asszem a TAIL 2 és piros a vezeték színe) a kulcs P-re fordításakor eteti a helyzetjelzőket a fényszóróban és a hátsó lámpában, még biztosíték sincs abban a körben.
A TAIL 1 meg piros alapon kék avagy asszem sima kék a gyújtáskapcsoló hátánál és arról megy a műszeregység.
Legalábbis ez rémlik.
Sziasztok!
Nemrég került a tulajdonomba egy '95-ös Zx6-R. Ma vettem észre, hogy nem világít a helyzetjelző, sem az első, sem a hátsók. Ha a lámpa kapcsolót helyzetjelzőre rakom, az óracsoport világítása működik. Tompított, refi működik. Biztiket kimértem, a hátsó lámpánál lévő csatinál nincs +12V. Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm 🙂
Cseréltetsd le a palástot, vésztőn van egy dob javító aki meg tudja oldani. Nekem is lesz egy akra 3 csavaros,de acél palásttal, biztos szépen fog lövöldözni. A gyári vissza hozza az elvesztett nyomatékot és 5l lesz a fogyasztás, de mikor 160-180- ról motorfékkel lassítol és teszed el kanyarban a motort nyitott dobbal, no azt nem tudja vissza adni semmilyen gyári dob.
Köszi a részletes infót.
Hát igazából első körben vizsgára kéne, mert tavasszal jár le műszaki, de a mostani (Laser dob) be van horpadva a tavalyi zakó miatt, így azon agyalok hogy akkor véglegesen lecserélném gyárira.
A cimbora fz6 - ja volt. 600 700 e ft ért már kapsz ilyet, az első futómüvet kell az első szériás r6 -ra cserélni, a gyárit meg eladni vagy megtartani. 160--ig teljesen jól meg, 180 felett már cunamiban ülsz, és semmit nem kell herákolni rajta ! Injektoros, ha karbantartod 100 e kn felett is elmegy, blokk meg van hozzá értelmes áron. Kipróbáltam és jobb mint egy sport motort le fel öltöztetni.
1997 Kawasaki zx6r 76E km,hidegen csörög melegen nem,motul5100 van benne.
Valakinek ötlet ?
Láncra tippelek.
A másik kérdésem az lenne hogy kormány gàtlot hogyan tudnék feltenni ?
Se alin se ebayen nem találtam hozzá valót :(
Valakinek ötlet ?
Köszi srácok .
Segítségeteket szeretném kérni. 2007-es zx6r-ről van szó. A motor könnyen indul, szépen jár, megy mind a 4 henger. Üresben kipörög, de elindulni sem lehet vele annyira nincs ereje, gázra lefullad. Gyakorlatilag használhatatlan. Érzésre olyan, mintha nem kapna elég benznit. Próbáltam másik üzemanyagszivattyúval is, de nem oldotta meg. Levegőszűrőben és a gyertyákban alig van pár száz km. Valakinek bármi ötlet?
Köszönöm!
amúgy még mindig keresek, de ilyen ebay-ost nem mertem venni.
https://www.ebay.com/itm/25460...
https://www.ebay.com/itm/25488...
innen tudsz mazsolázni
https://www.ebay.com/itm/17519...
kell egy 46mm bilincs és egy gátló, a gátló az lehet bármilyen kicci kínai 2-3 év múlva úgy is elenged benne a tömítés készlet amit lehetetlen pótolni, így majd mindig újat rendelsz, kár beruházni nagyobb értékűre hisz a fentebbi idő után úgy is másik motort veszel és sokan nem fizetik meg az extrákat, ezért is érdemes az extráktól megszabadítani a motort és külön eladni őket.
valami ilyet keress csak 2002-re
Esetleg valaki tudna segíteni?
2002-es 636 Ninjához szeretnék kormánygátlót, de fogalmam sincs, hogy milyen típusok illetve márkák elérhetőek hozzá..
Ha esetleg valakinek van tapasztalata ilyen téren, megköszönném a segítséget :)
Üdv.
De a Thundercatom is pont ilyen volt.
Alany zx6-r f1 1995. Azzal a jelenséggel hoztam el a motort, hogy menet közben visszahül. Gondoltam termosztát probléma, ki is cseréltem, de nem sokkal jobb a helyzet. Álló helyzetben bemelegszik, felmegy a mutató kb. fél állásig, majd elindul a venti is. Ahogy elindulok vele, a menetszél visszahűti picivel az első csík fölé. Néztem, hogy a termosztát 60 fokon nyit, elképzelhető, hogy melegebb időben nem lesz ez a gond?
Azóta kiderült, hogy egy utángyártott gyújtáskapcsoló van a motoron, "P" állás nélkül. Az eladó szerint működött a helyzetjelző.... szóval bármi lehet, majd ránézek, ha időm engedi.
Még két témában kérném a véleményeteket.
Az egyik: mit/hol érdemes tankolni ezekbe a gépekbe? (E10 mennyire ellensége, nagyobb oktánszámot érdemes-e...)
A másik : Motul 7100-ról lebeszélne esetleg valaki ? :)
Az egyik (fejben nincs meg, melyik, de asszem a TAIL 2 és piros a vezeték színe) a kulcs P-re fordításakor eteti a helyzetjelzőket a fényszóróban és a hátsó lámpában, még biztosíték sincs abban a körben.
A TAIL 1 meg piros alapon kék avagy asszem sima kék a gyújtáskapcsoló hátánál és arról megy a műszeregység.
Legalábbis ez rémlik.
Nemrég került a tulajdonomba egy '95-ös Zx6-R. Ma vettem észre, hogy nem világít a helyzetjelző, sem az első, sem a hátsók. Ha a lámpa kapcsolót helyzetjelzőre rakom, az óracsoport világítása működik. Tompított, refi működik. Biztiket kimértem, a hátsó lámpánál lévő csatinál nincs +12V. Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm 🙂
Hát igazából első körben vizsgára kéne, mert tavasszal jár le műszaki, de a mostani (Laser dob) be van horpadva a tavalyi zakó miatt, így azon agyalok hogy akkor véglegesen lecserélném gyárira.