Az enyém 2000-es,full rendszeres,sportszűrős és valamikor volt rajta PC is,de lehúztam róla,mert szerintem szar volt vele. De mindez már múltidő,mert kb 1 órája vitte el az új és nagyon boldog tulajdonosa...
Sziasztok hoztam egy kollégának ZX 12-re Muzzy full rendszert 4:1 polirozott aludobbal 2000-2005 közötti évjáratokhoz. Ha valakit érdekel még van egy szett a nagyvizen túlról érkezik 15 nap alatt. Igy néz ki....
Felkerült a motorra a jelen forumban ajánlott Raptor kipufogó. Szép hangja lett, viszont 2-3 ezres fordulat között hatalmas lyuk keletkezett.
Megoldást az Ago által beszerelt Power Commander és sportlégszűrő hozott. Tegnap eljátszot vele pár órát, de az eredmény alapján megérte.
A katalizátor nem került ki a rendszerből, így nem igazán a teljesítmény a látványos (195 Le, 147 Nm), hanem az a "villanymotor" felpörgés, ami kialakult.
Nemrég egy 2004-es tulaj (kb. 65-70 éves) mondta, hogy soha nem húzza feljebb a fordulatszámot 6000-nél, mert neki iszonyat gyilkos a gép. Ő mondta, hogy 7l alatt be sem indul az erőmű.
Elsején Kunmadarason kérdeztem egy ezüst 2004-es gazdáját,de nemrégen vette,még csak most figyelgeti a gépet.Annyit mondott,hogy odafelé 2 személlyel,kevés cumóval,170-180-as tempónál kb. 10 liter.Arra lennék igazából kíváncsi,hogy aki gyorsulgat vele sűrűn és elég rendesen,akkor mennyit eszik meg neki.Magyarul sok városi használatnál,állandóan űzve.
Szeva Zsolt!Okosabb lettem,de kíváncsi lennék egy 2004-es tulaj tapasztalatára.Az elsőkézből származó infó mégis csak elsőkezes!A kilenceseknél írta egy segíteni akaró,hogy egy barátjának van 2004-es 12-se,de 7 alá nem tudja vinni a fogyasztását! A plafonról nem írt még senki semmit.
Helló Zs!Ha jól számolok akkor a Győr -Bp táv kb. 125km.Ezen 18 lityi cibálva mint állat,az egy bő 14-es átlag.Az nem kevés!Viszont a 6 - 6.5 -ös átlag 130 környékén az egészen baráti!Bár tudom,hogy nincs teljesítmény üzemanyag nélkül,de én a kilencessel SEHOGYAN sem tudtam megetetni tíznél többet,és óra szerint az is ment 310-et,ha megcibáltam.És én cibálgattam elég rendesen.Szóval ehhez viszonyítva soknak tűnik a 14 fölötti fogyasztás.Azért a 2004-es évjáratot kérdezném,mert annál újítottak az injektorsoron,én úgy tudom.És hátha annak köszönhetően azok már nem olyan torkosak.Persze tudom,hogy a fogyasztás függvénye a mozgékony csuklónak,de azért valamihez csak lehet viszonyítani.Azért köszönöm,máris okosabb lettem egy infóval!
Szia!
Tudom tudom,hogy 2004-es modell-t kérdezted de az enyém 2000-es és ha 6-osban megyek vele kb 4000-4500-as folrdulaton ami ugye 120-és 130 km/h átlagba.Akkor így 6-6,5-et eszik. De ez függ a hajcsártól is! :D Győr-Budapest szakaszon ha húzod neki mint állat akkor azon a távon megeszi a 18l-et is.......... Szerintem a 2004-es sem ehet sokkal többet.De ha chip-elve van akkor ez még több is lehet + tuning....
Üdv a Tizenketteseknek!Tudna nekem valaki tapasztalati adatokat mondani a 2004-es gyártási évü 12-es fogyasztásáról?Tényleg "olyan sokat "eszik,mint azt itt-ott hallani?Mennyi volt e legkevesebb és a legtöbb amit megevett?Hatosom és kilencesem volt eddig,most egy nagyobbon is gondolkodom.
Na hali!
Jó pár hónapja beszéltünk ZX12R utángyártott idomokról. Végre itt a kontakt az emberhez akit érdekel: Jász Krisztián 06-30-5789737. Este 7 után érdemes hívni a srácot. Az teljes idomok ára kb. 70-85 eFt-ig terjed a vastagságtól és attól függően, hogy a farokidom 1 v. 2 üléses.
Én hallottam olyat, ha zx-12r-ről beszélünk,hogy borulás után az olaj leeresztőcsavart kellet meglazítani,hogy kevés olaj kifollyon.De,hogy ennek mi értelme azt nem tudom de olvastam.Hátha ez segít.
S.O.S: ! Ma kb 1 éves állás után,új aksit kapott a gépem,és pöccre be is indult. Nagy örömömben indultam a buksiért,meg akartam tankolni a motort,bent hagytam a garázsban,hagy járjon. Igen ám,de valamiért feldőlt a bal oldalára,mire berohantam már leállt,kb 2-3 másodperc után. Felállítottam,gyújtás le,föl,índít,semmi. Szerelő havert felhívtam,azt mondja várjak,mert a borulás szenzor ilyenkor letilt,és majd indulni fog. De nem. Önkontroll nem jelez semmit, FI lámpa elalszik, AC szív,önindító teker mint állat,de nem indul be. Felhívtam a Speed-line-os Kornélt,elmagyarázta hol a szenzor,kiszedtem megmozgattam,hátha leragadt,vagy ilyesmi,de nem mert,ahogy ráztam,szépen hallani,ahogy kottyan benne az érzékelő. Benzin van,a tankban nincs vákum,semmilyen csoki nincs szétcsúszva,úgyhogy nekem megállt a tudomány. HA VALAKINEK VAN TIPPJE,SEGÍTSEN! Vagy létezik-e ilyenkor valami procedúra,amit meg kell csinálni? Faterom haverjának a Vulcan úgy indul borulás után a kézikönyve szerint,hogy háromszor parkírba kell tenni a slusszkulcsal. Kipróbáltam,de nekem nem működik! Várom a tippeket! Kösz.
Orulok gyerekek a talalkozo iranti erdeklodeseteknek.Nem akarom elkiablni, de megprobalom megszerezni a Kawasaki-klub tamogatasat is.Mindenrol foglak titeket ertesiteni.
Felkerült a motorra a jelen forumban ajánlott Raptor kipufogó. Szép hangja lett, viszont 2-3 ezres fordulat között hatalmas lyuk keletkezett.
Megoldást az Ago által beszerelt Power Commander és sportlégszűrő hozott. Tegnap eljátszot vele pár órát, de az eredmény alapján megérte.
A katalizátor nem került ki a rendszerből, így nem igazán a teljesítmény a látványos (195 Le, 147 Nm), hanem az a "villanymotor" felpörgés, ami kialakult.
Üdv:
Domi
6l és kész......
Akkor szerintem 10-et 100%, hogy megeszik!
Na megtudtad amit akartál?
Vagy még nincs válasz?
Mert ha látok ilyen évjáratú gépet rákérdezhetek a tulajra,hogy mennyi az annyi.
Üdv Zsolt
Tudom tudom,hogy 2004-es modell-t kérdezted de az enyém 2000-es és ha 6-osban megyek vele kb 4000-4500-as folrdulaton ami ugye 120-és 130 km/h átlagba.Akkor így 6-6,5-et eszik. De ez függ a hajcsártól is! :D Győr-Budapest szakaszon ha húzod neki mint állat akkor azon a távon megeszi a 18l-et is.......... Szerintem a 2004-es sem ehet sokkal többet.De ha chip-elve van akkor ez még több is lehet + tuning....
Üdv Zs
Van egy eladó akciós, vadi új ZX12-es Power Commander 2000-2001-hez.
ára: 65KHUF
info@agomotors.hu
Jó pár hónapja beszéltünk ZX12R utángyártott idomokról. Végre itt a kontakt az emberhez akit érdekel: Jász Krisztián 06-30-5789737. Este 7 után érdemes hívni a srácot. Az teljes idomok ára kb. 70-85 eFt-ig terjed a vastagságtól és attól függően, hogy a farokidom 1 v. 2 üléses.
Én hallottam olyat, ha zx-12r-ről beszélünk,hogy borulás után az olaj leeresztőcsavart kellet meglazítani,hogy kevés olaj kifollyon.De,hogy ennek mi értelme azt nem tudom de olvastam.Hátha ez segít.