Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és az enyémnek persze az a baja, hogy letört az egyik érintkező vége ezért nem érzékeli az egyik végállást, ezért is világít az FI (legalábbis feltételezem).

Ha megjavul akkor remélem kialszik az a geci kis piros lámpácska
Egy lépéssel közelebb az EXUP motor probléma megoldásához.

Úgy néz ki, hogy a startup ciklus egyszer elforgatja mind a két végállásba a motort és ha jó feedbacket kap akkor rendben találja. Elég egyszerű mert az egyik végállásban az arra a motorirányra kiadott feszt adja vissza a másik végállásban pedig az arra a motorrirányra kiadott feszt adja vissza.

Jövő héten tanulok sajnos az államvizsgára de utána tervezek hozzá egy igen egyszerű kapcsolást, és megindulhat a sorozatgyártás akinek kell
köszi de ide akarok benézni http://bike-expert.at/shop/ind... nagy a választék
Előkotrom majd. Megvan az eageles kapcsolási rajz és a nyákterv is valahol.
ötletes.... Aztán mi teszteltünk procihűtőt is... Kettős táp... 51 V-ig bírta a hűtő....
Amúgy ha megcsinálod a kapcsolást küldd már át nekem is
Nálunk a laborban kulcsal lehetett fesz alá helyezni a mérőasztalt. Na mi a kulcsra kötöttünk egy madzagot fesz felteker kondi be a kapcsokra és asztal mögül meghúz a madzag, faszát durrant
de a legjobbak az elektrolit kondik voltak fordítva bekötve....
meg a kis értékű ellenállásra jó nagy áramerősség kötése. Meg ugyanez grafitheggyel...
Naugye
Egyébként mi is ezzel szórakoztunk, persze a suli kárára
Mondjuk ez igaz... Laborban is ledurrantottuk pár tranzisztornak a tetejét...
A klasszikus tranzisztoros bistabil multivibrátor ide nem jó, túl nagy áramok folynak. 25w/12V= 2,08A
Teljesítmény FET kell ide. Csináltam ilyet a régihez is, kb 500Ft-ból meg 1 órás munkából megvan.
Lednél úgy szokták a villogást megoldani hogy 2 tranzisztor + 2 kondi + a ledek. És felváltva töltögetik a kondikat és így a led villog
A gyári villogó egy RC tag ahol az ellenállás értéke határozza meg a villogás sebességét. a ledes megoldásnál nem az izzók ellenállása határozza meg a villogás sebességét.

Kinézetre nemtudom, hogy van e különbség
És mi a különbség a 2 között? Más a kimenő ellenállása vagy mi?
Benne vagyok, csak még a rendszámot kell feltegyem valami normális helyre, mert azért egy vak rendőr is megállítana
Ledes elektronikával megy a gyári is

Majd megoldom
nemsokára mehet az is ránézek majd a kopásjelzőre ha még látszik belőle valami
na majd csörögj ha megvannak a papírok és akkor megyünk randalírozni
ööö passzolom. De amit tudok hogy nekem az is ment és a mostani (gyári) is megy
Hát nekem nem
Lehet, hogy a tiedbe ledes index elektronika is van és nem a gyári.
Majdnem sokkot kaptam olyan jó volt
Tiedét mikor csináljuk?
Nekem teljesen jól ment baszki... Nekem csak egyszer csúszott szét a kábel és azért világított De azokkal az indexekkel amiket boltoltunk nekem tökéletes volt.
a lényeg hogy kész és sose vót ilyen jó
így is hazudtam, mert kb 5 óra volt, de hát ráérősen csináltuk mint a profik
Hali,

Betettem ma a hátsó lámpát amit boltoltunk, d baszki gyári relével baszik menni. Neked ment faszán, mert nekem nem villog csak világít, visszateszem a régi indexet azzal megy faszán.
jók voltunk az tuti
de jobb lett volna ha titokban marad meddig tartott
Megvolt a fékcsere. Pikk-pakk végeztünk 4 óra alatt 3-an
A sör az fogyott legalább