Rosszi..
nem kerülte el valami a figyelmed véletlenül?mégpedig..nem a saját motorommal mentem..idei pályázásom kimerült a kawaest felében..azaz kb 50 km..egy hjéttel előtte derült ki hogy tudok indulni.ennek fényében a 2.05.440 asszem nem olyan rossz rosszi..valamint..mint azt már irtam..az első kanyarban lévő kamikaze mutatvány után kb 9 en beelőztek köztük Tibi is mivel külső iven vettem a kanyart kb 40-nel,,igy csak egyenként tudtam levadászni az embereket,az utolsó két körben értem Tibi mögé. vigyáznom kellett a kölcsönmasinára.valamint nem hiszem hogy bármiot is meg kellene magyaráznom..a Pred alatt széthullott fékbetét pedig az én igazamat támasztja alá má elnézést.és valóban 3-4 pályanapra elegendő../tavaly 6 szettet vettem belőle/és Tibi:kijelentettem hogy nem ver rám Pred a célegyenesben,legalábbis nem sokat..és ez ott van 18 videón ezt sem kell magyaráznom.DE!az az én motoromra vonatkozott és tavaly mondtam.....ez a motor meg ugye nem az. ..tavaly nem kaptam Tőled sem egyeneszakót de hamarosan ezzel sem fogok
Szerintem elszántság és akarat kérdése az egész. Te nem azért nem gyorsultál mert bénább vagy az átlagnál vagy ilyesmi hanem mert nem is akartál. Jól érezted magad a pályán, próbáltál nagyokat dönteni, motoroztál ennyi. Ha nem is mérik az idődet nincs értelme gyorsabbnak lenni. De a verseny meg arról szól. Ha életed első pályanapja egy Berisz felkészítő lett volna valszeg neked is elég lett volna 3-4 alkalom a 2:15-höz.
Valaki élete első pályanapján 2:20 alá akar menni. Más meg örül ha életben marad. Megint mások el sem mernek jönni egy pályanapra.
Mint már azt párszor elmondtam én az első néhány pályanapomon azt sem tudtam, hogy mi az a köridő. Aztán mikor felajánlották, hogy lemérnek egyből ráizgultam. Persze akkor még a 2:21 egész jó időnek számított. Sőt mikor kijelentettem, hogy 2:15-öt akarok menni többen is jelezték, hogy el fogok esni mert erőltetem a dolgot. Mondjuk 2 éve volt aki kerek perec kijelentete, hogy én az életben nem fogok 05-öt menni. Most, hogy az eszembe jutott majd az orra alá is dörgölöm.
Volt kint egy srác, Szőlősi Lászlói. Először ment a h-ringen.
Szabadedzésen 23-at ment, időmérőn 19-et. Elsőre nagyon nem rosz.
Nekem 8 pályanap(kawanap) kellett a 23-hoz, egy beriszes felkészítő a 17-hez egy zx-kupa a 14.9-hez.
Megmondom nektek őszintén, az idei évre azt mondtam, ha 15 alá tudok menni, már nagyon boldog leszek. Namost, azzal, hogy volt itt oktatás és mondták a többiek, hogy mit hogyan kell, azt tudom, mit baszok el. Ezárt aztán hiába mentem 14.9-et abszolult nem éreztem azt, hogy jó kör lett volna. Elképesztően sok tartalékot érzek még a dologban és szerintem az a jó, ha tudom hol.
Összességében nem voltam elégedett a zx-kupás teljesítményemmel, de nagyon-nagyon tettszett a dolog.
Először is valóban szar voltam ezt be is ismertem készséggel elfogadom.(Rosszi ettől függetlenül nyasgem ) Másodszor a 20 pályanapos fékbetétem elején még csak 2:12-őt mentem. Harmadszor meg crazy! Tavaly vagy tavaly előtt többször is kifejtetted, hogy a predi nem megy el tőled a célegyenesben. Akkor vajon miért fékezne előbb mint te?
Nem szítok én elenségeskedést de a Tibi nem megy jól. Tud ő ennél jobbat is. Csak a megjegyzésekre reagálok. Pl. te 2:00-ás ember vagy. Ha ddt 06-ot ment és szar féktávokat vett akkor úgy le kellett volna nyomnod mint a szart akkor is ha 1000-es mocija van. A Predator meg a BerikZ alatt is hullot szét egy nap alatt XRAC fékbetét ahogy én hallottam. Ők szó szerinte megsütötték. A két ember között van 15mp.
Szóval ha a ddt 20 pályanapot megy 2:10 alatti időkkel egy fékbetéttel akkor jó lenne eltanulni tőle a dolgot.
próbáltam már rossz rosszi és senkit nem támadtam be..és tudom hogy nagyobb tempóról fékez..meg jó szándékból irtam amit..ugyanakkor megkérdezném hogy Predator mellé mé nem tudtam soha beférni féktávon,és miért ugyanott kezdett el fékezni a gixer 1000 rel mint én a 600 zal?ja merthogy 1.58-at ment .értem..mé van az hogy valaki leirja a véleményét és egyből megkapja hogy erre meg arra nem gondol..?Tény hogy Tibi jol megy.ezt már leirtam..és az is hogy korán fékez..ezt is leirtam..és hogy fél a kanyarban és az is tény hogy egy sátorban bandázunk ugyhogy itt nincs ellenségeskedésnek helye
Erre annyit mondanék, hogy össze tudom hasonlítani a ZX kupás körömet a Brérczi Jani 1:58-as körével. Egyetlen dologgal nincs gond és az a fékezési pont kezdete. A cél végén gyakorlatilag ugyan ott kezdünk fékezni. A 2-es kanyarnál kapok tőle 4-5m, a mansell előtt én adok neki ugyan ennyit. A lejtős egyenesben nagyobb tempóról is később fékezek meg a -2 előtt is. Csak utána túlfékezem a motort és nem esek be elég gyorsan a kanyarba. Ja meg a kanyarban is lassú vagyok. Crazy csak annyit lát, hogy jé ez a hülye már fékez. Csak azt nem számolja bele, hogy az ő mocija 220-at megy a cél végén az enyim meg 255-öt.
Mert nálam a gecihosszú az egy cél végi 300m-es féktáv. Én a 200-as táblánál nyúlok rá a fékre. De pl. amikor rajtoltunk 223km/h gyorsultam fel a féktávig és 50m-el beljebb is engedtem.
Hát ezt nem igazán értem mert mindig akkor melegszik el egy fék (és akkor is kopik a legjobban) ha valaki nagyon hosszúakat fékez. Ezért szokott kezdő pályázóknak kikészülnie a fékje 3-4 kör alatt mert az egyenesben nem húzzák neki eléggé ezért nincs menetszél ami hűtse viszont a féktávot meg nagyon hosszúra hagyják.
Mondjuk egy 600-ról nézve biztos hosszúnak tűnik egy ezres féktávja de majd azért egyszer próbálj ki egyet ringen. Mindennek meg van az oka.
csak az igazat mondom Tibor...tavaly ez bibizonyosodott..és sok minden más hitetlenkedés is...én lepődtem meg legjobban amikor egyszercsak elfogyott...ám tényleg gecihosszúkat fékezel ezt most láttam élőben...
Köszi a válaszokat! per pill 450km-er van benne ebből 200km-ert mellékutakon meg ilyen lakóparki motorozás amíg nem volt jogsi szal ott végig alacsony fordulat és sok váltás 200-350km-ig csak város úgyszintén ilyen max 4ezres fordulat, majd a 350-450km-ig már ilyen közelebbi városok ami ilyen 20-25km-re vannak és ott végig 4-5ezeres fordulat között mentem ilyen 75-85közötti tempóban, meg azért 1-2szer kigyorsítottam ilyen 130-ig de ennyitől egy kawasakinak csak nem lesz már baja ,szerintem.
nem kerülte el valami a figyelmed véletlenül?mégpedig..nem a saját motorommal mentem..idei pályázásom kimerült a kawaest felében..azaz kb 50 km..egy hjéttel előtte derült ki hogy tudok indulni.ennek fényében a 2.05.440 asszem nem olyan rossz rosszi..valamint..mint azt már irtam..az első kanyarban lévő kamikaze mutatvány után kb 9 en beelőztek köztük Tibi is mivel külső iven vettem a kanyart kb 40-nel,,igy csak egyenként tudtam levadászni az embereket,az utolsó két körben értem Tibi mögé. vigyáznom kellett a kölcsönmasinára.valamint nem hiszem hogy bármiot is meg kellene magyaráznom..a Pred alatt széthullott fékbetét pedig az én igazamat támasztja alá má elnézést.és valóban 3-4 pályanapra elegendő../tavaly 6 szettet vettem belőle/és Tibi:kijelentettem hogy nem ver rám Pred a célegyenesben,legalábbis nem sokat..és ez ott van 18 videón ezt sem kell magyaráznom.DE!az az én motoromra vonatkozott és tavaly mondtam.....ez a motor meg ugye nem az. ..tavaly nem kaptam Tőled sem egyeneszakót de hamarosan ezzel sem fogok