Nem bátor,b....m!
Mint ahogy látod mesevilágban él,és azt hiszi neki is lesz egy olyan Tuono robotja és egy motorszerelő csaja mint a Transformersben van...
Kedves ELL barátom!
Ha felnőőőőőőőőőőőőősz hozzájuk, szertettel várnak a burkolt világukban.
Az bicajodról nem értheted a sok marhaságot amit a magukat "Motorosoknak" nevező emberek nem megfelelő stílusban és hangnemben ide írnak.
Rajta vagyok az ügyön ha minden igaz és lesz időm meg tulaj ráér holnap kipróbálok egy tuonot bár a tulaja nem sok jóval biztatott azt mondta nem fogom szeretni mert nem egy finom motor.
1 Nem írtam,hogy bénázott
2 Nem írtam,hogy behúzott fékes Busa
3 Álltalában részetekről kibicnek semmi sem drága.
Nem is értem miért vagytok ilyenek! Ti nem tudtok motorosok lenni?
Csak kretén megjegyzéseket lehet írni egy fórumra?
Mint a téma szakértőinek,nektek van igazatok.
Volt és van mind 2-ből,mentetik is hosszan velük.
Annak a társnak üzenem aki nem nevezi meg,és különböző titulussal illeti a másikat,hogy hiába okos az inteligenciáját sajnos nem sikerült örökölnie és magáévá tennie a tudást.
Lehet az észt osztani,de annak tegye aki neki ír,és hozzá szólt.
Biztos menő csávó mert több néven reggelt és ír.
KawaBBusa,köszi a leírást de kár ide írnod mert aki nem akarja elhinni az nem is fogja.
Szerintem a külömbség abban keresendő hogy a Busának különböző nagy mamlasz állatok(tehén,bálna)az ősanyai, a Kawának meg mikrobi,ezért győzött ebben a videóban a Kawa.
Mert mikrobi mégiscsak mozgékonyabb ment egy tehén aki naphosszat legelészik az Alpesekben aztán ledögölve kérődzik
azért két tényt rögzítenék:
1. 7 kg súlykülönbség van a k8 busa és a 2008 zzr 1400 között. előttem a 2 gépkönyv és a forgalmik(nem tudom kinek 220 kg a busája, de az esetleg a száraz tömege lehet, az enyém 254 kg menetkészen, a zzr1400 pedig 261 kg menetkészen)
2. a zzr1400 gyári állapotban padon mérve keréken 167 lóerő a k8 busán gyári állapotban padon mérve 179 lóerő..
tegyük fel az új zx14 pár lóerővel több főtengelyen mint a busa, de az akkor sincsen 14 lóerő keréken, vagyis az új zizi keréken még így is kevesebb mint az új busa.
szerintem legjobb esetben is egyformák
Ciki ha egy 268 kg-os motor lenyomja a 220 kg-os mocit 4 Le különbséggel
Aki ért a dragsporthoz és látja az alábbi széria eredményeket az nem beszél össze-vissza hülyeségeket:
9,78 sec - 234,96 km/h
9,88 sec - 233,35 km/h
9,91 sec - 231,74 km/h
9,75 sec - 236,57 km/h
Ezeket az időket a reszelt busák hozták itthon. A sebességen viszont van még mit javítani. De ez egy szériától ekkora tömeggel nagyon is jó eredmény! Még egy kis reszelés, súlyfaragás és a 9,4-9,5 körüli 2011-es busa idők is ki lesznek pipálva
Mint ahogy látod mesevilágban él,és azt hiszi neki is lesz egy olyan Tuono robotja és egy motorszerelő csaja mint a Transformersben van...