Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van egy 636 stunt gépem és keresek hozzá 2 db első telót! Találtam is de az enyém 2004-es , ez meg 2005-ös hullámos tárcsás! Meg akarom venni a teleszkópját de valószínű úgy megy bele ha a 2 db tárcsát is megveszem tőle mert ha jól tudom 320as tárcsa van a 2005-ösön enyémen meg 280-as! viszont nem tudom hogy az én kerekem bele megy e ebbe a telószárba vagy alakítani kell valamit , és hogy az újabb tárcsa felmegy e az enyémre!? Válaszokat előre is köszi!
ha irok neked válaszoljál,mert úgy megrugdosom kaszást hogy buktakingnek megint elbaszódik a szenonnya
Szevasztok skacok mi a helyzet erre felé ? rég jártam itt ahogy nézem a fórum életet elég rég .
Bmws1000rr superbike videó
Srácok!
Ez a monolog melyik videóban van benne!Ha jól tudom valami kawasaki promo videóban de sehol nem találom

"Everyday people ask me, why i risk...why i take a run 200...why do i go full power...i always give them some answer...i'm living my dream...what dream they ask...just close your eyes i say,and look deep into yourself...maybe is your dream too...if in you...if you are lucky...you will see it"..
háeszondom
ó kéj
óókéj
szerintem nincs semmi baja
Nem teljesen hibátlan, 1-2 apró hiba van rajta! Ha hazamentem lefotózom minden irányból, magas felbontásban és elküldöm a mail címedre!
nekem ugyan ez a problémám volt 5-6 ezer közt. feszítő volt a probléma
Végre egy igazi szaki!
Az ősszel vittük haza a motorokat az asszonnyal, és azt vettem észre hogy 7-8000 fordulat között mocskosul csörög a blokk. Bármilyen fokozatban, bármilyen helyzetből ha oda kerül a fordulat mocskos zizegő lánchangja van. Nem tudom mióta csinálja mert nem szoktam ilyen alacsony fordulaton használni. A jelenség semmilyen más fordulattartományon nem jelentkezik.
Vezérműlánc csere? Vagy csak a feszítő? Miért csak abban a tartományban csörög de veszettül?
23k km van a blokkban ami gyári bontatlan.
Ilyen 10-15-20 fok körül ne parázz ha 70 fok alatt van éppenhogycsak. Ez természetes és semmi baja nem lesz, meg amúgy is mit motorozol már ilyenkor?
Ok akkor majd tavasszal kiderül mi a helyzet.
Köszi mindent.
Jó éjt.
Ilyenkor nekem is lejjebb megy 78 fok körülre.De akkor semmi gond nincs.
Igazából 1 hónapja van meg. Eddig csak ilyen hűvösebb időben motoroztam vele. Lehet, hogy nyáron ez változni fog majd.
Megkapja.De tavasszal meg nyáron is 69 fok?
Csapágyak ilyen hőfokon is megkapják a megfelelő kenést?
Baja nem lesz tőle, de akkor lehet hogy ez az üzemi hőfoka.Lassú menetnél ok hogy felmegy, nincs menetszél.
Igazából nagyon lassan melegszik fel de amúgy meg nem hül vissza ha egyszer eléri ezt a hőfokot söt ha lassabban megyek egyből fentebb is megy 73-75 fokra. A városban meg 85-90 fokra is felmegy. 4 liter olaj van benne és eddig én ennek tudtam be a lassú felmelegedést
Hát nem tudom hogy a 6osok hány fokon üzemelnek, nekem a 9esen 85 az üzemi de az melegszik ha kell ha nem, a 69-et talán egy kicsit keveslem termosztátot kiveheted tesztelni hogy zár-e, általában úgy szoktak elromlani hogy nyitva maradnak azt dög lassan melegszik fel vagy gyorsan hűl vissza.
akkor még egy kérdésre válaszolj és tovább nem zavarlak...
Ha nekem a motorm 67-69 fokon van üzemihőfokon lesz tőle valami baja?
Nincsmit, csak szerelőtől kell kérdezni
Ok, eddig én ezt nem tudtam, de most már megvilágosodtam. Szeretek olyan emberekkel beszélgetni akik tudják miről beszélnek. Köszönöm még egyszer a korrekt válaszokat.
Mondom ez fűtött karbitól független bármelyik karburátoros motor csinálja.