Probáld meg hogy kiengedett vagy behuzott kuplungakarral csinálja-e sebességben és üresben
Oldaltámadzkapcsoló jó?
Szolnok megyei vagyok itt Kisújszálláson van egy szetelő oda hordom.
Az enyémnél ugyan ez a probléma volt, nállam a gyujtáskapcsoló volt kontakt hibás Szétszenték átnézték összetakták azóta semmi gond. A kattogás az üzemanyag szivattyú. De sz enyém 2002. évjárat,még karbis.
szétszeded a kábelezést, tisztítod ha szükséges, egy multi méterrel végig követed a 12v útját, ahol megszakad ott lehet a hiba, ha csak kattog az indító relé akkor a érintkezője beégett elkopott elvándorolt vagy szét hullott. durva megoldás de egy alkalmas fogóval rövidre zárod a relé be és kimenő vezetékét ha indít akkor csere.
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne hogy néha csinál olyat a motor hogy nem indul, indítómotor nem kezd el tekerni, hanem ilyen kis kattogó hangot hallani. Először arra gondoltam gyenge az akksi, de teljesen feltöltött akkuval is csinálta már.
Ha megint megpróbálok ráindítani (pl. gyújtás le, picit várok), akkor megint lehet hallani egy kis kattogó hangot, de ez abba marad kis idő múlva. Utána van hogy semmi hang, semmi nem történik. Aztán következő indításnál meg indul rendesen.
Nem mindig csinálja ezt, csak néha...
Azt vettem észre hogy inkább akkor jellemzőbb, ha több időt áll (napokig vagy 1 hetet?), de lehet random.
Valami tipp mi okozhatja? Érintkezési probléma? Bendix?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! S.O.S.
Egy gyönyörű 2006-os 636-ról lenne szó. A motor szinte tökéletes állapotban van, vagyis csak volt... Második tulajdonosa vagyok, új korától ismerem a gépet, de térnék is a lényegre. A kicsike hirtelen elkezdte forralni a vizet, pedig csak nagyon kímélve "túra" tempóban van használva. Leállítás után úgy bugyogott benne a víz, mint ha csak egy vízforraló lett volna és finoman a túlfolyón ki is nyomott pár decit, majd a műszerfal is 118-120 fokot mutatott. Első gyanúm a termosztát volt, de sajna nem jött be... csere után ugyan ezek a tünetek, majd kiszedett termosztátnál is ugyan ezt csinálta, radiátor is tűzforró... Hengerfej lett volna a másik hiba opció, de a furcsaság az egészben, hogy abszolút nem füstöl a motor pedig egy Yoshi teljes rendszer van a gépen ahol szinte semmi ellenállásba nem ütközne és még csak hűtőfolyadék szagát sem lehet érezni. Mégvalami: most csak tiszta desztillált vízzel töltöttem fel és kerestem az olaj jeleit a vízben de egyelőre semmi.
Valakinek esetleg még valami ötlet mielőtt nekiállok lebontani a hengerfejet, vagy elviszem egy tapasztalt szakemberhez?
U.i.: Motorban mindössze 19 000km van csak sajnos az elmúlt 5 évet egy garázsban(fűtött!) töltötte, ami persze biztos, hogy nem tett jót neki, de ennyi idő alatt így elöregedhetne egy hengerfej pakolás?
Valaki esetleg, hogy kuplungrugók között pl. lehet különbség, mert a 636C modellbe pont nem ír a FERODO, de az AB modellbe SZERINTE! a 411-es típusszám kell!
Oldaltámasz kapcsoló: Hát most hirtelen passz, legközelebb megnézem azt is.
Oldaltámadzkapcsoló jó?
Szolnok megyei vagyok itt Kisújszálláson van egy szetelő oda hordom.
Szerinted akkor egy önindító relé csere megoldaná a problémát? (vagy más ok lehet ami miatt nem adja át az áramot)
Egy olyan kérdésem lenne hogy néha csinál olyat a motor hogy nem indul, indítómotor nem kezd el tekerni, hanem ilyen kis kattogó hangot hallani. Először arra gondoltam gyenge az akksi, de teljesen feltöltött akkuval is csinálta már.
Ha megint megpróbálok ráindítani (pl. gyújtás le, picit várok), akkor megint lehet hallani egy kis kattogó hangot, de ez abba marad kis idő múlva. Utána van hogy semmi hang, semmi nem történik. Aztán következő indításnál meg indul rendesen.
Nem mindig csinálja ezt, csak néha...
Azt vettem észre hogy inkább akkor jellemzőbb, ha több időt áll (napokig vagy 1 hetet?), de lehet random.
Valami tipp mi okozhatja? Érintkezési probléma? Bendix?
Segítségeteket szeretném kérni! S.O.S.
Egy gyönyörű 2006-os 636-ról lenne szó. A motor szinte tökéletes állapotban van, vagyis csak volt... Második tulajdonosa vagyok, új korától ismerem a gépet, de térnék is a lényegre. A kicsike hirtelen elkezdte forralni a vizet, pedig csak nagyon kímélve "túra" tempóban van használva. Leállítás után úgy bugyogott benne a víz, mint ha csak egy vízforraló lett volna és finoman a túlfolyón ki is nyomott pár decit, majd a műszerfal is 118-120 fokot mutatott. Első gyanúm a termosztát volt, de sajna nem jött be... csere után ugyan ezek a tünetek, majd kiszedett termosztátnál is ugyan ezt csinálta, radiátor is tűzforró... Hengerfej lett volna a másik hiba opció, de a furcsaság az egészben, hogy abszolút nem füstöl a motor pedig egy Yoshi teljes rendszer van a gépen ahol szinte semmi ellenállásba nem ütközne és még csak hűtőfolyadék szagát sem lehet érezni. Mégvalami: most csak tiszta desztillált vízzel töltöttem fel és kerestem az olaj jeleit a vízben de egyelőre semmi.
Valakinek esetleg még valami ötlet mielőtt nekiállok lebontani a hengerfejet, vagy elviszem egy tapasztalt szakemberhez?
U.i.: Motorban mindössze 19 000km van csak sajnos az elmúlt 5 évet egy garázsban(fűtött!) töltötte, ami persze biztos, hogy nem tett jót neki, de ennyi idő alatt így elöregedhetne egy hengerfej pakolás?
Oké meglesem, köszi.