Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma felszívtam magam és teljesítettem a kötelezettségemet,és egyből mondta hogy meg kéne egy ilyet nézzen élőben és és lehet rámondaná az ám ment
Sziasztok, DynoJet PCI elado:
Ez pedig a párodé:

Feladat adott, asszony is megmondta...
Nézd csak itt az én álmom
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono-5093729
nekem AGO azt mondta, hogy ha 176 keréken, akkor kb 201 főtengelyen
a nyomaték gyorsít, míg a teljesítmény a végsebességet tartja szinten
nyugodtan. a címemet az eladó cuccaimon keresztül megtalálod...
Találós kérdés......
Ki tudja mire kell a nyomaték, és mire a a pacipówer?
Azért van egymáson a teljesítmény és nyomaték görbe mert én kértem 1 azaz 1 papírt amin rajta van a görbe,ők szóltak,hogy a nyomaték görbe nem a mért értéket mutatja majd mert nem a saját táblázatába rakják be.
Ennyi volt a sztori a lapról.
Szerintem ha 197 főtengelyen gyárilag, akkor lehet Akrával keréken 188,7Le.
Igaz mi versenyautókat építettünk és nem motorokat de azért láttam már ilyet kívülről...
Szia fekete663!

Én nem tuning mérést és nem mindenféle állítgatást mértem.
Elmentem kíváncsi voltam valamire és ők megcsinálták korrekt hozzá állással.
Amíg elmentem Agohoz és a meg kért munka helyett fikázta a gumim,fikázta a kipufogóm és fikázta a motort.
Nem tudom,hogy az ő padjuk hiteles e vagy sem de azt tudom,hogy csinálnak verseny motorokat,van mindenféle cél szerszámuk és gépük tehát érteken hozzá.
A feladatuk az volt nézzék meg,mondjanak véleményt az állapotról és tegyék padra!
Ezt 100%-ig teljesítették.
Tavaszra beszéltünk meg mindenféle hozzá nyúlást,állítgatást illetve padon mérve történő állítgatásokat.
Majd futok 1-2 kört a hitelességgel kapcsolatban.
Láton napra kész vagy a dolgokban így lehet én is fordulnék 1-2 kérdésben hozzád ha nem gond.
Ezt hol mérték?Elég érdekes...
esetleg még azt is figyelembe lehet venni, hogy ezen a padon anno mérték a bmw s1000rr-t ahol is 190 lóerő feletti keréken mért teljesítményt mértek, míg egy dynojet padon ugyanaz a motor kb 176 pacit produkált. Ezek alapján az én motorom is 190 lóerőt tudna kb a fent említett fékpadon...
egy összefirkált papírlap
itt valami összekavarodott, mert a nyomaték (a laposabbik görbe) jóval több, mint 100 nm, a teljesítmény görbének meg nincs megadva mértékegysége...
Aham nyomatékba milyen a sólyom csak hogy legyen viszonyítási alapom ha összekavarodok eggyel
Nem.
Az a lóerő keréken mérve 188,7.
190Nm 10e fordulaton az új busa ezt tudja ez teljesen gyári adat lenne

Na ezért bírom a burádat....
Mi?
Egy papírlap
Már ez is...
Látod, ez hiányzott idáig az Fjr-ből:
Tetszik az ilyen festés is, a motor is, a csak is!
A fékezés, a gyávák menekülése.
minden jót nagytesó
egy kicsit elhalkult a város nélküled, de azért próbáltam kompenzálni téged is