Mert így ránézésre nekem az a munkahenger a végén eléggé pici.
Kb krosszmotorra pont jó is lenne.
Én amúgy nem a bowdenest akarom kiváltni, mert ott ilyen külömbőzö megoldásokkal nyomod a pálcát meg. Hanem a munkahengerrel KÖZVETLEN a kiemelőpálcát fogom nyomni. Érti?
Az meg Japán...
Ez nekem nem jau, mert a kiemelője elég gyengécske...
Amúgy én TL1000R-ről fogok szerezni kart, meg munkahengert, vagy SV1000 vagy 1000RR...
Szia ,ebben az dugattyúátmérős dologban igazad van ,nem gondoltam át rendesen,de tényleg .A gixxert csak azért említettem mert személyes tapasztalat,a sajátom után ültem egy k4esen és fele olyan könnyű volt .A hidraulikus meg van rá rendelve,majd beszámolok,h milyen lett .És tényleg nem egy városi motor,de gond nélkül használható pesten is,ez van itt élek ,ha tehetném lenne mellé egy supermoto-m városi használatra,de nincs.
Naaa... Azért én sem most jöttem le a falvédőről... Nem sok köze van mondjuk egy Brembo vagy Beringer vagy Magura vagy Nissin vagy PT-hez... Akkor lenne valami márkajelzése is, de ennek nem sok...
radiális és radiális között is van külömbség drága barátom, de nem eröltetem, de egy biztos nem gagyit árulok, mert a redbaronba helybe levette volna a srác mivel elvileg az egyik legjobb verseny fékkar.
Meg azért is, mert a cimbi a 636 radiális fékkart 12be adja...
Szóval ha le is szednéd, még vagy 4000-ret kérnék a gyertyákért.
Tévé otthon pihen, én meg melóban rohadok 12 órában...
Áhhh, bazz semmi időm, ráadásul nemrég raktam fel a fékcsöveimet, meg csináltam meg a fékrendszert, most meg szedjem megint szét. Hagyhatod, majd valamikor veszek másikat. Bár ha avval adod el akkor buktál is elég sokat... Szóval ráérős idődben kicseréled a gyárira és ezt meg dobozba a polcra.
Kb krosszmotorra pont jó is lenne.
Én amúgy nem a bowdenest akarom kiváltni, mert ott ilyen külömbőzö megoldásokkal nyomod a pálcát meg. Hanem a munkahengerrel KÖZVETLEN a kiemelőpálcát fogom nyomni. Érti?