Ráadásul olcsobb a javítás is, ha a bowden elszakad az utcasarki kisiparos csinál bele betétet a hidrosnál minden sz.r sok költséggel jár, ha folyik, csurog-csepeg...
Nehogy azt hidd, hogy attól lágy egy kuplung, mert hidraulikus. Az enyém hidraulikus, de kemény mint egy fasz, főleg hogy erősített 9R rugók vannak a kuplungban. Ha a kiemelőkart megtoldod, vagy hosszabbat raksz be, akkor egyből könnyebben fog működni.
a magura meg 80ropi .
Mi a faszé ilyen kemény a kuplung . Köcsög japánok meg,miért tettek bele bowdenes kuplungot .amikor a legtöbb modelljükön hidrós van,de az a megbaszott 12es ebbe is különleges .mint minden másban . .
Bonyolult? Egy csatlakozót szét kellett húzni, közéilleszetni a szerkenytűt, összedugosni mindent, meg adni neki egy fordulatszám jelet. Ha kell, hozd el, és megcsinálom.
Olyan rém egyszerű, hogy akár papír nélkül is meg tudná akárki csinálni.
Elég bonyolult volt bekötnöd.....
A szervízkönyvben azt olvasom, hogy a váltóból minden
egyes fokozattól külön jel érkezik. Na ennek a kábelkötegnek
a 8-as csatlakozóját kell megkeresnem és összepárosítani
a kijelzőelektronika megfelelő bevezetéseivel.
Vagy tévedek?
Nekem nagyon bejött. Ajánlom mindenkinek! Bármost már kicsit bánom, hogy nem kéket vettem, de ez is megfelel. Viszont ha a nap úgy süt rá, nem nagyon látni hanyadikban vagy. De természetesen olyankor a sebességmérőt sem látod.
Ez a fokozatkijelzősdi nem hülyeség Laikus ember számára úgy tünhet, hogy még egy felesleges kütyü a sok bisz-basz között, pedig nem. Én állandóan kavargatom a sebességet, sosem tudom hanyasba vagyok 5-6-ost a fordulatszámnál látom, de nekem is van soxor, hogy raknám a 7-et Egyébként a fenének van ennyi sebesség rajta Nekem elég lenne kettő egy előre, egy hátra...
Igen, működik. Én kipengettem érte a 22.000,- et, de végülis nem bántam meg. Néha még így is megfeledkezem magamról.
Lehet bele váltófényt is programozni ha úgy akarod.
Beépítése ZX12-be (amennyiben megvan a csomagban mindenféle csatlakozó):
baloldalon a sztendernél van egy 3 utas csatlakozó, azt szét kell húzni, bekitatsz közé egy kábelt, ami felmegy a kijelzőhöz. A kijelzőből jön le mégegy tyúkbélkábel amit el kell vezetni a motor mögött a jobb oldalra, ott van a fordulatszám jeladó az oldaldekli tetejéből jön ki a kábelja. Arra rácsatlakoztatod a roppantóval amit a csomagban kaptál, és indíthatod is. (jó erősen össze kell nyomni fogóval a roppantót, mert csak úgy fog működni,kézzel lehetetlen vállalkozás) A kütyü ezután magától meg fogja tanulni a sebességeket a próbakörön. Villogtatni fogja a következő sebességfokozatot ha végzett az aktuálissal. Elváltogatsz neki 6-ig, oszt csá. De mindez le lessz írva még egy külön használati utasításra is. Nekem a legnehezebb dolog az egészben az volt, hogy hova tegyem a kijelzőt.
Adryatya, látom műxik a fokozatkijelződ.
Nekem is kellene egy, mert sokszor akarok 7.-be
kapcsolni, mert annyira megy 6.-ban, hogy azt
hiszem még csak 5.-ben vagyok!
Hova kell bekötni a kütyüt?
Egy emberke 4000-ért készíti darabját postával, csak
a kijelzőnek kellene egy pici doboz.....
Nem tud valaki ilyesféle dobozt?
Néztem máshol horror összegekért (20 lepedő) olyat,
amit a diagnosztikai csatlakozóra kell csak kötni és kész.
Hol van ilyen a mocin?
Amúgy az akksim meggyógyult, csak tölteni kellett....
Mégsem tolom szakadékba!
Mi a faszé ilyen kemény a kuplung . Köcsög japánok meg,miért tettek bele bowdenes kuplungot .amikor a legtöbb modelljükön hidrós van,de az a megbaszott 12es ebbe is különleges .mint minden másban . .
Ehez hozzá se tudnék kezdeni... Inkább maradok a sajátomnál!
http://sites.google.com/site/k...
Még nem vettem meg, csak tervezgetek.....
A modul ára: 18 000 Ft.+ postaköltség
A fokozatkijelző a kábelkötegbe csatlakoztatva mutatja az aktuális fokozatot. Működéséhez nem kell forrasztás, veztékvágás.
Itt megtalálod.
4 ropiból szeretném megoldani...
Talán sikerül!
Olyan rém egyszerű, hogy akár papír nélkül is meg tudná akárki csinálni.
A másik képen pedig az egyes fokozatokhoz tartozó
vezetékek színjelölései.
A szervízkönyvben azt olvasom, hogy a váltóból minden
egyes fokozattól külön jel érkezik. Na ennek a kábelkötegnek
a 8-as csatlakozóját kell megkeresnem és összepárosítani
a kijelzőelektronika megfelelő bevezetéseivel.
Vagy tévedek?
Lehet bele váltófényt is programozni ha úgy akarod.
Beépítése ZX12-be (amennyiben megvan a csomagban mindenféle csatlakozó):
baloldalon a sztendernél van egy 3 utas csatlakozó, azt szét kell húzni, bekitatsz közé egy kábelt, ami felmegy a kijelzőhöz. A kijelzőből jön le mégegy tyúkbélkábel amit el kell vezetni a motor mögött a jobb oldalra, ott van a fordulatszám jeladó az oldaldekli tetejéből jön ki a kábelja. Arra rácsatlakoztatod a roppantóval amit a csomagban kaptál, és indíthatod is. (jó erősen össze kell nyomni fogóval a roppantót, mert csak úgy fog működni,kézzel lehetetlen vállalkozás) A kütyü ezután magától meg fogja tanulni a sebességeket a próbakörön. Villogtatni fogja a következő sebességfokozatot ha végzett az aktuálissal. Elváltogatsz neki 6-ig, oszt csá. De mindez le lessz írva még egy külön használati utasításra is. Nekem a legnehezebb dolog az egészben az volt, hogy hova tegyem a kijelzőt.
Sok szerencsét hozzá!
Adryatya, látom műxik a fokozatkijelződ.
Nekem is kellene egy, mert sokszor akarok 7.-be
kapcsolni, mert annyira megy 6.-ban, hogy azt
hiszem még csak 5.-ben vagyok!
Hova kell bekötni a kütyüt?
Egy emberke 4000-ért készíti darabját postával, csak
a kijelzőnek kellene egy pici doboz.....
Nem tud valaki ilyesféle dobozt?
Néztem máshol horror összegekért (20 lepedő) olyat,
amit a diagnosztikai csatlakozóra kell csak kötni és kész.
Hol van ilyen a mocin?
Amúgy az akksim meggyógyult, csak tölteni kellett....
Mégsem tolom szakadékba!