Azért van egymáson a teljesítmény és nyomaték görbe mert én kértem 1 azaz 1 papírt amin rajta van a görbe,ők szóltak,hogy a nyomaték görbe nem a mért értéket mutatja majd mert nem a saját táblázatába rakják be.
Ennyi volt a sztori a lapról.
Szerintem ha 197 főtengelyen gyárilag, akkor lehet Akrával keréken 188,7Le.
Igaz mi versenyautókat építettünk és nem motorokat de azért láttam már ilyet kívülről...
Én nem tuning mérést és nem mindenféle állítgatást mértem.
Elmentem kíváncsi voltam valamire és ők megcsinálták korrekt hozzá állással.
Amíg elmentem Agohoz és a meg kért munka helyett fikázta a gumim,fikázta a kipufogóm és fikázta a motort.
Nem tudom,hogy az ő padjuk hiteles e vagy sem de azt tudom,hogy csinálnak verseny motorokat,van mindenféle cél szerszámuk és gépük tehát érteken hozzá.
A feladatuk az volt nézzék meg,mondjanak véleményt az állapotról és tegyék padra!
Ezt 100%-ig teljesítették.
Tavaszra beszéltünk meg mindenféle hozzá nyúlást,állítgatást illetve padon mérve történő állítgatásokat.
Majd futok 1-2 kört a hitelességgel kapcsolatban.
Láton napra kész vagy a dolgokban így lehet én is fordulnék 1-2 kérdésben hozzád ha nem gond.
esetleg még azt is figyelembe lehet venni, hogy ezen a padon anno mérték a bmw s1000rr-t ahol is 190 lóerő feletti keréken mért teljesítményt mértek, míg egy dynojet padon ugyanaz a motor kb 176 pacit produkált. Ezek alapján az én motorom is 190 lóerőt tudna kb a fent említett fékpadon...
Feladat adott, asszony is megmondta...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono-5093729
Ki tudja mire kell a nyomaték, és mire a a pacipówer?
Ennyi volt a sztori a lapról.
Szerintem ha 197 főtengelyen gyárilag, akkor lehet Akrával keréken 188,7Le.
Igaz mi versenyautókat építettünk és nem motorokat de azért láttam már ilyet kívülről...
Én nem tuning mérést és nem mindenféle állítgatást mértem.
Elmentem kíváncsi voltam valamire és ők megcsinálták korrekt hozzá állással.
Amíg elmentem Agohoz és a meg kért munka helyett fikázta a gumim,fikázta a kipufogóm és fikázta a motort.
Nem tudom,hogy az ő padjuk hiteles e vagy sem de azt tudom,hogy csinálnak verseny motorokat,van mindenféle cél szerszámuk és gépük tehát érteken hozzá.
A feladatuk az volt nézzék meg,mondjanak véleményt az állapotról és tegyék padra!
Ezt 100%-ig teljesítették.
Tavaszra beszéltünk meg mindenféle hozzá nyúlást,állítgatást illetve padon mérve történő állítgatásokat.
Majd futok 1-2 kört a hitelességgel kapcsolatban.
Láton napra kész vagy a dolgokban így lehet én is fordulnék 1-2 kérdésben hozzád ha nem gond.
Az a lóerő keréken mérve 188,7.
Na ezért bírom a burádat....
Egy papírlap
Látod, ez hiányzott idáig az Fjr-ből:
egy kicsit elhalkult a város nélküled, de azért próbáltam kompenzálni téged is