Szerintem ilyen modell, hogy 636 önmagában nem létezik, betűtípus döntött: A = '02 ; B = 03' & 04 ; C = '05 & '06 ; D = SE ilyet élőben szerintem még senki sem látott :)
E = ilyet majd még pár múlva veszünk, persze csak külföldről, mert itthon kb. 2 db van :)
Amit hallottam a gyártási év döntő lehet, mert a 2006-os évjáratnak más az áttétele, amivel minden fokozatnak fentebb van vége... (elv. a GEARINGCOMMANDER is igazolja)
A kuplunglamellákat (rugókat már 1x cseréltünk), és vezérláncot most kell cserélnem az utcaiban, EZEN -és a kötelezőkön - KÍVÜL tényleg soha semmi baja nem volt..
Valóban lehet a váltó kritikus pont, de érdekes mód amiben 65e km (utca 55) annak semmi baja, amit meg pályán használok 3 hónap sikerült leamortizálni....
Sima óvatosabb utcai használat, és erősebb pályázás között az állítólagos szorzó 8 - 10, szóval nagyon nem mindegy mit és hol használják :)
Ui1: Dehát ez 1 Sportmotor :)
Ui2: további információk: kawasaki.com/whynotpossible2makeafuckin'perfectbikewhichcango4evRonracetracks oldalon találsz...
Szia,
Szerintem patent gép én nagyon szeretem. A váltóra szoktak panaszkodni, de szerintem ha nem rúgod szét akkor azzal sincs baj. Ha sportdobot raksz akkor kelleni fog eliminator, különben hibát jelez majd a műszerfal. Fokozatkijelzőhöz van csati, plug&play módszerrel működik. Érdemes jó gumival használni én rosso II-őt III-at nyúztam már vele. Tavasszal mindig le van szervizelve a ciklusoknak megfelelően és így simán költségmentes motor a kopó alkatrészeken és a kötelező költségeken kívül.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, tudnátok segíteni abban hogy Kawasaki ZX6R (2005-2006 évjárat) tapasztalatokat,véleményeket akinek van és megosztaná szívesen fogadnám! Illetve vásárlásnál mire kell figyelni ? Széria hibák milyenek vannak ? Illetve van különbség a 636 és a 636C között ?
Válaszotokat köszönöm!
Üdv!
Remélem jövő héten végre lehet már menni, sok volt ez 4 hónap leállás...
Valaki esetleg nem tudja, a 96-os zx6r baloldali kawasaki feliratos sötétszürke oldaldekni színkódját ?
köszi
üdv!
E = ilyet majd még pár múlva veszünk, persze csak külföldről, mert itthon kb. 2 db van :)
Amit hallottam a gyártási év döntő lehet, mert a 2006-os évjáratnak más az áttétele, amivel minden fokozatnak fentebb van vége... (elv. a GEARINGCOMMANDER is igazolja)
A kuplunglamellákat (rugókat már 1x cseréltünk), és vezérláncot most kell cserélnem az utcaiban, EZEN -és a kötelezőkön - KÍVÜL tényleg soha semmi baja nem volt..
Valóban lehet a váltó kritikus pont, de érdekes mód amiben 65e km (utca 55) annak semmi baja, amit meg pályán használok 3 hónap sikerült leamortizálni....
Sima óvatosabb utcai használat, és erősebb pályázás között az állítólagos szorzó 8 - 10, szóval nagyon nem mindegy mit és hol használják :)
Ui1: Dehát ez 1 Sportmotor :)
Ui2: további információk: kawasaki.com/whynotpossible2makeafuckin'perfectbikewhichcango4evRonracetracks oldalon találsz...
Szerintem patent gép én nagyon szeretem. A váltóra szoktak panaszkodni, de szerintem ha nem rúgod szét akkor azzal sincs baj. Ha sportdobot raksz akkor kelleni fog eliminator, különben hibát jelez majd a műszerfal. Fokozatkijelzőhöz van csati, plug&play módszerrel működik. Érdemes jó gumival használni én rosso II-őt III-at nyúztam már vele. Tavasszal mindig le van szervizelve a ciklusoknak megfelelően és így simán költségmentes motor a kopó alkatrészeken és a kötelező költségeken kívül.
Motorvásárlás előtt állok, tudnátok segíteni abban hogy Kawasaki ZX6R (2005-2006 évjárat) tapasztalatokat,véleményeket akinek van és megosztaná szívesen fogadnám! Illetve vásárlásnál mire kell figyelni ? Széria hibák milyenek vannak ? Illetve van különbség a 636 és a 636C között ?
Válaszotokat köszönöm!
Üdv!