Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus akkor ezért van az, hogy a havernak (Bunkomotoros) a ZX9R azért nem akar jól indulni egy keményebb meeg napon történő veretést követően.
Most szezon végén bent voltunk a városban és már nagyon melegük volt a mociknak és amikor megálltunk a kuton tankolni nagyon gyengén indult neki, de azt mondta, hogy ez amikor meleg van mindig előfordul. (neki is fütött karbi van a mocin)
De itt van az angolul tudóknak egy kis témába vágó szöveg http://en.wikipedia.org/wiki/C...
Pontosan nem tudom de amcsiba ahol mindig meleg van ott nincs ilyen "veszély" pont oda nem kéne de az ottani piacot nem ismerem.Ez a vizes benzin témát meg én még nem találkoztam ilyesmivel soha csak mikor a simót mostam le anno akkor ment víz a karbiba azóta nem.
Rendes menet közben nem, csak a tötymörgéseknél de ez a "fűtetlen" karburátoros motoroknál is igaz, felvonuláskor meg lassu menetnél átmelegszik a sor és már az úszóházban gázosodik a benzin ettől meg eldúsul a keverék, ettől van hogy alapjárat is lejjebb esik pl. Bp-n nagy meleg, lassú forgalomnál. Van hogy meg is áll a gép ilyenkor is nehezen indul mert elsokallt.De ez független a fűtött vagy a fűtetlen karbitól, legalábbis én nem tapasztaltam egyiknél sem.
pedig leginkább magyaro-ra kellene ezekből hozni nem jueszéjba...hiszen itt a legvizesebb a benzin.. nem?...de.
Amúgy ez nyáron amikor dög meleg van és még a benya is fütve van nem befolyásolja a motor teljesítményét? Vagy gondolom ha befolyásolja is akkor sem érezhető mértékben?.
Nem hiszem, de pl. a TZR 125-ben is ami már önindítós ott van a helye a berugókarnak az öntvény ugyanaz, ugyanugy mint az FZ1-nél ott vannak a csavarhelyek az R1 idomoknak mivel az öntvény szintén ugyanaz, gondolom itt egy ilyen vakdugós ötlettel oldották meg.
Értem. Érdekes téma ez. Köszi a választ.
A fogaskerekes vezérlés is egy nagyszerű ötlet de mint látod mégsem alkalmazzák minden gépben.Valamelyik Triumph modellekben meg elektromos az ún. "karbi-fűtés"
és ezért csináltak külön gyártósort hogy ilyet meg olyat gyártsanak?
Európai modelleknél is alkalmazott ahol az ottani klíma szükségszerűvé tette.
Opsz..... Most hol a bohóc
szemtelen vagy fiam.ha már elkezdted az okoskodást úgy hogy nem vagy otthon........maradtál volna csendben
Ok elhiszem csak nem értem miért csinálták így meg a gyárak és miért nem mindenki alkalmazta ezt a módszert?
A Yamaha 900-as Diversion-nél meg a motorolaj van ugyanígy bevezetve a körbe, szoval nem csak kawás téma.
Szerintem inkább lépjünk túl.....
Köszi.
A porlasztók fűtését lehet jól tudod, de hogy ez nem csak az amcsi meg kanadai gépeknél van így az biztos. Megnéztem gyorsban a használtautón egy pár motort és mindegyiknél ott van ez a kis cső. Persze lehet, hogy mind amcsi vagy kanadai
ez teljesen komoly volt értelmezd
A lényeg az hogy elfogadtál, mert még mindig hülye vagy
mi lenne---elfogy
kérdésedben ravaszul elrejtetted a választ...:Í"direkt".
milyen szar lenne ha egyformák lennénk...ezt onnan tudom biztosan hogy nekem kurva szar lenne ha én te lennék és nekünk mégszarabb lenne hate én lennék .nem tudom érteni-e?-de ha nem azt is megértem
pedig tud ő komoly is lenni de ebben a világba csak viccel lehet kibírni
Számomra igen furcsa emberke.
Ő akit elfogad avval ilyen akit nem na aztatat nem is érdemes megtudni ( még a kaszás is beleremegett)
Ölelgetsz majd ha kapol a páleszből akkor mi lesz