sorry, de el tudnátok mondani, hogy mi volt a para?
ha lejárt műszaki vizsgával kapcsolatos forgalmi-elvétel, akkor abban lehet, hogy tudok valami érdemlegeset mondani, mert nekem is most lett kivonva emiatt a forgalomból a vas... (már, ha ez a helyzet)
Janou!
hajtsd meg a biroságos papírt valahogyan...
hátha orrba tudom baszni annyira a biztit hogy elszédüljenek arccal a föld felé oszt kijöjjön belőle valami..mondjuk egy 6 os.
Az tuti hogy nem banod meg a 2003-2004es evjarattal. Nekem szerencsere sikerult kifognom egy nagyon jo darabot belole. Ha barmi kerdesed lenne szivesen valaszolok de itt CrazyJoe a nagy spiler.
Szia Janou.Na mizujs?
Senki nem mondja meg perec szamat?
Tényleg nagyon pöpec, mind a kettő... a problémám az, hogy mindenképpen 2003-2004 -es évjáratút szeretnék venni... válogatós vagyok, tudom, de az fogott meg igazán, első ránézésre...
Viszont lehet, hogy ezt az idényt mégis a 250-el húzom ki, és csak szezon vége felé veszek új, nagyobb vasat... (lebeszéltek tegnap a hitelről) mindenesetre az biztos, hogy a köv. egy 6-os lesz...
akkor új pumpát kell venned! 10-ért van bontott, kar nélkül, olcsóbb, mint a felújító készlet. Én tuti feldobnám az R1 gyári Brembo pumpáját... olyan féked lesz beszarsz... egyébként a tárcsáidban mennyi van? nem vékonyak nagyon?
Grazie, de nem hiszem, legalábbis is nagyon remélem, hogy nem ott van a probléma, ami tegnap ki is jött újra.....
Zsír új NISSIN betétek, agyonra lelégtelenítve, fokozatosan kezdtem L bekoptatni a betéteket a Mátrába, elején olyan faxa vót a kar, mint állat, m1ek 2 "kört" & kezdődik az egész elűrrű !
Fékkar bezuhan, gondolom ilyenkor a levegőt kéne összenyomnom, de 1re többet, & 1re veszélyesebb így a fékelés !
Urak, a rencer 99%, hogy vmi ok folytán, fenn a m.hengerné' levegősödik fel ?, mert vakon nem feltétlenű van kedvem munkahenger venni felújító szettet 13 rongyulaté' ? (Gondolok itt arra, hogy nem is 100% ott van a probléma)......
Bár én is érzem, hogy nagy valószínűséggel ott a gond.....
van egy motorod akkor nézd meg a kis ablaknál! ennyire ne legyünk már bénák! jó, hogy nem azt kérdezed hány kereke van!
4liter kell és igen szűrőt is kell cserélni!
a mi tokico nyergeinek a fele tré a fele pedig hibátlanul működik... te pont a "másik" tábort erősíted... személy szerint ledobnám ezeket a nyergeket, helyette Ricsi bontóból vennék fekete Nissin nyergeket, amiket 07-től felfelé dobtak a hatosokra.... 20 ropi a pár, annyit lazán megér... és olyat harap, hogy beszarsz... az arany Tokicokra pedig lehet még vevőt is tudok... Suzukikon még szarabb a fék :))
ha lejárt műszaki vizsgával kapcsolatos forgalmi-elvétel, akkor abban lehet, hogy tudok valami érdemlegeset mondani, mert nekem is most lett kivonva emiatt a forgalomból a vas... (már, ha ez a helyzet)
hajtsd meg a biroságos papírt valahogyan...
hátha orrba tudom baszni annyira a biztit hogy elszédüljenek arccal a föld felé oszt kijöjjön belőle valami..mondjuk egy 6 os.
Szia Janou.Na mizujs?
Senki nem mondja meg perec szamat?
Viszont lehet, hogy ezt az idényt mégis a 250-el húzom ki, és csak szezon vége felé veszek új, nagyobb vasat... (lebeszéltek tegnap a hitelről) mindenesetre az biztos, hogy a köv. egy 6-os lesz...
Naggyonfasza!
Rólam nincsen?
Zsír új NISSIN betétek, agyonra lelégtelenítve, fokozatosan kezdtem L bekoptatni a betéteket a Mátrába, elején olyan faxa vót a kar, mint állat, m1ek 2 "kört" & kezdődik az egész elűrrű !
Fékkar bezuhan, gondolom ilyenkor a levegőt kéne összenyomnom, de 1re többet, & 1re veszélyesebb így a fékelés !
Urak, a rencer 99%, hogy vmi ok folytán, fenn a m.hengerné' levegősödik fel ?, mert vakon nem feltétlenű van kedvem munkahenger venni felújító szettet 13 rongyulaté' ? (Gondolok itt arra, hogy nem is 100% ott van a probléma)......
Bár én is érzem, hogy nagy valószínűséggel ott a gond.....
Perec szamat adja mar meg valaki. thx
4liter kell és igen szűrőt is kell cserélni!