Na haver, ha nem tévedek Te vagy ezen a képen. Faterod meg nem szarral gurigázik ezek szerint. Nekem meg öreganyám rohadt macskája fekszik állandóan a gépre. Nekem csak zx9-esem van, de nekem is vagy egy zzr1400 lesz a következő, vagy egy 12-es ninja. Ja és amúgy mi a téma side by side klubbal?
Ja és mielőtt kiosztanátok az előbbi kép miatt,nem csak erre használom a gépet,akkor értam haza Vele olaszországból és a sok autópályázás miatt,kicsit kocka lett a gumi,ugyhogy sajna nem volt más választásom... Egyébként túrázni is jó a 12,de nem abban a legerősebb. Ti is tudjátok,hogy miben az
Sziasztok. Most találtam rá a 12 fórumra. Nekem 2004 óta van meg a gép,és sajnos nem tudok róla elfogulatlanul nyilatkozni. Megy mint az állat,gyönyörű,ha akarom kezes,ha akarom egy fenevad... 2004-ben volt egy 12 találkotó Vonyarcvashegyen,egy ottani 12 tulaj szervezte,úgy tervezte hogy hagyományt teremt vele,de utánna nem volt több... szerintem érdemes lenne újra megpróbálni,azóta biztos több a gép is,meg az olyan tulaj aki el is menne vele,egy ilyesmi rendezvényre. Én biztos mennék,habár már nem bizti,hogy a 12-vel,mert sajna meg kell válnom Tőle. De azért maradok a Kawánál,de ilyen gépem már biztos soha nem lesz. Nagyon szomorú történet igaz? De a végére egy kis vidámság. Faterom lakásfestéskor KIDOBTA a szekrényemben lévő Power Commandert,mert nem tudta mi az,és úgy gondolta úgysekellazmánsemmire...
Bocsika csak most néztem meg a videód.
Ahogy hallom tényleg "igen" egyenetlen az alapjárat.....
Nézzük a dolgokat sorban:
1.Mennyi km van a gyertyákban? Mert lehet,hogy kihagy valamelyik henger és nagyobb teljesítménynél műxik rendesen.
2.Én pl. úgy cserélem a gyertyát,hogy ha valamelyik "haldoklik" akkor is mind a 4-et cserélem.(amelyikek jók azt félrerakom pótnak vész esetére)
3.Minden gyertyacsere után injektor szinkronizálást csináltatok.Hozzá teszem úgy soha nem fog beállni a mutatód alapjáratnál mint egy karburátoros motornak.Kis ingadozás mindenkép van.(de nem ennyire feltünő mint a te esetedben)
4.Lehet az Akrapovic dobbal nincs összeszinkronizálva a gép......
Nekem is ugyan ilyen mint a te alapjáratod(gondolom)!
Engem is zavart az elején de hozzá kell szokni.
Egyébként nagyon sok minden befolyásolja az injektort ilyenkor.
Én is vittem szerelőhöz de azt mondta ez a széria ilyen mivel több motoros is volt nála ezzel a "gondal".
Egyébként a levegő hőmérséklete is befolyásolja arról nem is beszélve,hogy az injektor autómatikusan állítja a befecskendezést amint valami változást észlel.
Én is azt javaslom emeld + az alapot egy picit és kész.
Szerintem az injektoros mocidon orrvérzésig állíthatod a nem létező karburátort akkor sem lesz jobb az alapjáratod. Ha versenyrendszer van rajta akkor az hazavágja az alapjáratot. Emeld meg 500 fordulattal akkor nem lesz ilyen feltünő. Estleg egy jól belőtt power commander.
Sziasztok. Fent van a videóm a videók között. Lenne 1 olyan kérdésem hogy nagyon egyenletlen az alpjáratom, mitől lehet ez vagy csak 1 karbi szinkron kéne neki?
Azért vagyunk MOTOROSOK,hogy segítsünk egymásnak.....
Ha valami kérdés van csak nyugodtan dobd fel
Bye
Ahogy hallom tényleg "igen" egyenetlen az alapjárat.....
Nézzük a dolgokat sorban:
1.Mennyi km van a gyertyákban? Mert lehet,hogy kihagy valamelyik henger és nagyobb teljesítménynél műxik rendesen.
2.Én pl. úgy cserélem a gyertyát,hogy ha valamelyik "haldoklik" akkor is mind a 4-et cserélem.(amelyikek jók azt félrerakom pótnak vész esetére)
3.Minden gyertyacsere után injektor szinkronizálást csináltatok.Hozzá teszem úgy soha nem fog beállni a mutatód alapjáratnál mint egy karburátoros motornak.Kis ingadozás mindenkép van.(de nem ennyire feltünő mint a te esetedben)
4.Lehet az Akrapovic dobbal nincs összeszinkronizálva a gép......
Ha még eszembe jut valami írok!
Nekem is ugyan ilyen mint a te alapjáratod(gondolom)!
Engem is zavart az elején de hozzá kell szokni.
Egyébként nagyon sok minden befolyásolja az injektort ilyenkor.
Én is vittem szerelőhöz de azt mondta ez a széria ilyen mivel több motoros is volt nála ezzel a "gondal".
Egyébként a levegő hőmérséklete is befolyásolja arról nem is beszélve,hogy az injektor autómatikusan állítja a befecskendezést amint valami változást észlel.
Én is azt javaslom emeld + az alapot egy picit és kész.
Üdv