Most vettem egy Zx12-t, s van egy-két kérdésem a tapasztalt társakhoz:
- Budapesten kit ajánlotok normál szervízelésre
- olaj: eddig minden motoromba Castrol R4 került. Szerintetek megfelel-e ide?
- gumi: érdemes-e valóban a gyári kétszázas helyett 190-es mérettel járni, s ha igen /50, vagy /55 méretben?
Az "itt" a net-re gondoltam.Most is láttam egy k2-es 1000-t 750-irányárba.Bár én inkább 600 max 750 vennék nekem 636-osom volt.Ja idom az sajna még nixxx.üdv
Elég jó árban lehet már kapni pályára való gépeket 6-700ezer ft.Mert ha mondjuk eldobjuk a vasat ilyen idommal az mennyibe is kerül?Tavaly egy autós kijött elém féktávon belül de lassan mentem éppen csak elcsúsztam a géppel mégis félmillkó volt a kár.De mos itt kivételesen az autós volt a hülye igy nekem nem került szinte semmibe a Szavu megjavitotta.Igy ócsóbb a pályagép lehet zúzni és utána még mindig el lehet passzolni.Meg én is szaladtam már bele abba a hibába 6kilóssal akartam eggyütt venni a féktávot,rajtam nem maradt bőr a motoron meg idom(annó 1998 gsx-r 1100).itt elég jó pálya gépeket szoktak kínálni és elég durván lehet néha a kessel alkudni.Úgy hogy hajrá!
A bukás az tavaly évvégén történt..idén miután már tudtam járni a mocit raktam rendbe és ott tartok én is,hogy pályára kell egy másik mert még egyszer nem szeretném ezt vele meg csinálni annyira egyben van most.Sajnos amíg vannak a pályán mások is addig nem csak rajtunk múlik az esés és ez az én esetemben bejött,pedig kurva jó a 12-es pályán is!Az eleje nagyon ott van az úton(kivéve amikor egyenesben téped )a hátulja meg ha meg is indul egy kis gázelvétellel már visszatalál az ívre nem kezd táncolni a gyári Dunlop 208 és a Metzeller Rensport-Racetech-el legalábbis.Mást még nem próbáltam.Persze ehez be kell jól állítani mindkét rugóstagot mert a gyári beállítás főleg a hátsó iszonyat keményre volt húzva,mondhatni két személyre volt állítva amikor vettem annó.
Nem csodálom,hogy szeretsz a garázsba lenni nagyon szép lett a géped!Most nyáron estél a hogy a röntgen képen van?Én nem merném pályára vinni a 12-est,mert elkap a hév és tuti bukta.Erre a célra volt egy 6kilósom pályagép amit az idén kétszer is eldobtam ,de el is adtam akkor vettem a gixert .Mindeközben a nagy beteg állományban volt.
Szevasztok 12-esek:Ma szar napom volt,először egy új zx-10 et kellett 20km-re el vinni onnét pedig egy R6-Rossi replikát kellett behoznom .De mindezt megfejelendő saját 12-esemet is ki kellett vinni tankolni meg levegőt fujatni.Hét hónap után 1bárvolt a gumikban,ja és mindezt munka időben.Asszem nem váltok m.helyet .De ilyet kívánok nektek is.üdv
Hali!
Én vettem a németektől utángyártott idomot és szerintem nagyon jó minőségű. Az első-hátsó lámpa kivágásával lehet szívni, de a többi (pl. tükör) helye be van jelölve. Utána kapott egy fényt és mára már eltűnt a szép zöld színe. Itthon is van egy srác aki gyárt a 12-esre idomot barátságos áron. Utánanézek ennek a dolognak és megkeresem a számát. Persze ezt is akkor tudtam meg, amikor már megvettem az enyémet.
Pár kép ízelítőül
Én mentem már a zx-10 mindegyik változatával és naon picike.A 12-esen tök jól elférek ja 185cm és 105kg vagyok biztos jó lehet a 14 es.DE a gixxerel csapattam 250-260 utazót autópályán (persze Németeknél)örültem ha utolértem egy kocsi sort és lassithattam,jött a nyaktorna.Na ez a nagy kawán 270-nél simán bebújok a plekó mögé (magasitott).Viszont mentem egy 2002 es gsx-r 1000el tök olyan mint a 12 es csak a kawa nehezebb de erősebb bár az a suzuki is tuningos volt,yoshimura vez tengelyek Morivachi dugattyúk.Most télen kap a suzim 2db yoshi csövet meg magas plekót,hát kiváncsi vagyok .Május 1 én ott leszek Kunmadarason meg nézem a csúcs kategóriák össze csapását.A buli kedvéért sz.tem nevezek is,csak az a baj,hogy a 60kg os zsokék lenyomnak mint a bélyeget hiába jobb a reakció időm.Na üdv Szöllő
Én keresgéltem egy évig de csak ezt a német céget találtam legközelebb amit lent belinkeltem.Náluk 1000euróból beöltözteted a mocit ami a harmada a gyárinak és csak fényezni kell meg persze vhogy ide juttatni vagy postai úton vagy ha van egy ismerős aki ingázik német és Magyarország között az még olcsóbb lehet.A zzr blokkja sajnos megoldhatatlan vagy annyit kellene átalakítani mindent,hogy olcsóbb a Muzzy-tól rendelni egy 1340cmm hengersort dugókkal meg amit hozzá adnak és az működne nem gyengén.
Az az igazság,hogy van egy váz-villa kerekek stb apró javitható hibával és kósza gondolat csupán,hogy épitenék belőlle VALAMIT .Nem tóm,hogy a zzr14nek jó e bele a motorja mert ilyet esetleg lehetne nézni bele.Ja ez full ráér mert erre már nixen stexem! Halihó
Na végre hazatért a bestia aztán óvatossan a hideg gumikkal mert nem igen melegednek be már sehogyse és nem azt teszik mint amit kellene!Powercomanderem nincs pluszba még szimplába se pedig nagyon szeretnék amióta megvan a dög!Majd jövőre
Most vettem egy Zx12-t, s van egy-két kérdésem a tapasztalt társakhoz:
- Budapesten kit ajánlotok normál szervízelésre
- olaj: eddig minden motoromba Castrol R4 került. Szerintetek megfelel-e ide?
- gumi: érdemes-e valóban a gyári kétszázas helyett 190-es mérettel járni, s ha igen /50, vagy /55 méretben?
Üdvözlettel:
Domi