Nem félek tőle. A km v.szinűleg valós. Egy raktár végén szinte hozzáférhetetlenül állt a moci. Majd 1 éve néztem először és amikor vettem akkor is ua km volt benne. Elöl még a gyári gumi volt. A markolatok váltókar meg hasonlók mint a vadi új. A tükrén látszódott 1 KIS KARC meg a kipuffon. de olyan kevés h csak akkor láttad ha nagyon figyelted. Ja és az mindent elmond h mikor vettem a srác akié volt 60km-t kb 55perc alatt tett meg. Kockás volt a gumi. De olyan kocka h ilyet még nem láttam :középen semmi minta a szélétöl 5cm meg mint a vadi új. Talán ezért hihető a dolog.
Helló!És a fényezési "turpisság" után abban mennyire vagy biztos,hogy 10000 km van benne 6 - 8 év után/nem írtad az évjáratát/?Mennyit tudsz a motor előéletéről?Mikor anno írtad,hogy 10000-rel vetted,akkor én egy 1 - 2 éves motorra gondoltam.Aztán most a képekből látom,hogy az első típus.Azt nem állítom,hogy nincsenek motorok extrém kevés kilóméterrel a korukhoz képest,de mindenesetre nem azok a gyakoribbak.Én az eddigi írásaidból azt gondoltam,hogy ismerőstől vettél át egy ismert gépet.De ha te is most szembesültél vele,hogy át van fényezve,akkor valószínűleg idegentől vetted a gépezetet,mert az ilyesmit egy ismerős azért csak elmondaná.Szóval nem rendült meg ettől a bizalmad?
Nem, nevet még nem adtam.
Ok ha lesz ma időm csinálok egy videót. Köszi a dícséretet. Aki nem szedi darabokra a mocit nem is sejti h át van fényezve. Eredetileg bordó volt.
Ime a képek. nekem gyári a cucc és így mennek a kábelek.
Tegnap csin rá ezt a dobot kva jó a hangja.
Ja és igen azok ledek a kis szárnyakban übercool. Azt is én csináltam kb 2óra alatt
Sziasztok. Van 1 kis problémá. A festéskor szét lett szedve a motor és valami szerintem rosszul lett összerekva és a villa elnyomja a kábeleket és zárlatot csinált a multkor .
Rakok fel 1 pár képet és nézzétek már meg hogy tiéteken is ott van a kábelköteg vagy ezen lett rosz helyre rakva, vagya váz alatt kéne hogy legyen? Nem tudom ha tudtok segítsetek.
Még nem tom! De csak műszeres mérés lehetséges mert a km óras az első lánckerékröl kapja a jelet és így nem mutat valós értéket. Kb 1.15el kell szorozni az eddigit. Az már nem olyan rossz
Szerintem erre a fórumra senki se írjon mert senki se nézi!
UGYE UGYE?
Ja hhétvégén raktam a 12esre egy 9es gyári hátsó fogaskereket ami 41 es JujJJJJJJJJJJ mondtam először mert a motor "lomha dög" lett. de mikor a Fogyasztást néztem és a 130 nál 3950et pörgő motort akkor azt modtam ok.
Ja Sármelléken gyorsulási versenyen Ilyen lomhán is 10.512 futott a gép.
A Győri ugye nem kék volt?
Ja én is tudok egy 12est. Nagyon baba állapotban. Egy zalaegerszegi srácé. A Z.egerszegi találkozót ő konferálja és nagyon szép fekete arany a moci. Ára is jó meg fiatal is.
Ok ha lesz ma időm csinálok egy videót. Köszi a dícséretet. Aki nem szedi darabokra a mocit nem is sejti h át van fényezve. Eredetileg bordó volt.
Tegnap csin rá ezt a dobot kva jó a hangja.
Ja és igen azok ledek a kis szárnyakban übercool. Azt is én csináltam kb 2óra alatt
Rakok fel 1 pár képet és nézzétek már meg hogy tiéteken is ott van a kábelköteg vagy ezen lett rosz helyre rakva, vagya váz alatt kéne hogy legyen? Nem tudom ha tudtok segítsetek.
Eggyel többen lennétek, ha megbírnám venni a
haverom tizenkettesét de még nem ment el a
kilencesem
Üdv
Kevesen vagyunk..........
UGYE UGYE?
Ja hhétvégén raktam a 12esre egy 9es gyári hátsó fogaskereket ami 41 es JujJJJJJJJJJJ mondtam először mert a motor "lomha dög" lett. de mikor a Fogyasztást néztem és a 130 nál 3950et pörgő motort akkor azt modtam ok.
Ja Sármelléken gyorsulási versenyen Ilyen lomhán is 10.512 futott a gép.
Ja én is tudok egy 12est. Nagyon baba állapotban. Egy zalaegerszegi srácé. A Z.egerszegi találkozót ő konferálja és nagyon szép fekete arany a moci. Ára is jó meg fiatal is.