Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva Zoli mi van a kipufogóval eladod még van róla kép? tehetnél fel
olyan áttétellel még egy Riga is bivaly
nekem 116 csapos a láncom a 17/39 helyett 15/43 a lánckerék szerintetek ja és kb 180 ló
karbiszinkron kész...főkerült a -1+2, és valami brutál lett..3ig nyélen emeegeti
heh remélem egyszer én is így gondolok majd a hatszázasra, de hát megszokás kérdése, ahogy írtad
Utcán jó szériában is, de a ringen hamar azt érzed, hogy "nem megy".
Pedig a te pille súlyoddal nem lehetett az se semmi
Mindent meg lehet szokni. Anélkül elég halvány volt sajnos.
Gyengébb se lett a 190-es gumitól csak annak érzem

Neked meg az ezresen van -1/+2
Hát erősebb nem lesz legfeljebb annak fogod érezni. De valszeg azt hiszed majd, hogy ezres motoron ülsz.
Köszi

Remélem -1/+2-től lesz brutál ereje, mert. A 190-es hátsó gumitól veszített kicsit az erejéből.
Ha jól emlékszem de mire elküldtem a hsz-t elbizonytalanodtam.
110 csap a gyári
Vaz a gyári az 110-es?
-1 +2, gyári lánc.
A -1 +3 -hoz kell már hosszabb lánc.
Na ja. Nemtudom mi legyen még agyalok rajta.
Erre való a patentszem.
nem aggódom, max megnyújtom kézzel a 110-est
Ha aggódsz vedd meg a 114-est.
az meg 110 csapos, ha jól tudom.
-1, +2-vel a gyári láncom tökéletesen megfelelt.
szerintetek 05-06-on a -1+2 áttétlnél (14/45) hány csapos lánc kell?
kaszastomi a http://www.gearingcommander.co... szerint 116, de csak 110 meg 114 van D.I.D-be amit én néztem
Megkaptam és válaszoltam is!
igen, köszönöm!
Ha kell valami neked is szólj és küldök én is torrent filet
letöltötted?