Volt haveromnak egy "ilyen" zrx-e. Nem gyenge. Sok szerencsét akármilyet is veszel. Én most néztem szegeden egy zx12-t..... De építkezek és az asszony kicsit kiborult.
Hát nehogy azt hidd nem vagyok bele betegedve,hogy meg kellett válnom a drágámtól...senkinek nem ajánlom. De legalább az vígasztal,hogy jó kezekbe került a motor,szereti az új gazdija,de azért elkeni a pofáját amikor csak lehet. Mondta is,hogy kicsit visszább kell venni,mert egy 4. teligázas kanyarból kijövet szépen megindult a fara,hogy megelőzze az elejét,közben a motor azt mormolta "gazdának el kell vágni a torkockáját,gazda rossz,meg kell ölni",de elvette a gázt és akkor azt mondta "nem,nem,gazda jó",és szépen békésen haza gurultak.
Egyébként nem írtam mi volt a baj a mocival,most bepótolom. Ezentúl ha leteszitek a motort télire,még egy dolog amit okvetlen el kell végezni,tegyetek egérfogókat a garázsba. Írtam itt a fórumon,hogy nem indul a gép,ha indult is szar volt az alapjárat,3000-ig rángatott,füstölt,és zabált mint a disznó (30 l/100km). Há mikor leraktam jó volt,4 gyertyacsere biztos segít...de nem. Debrecen,Speed-Line-nál feltették a diagnosztikára,semmi. Akkor leveszik az injektort. Ahogy szedték szét,akkor vették észre,hogy az air-box-ból jövő vákumcső szépen szét van rágva,de rendesen látszik a kisegér kis fogacskája Na ezen a csövön keresztül tájékozódik egy szenzor,hogy mekkora a nyomás a ram-air-be,és ebből (is) számolja az optimális keveréket...na ebbe a rendszerbe szart bele az egér,csóró injektor meg úgy érezte,mintha 200 körül menne a motor,és ehhez való benzint akart lenyomni a motor torkán,de levegő meg sehol,mert a pillangószelep a gázkarral nyílik. No szóval cső kicsere,mostmár minden jó,és köszi Speed-Line,köszi Kornél... Egérfogót rakjatok!
ZZR egyenlőre nem lesz,valami olcsóbb talán jövőre... mondjuk egy ilyen megtenné...
Sziasztok!
Gyerekek Junius 15.-en NINJA-talalkozo lesz Balatonlellen, melyre sok szeretettel varunk minden zoldveru motoros tarsunkat.(Az sem baj, ha nem zold .)Reszletek a zx6R-topicban.
Varunk Titeket is!
Szeles utat!
Vargyas Tamas:20/983 0 981
Jah,csak egy valami. Mivel nem szövetes a gumi váza,hanem drótos,így az elkopott gumi lepukkantásának mókájáról le kell mondani. Nekem egy karbon sárvédőm bánta a tudatlanságomat,és kb 45 percig vagdostam a drótot a lánckerékről,úgy rátekeredett...de még mindíg jobban jártam,mint az a srác,akinek a kicsapódó drót szinte kettévágta a farokidomot,és a háta is úgy nézett ki mintha Leonszió megbüntette volna,mert nem szedett elég gyapotot...vagy mert Suzukit vett...
Én kizárólag Sportec M1-et használtam,és nagyon elégedett voltam vele! Nagyon tapad,hamar melegszik,utcán nem tudtam kimotorozni,pedig jól meg lehetett borítani vele a sast. Kicsit hamar elfogyott hátulról (max 3000 km),de ez inkább a motor "hibája",nem a gumié,szerintem semelyik rendes sport gumi nem bírna többet. No szóval mivel az M3-as az M1 továbbfejlesztett változata,szerintem tedd fel nyugodtan.
sziasztok.Kérdésem lenne,ha vki tudna segiteni,nagyon örülnék neki,
Valaki ismeri Horváth Miklóst,Nagyon szeretném tudni,hogy mi van vele,,,,,köszönöm
kawa zx12 r-es fekete,arany kipuffogóval,a mocija.
Azok RENGETEGET esznek,dehát azok egy másik kategóriába is tartoznak!Az sport,ami egyeseknek mindent megér.Azokat élmény megnézni/de gondolom sokszor gyötrelmes felkészíteni!/,nekem viszont az a szempont,hogy utcán élmény legyen nap mint nap használni!A szerelgetést meghagyom az arra "szakosodottaknak"!
Egyébként nem írtam mi volt a baj a mocival,most bepótolom. Ezentúl ha leteszitek a motort télire,még egy dolog amit okvetlen el kell végezni,tegyetek egérfogókat a garázsba. Írtam itt a fórumon,hogy nem indul a gép,ha indult is szar volt az alapjárat,3000-ig rángatott,füstölt,és zabált mint a disznó (30 l/100km). Há mikor leraktam jó volt,4 gyertyacsere biztos segít...de nem. Debrecen,Speed-Line-nál feltették a diagnosztikára,semmi. Akkor leveszik az injektort. Ahogy szedték szét,akkor vették észre,hogy az air-box-ból jövő vákumcső szépen szét van rágva,de rendesen látszik a kisegér kis fogacskája Na ezen a csövön keresztül tájékozódik egy szenzor,hogy mekkora a nyomás a ram-air-be,és ebből (is) számolja az optimális keveréket...na ebbe a rendszerbe szart bele az egér,csóró injektor meg úgy érezte,mintha 200 körül menne a motor,és ehhez való benzint akart lenyomni a motor torkán,de levegő meg sehol,mert a pillangószelep a gázkarral nyílik. No szóval cső kicsere,mostmár minden jó,és köszi Speed-Line,köszi Kornél... Egérfogót rakjatok!
ZZR egyenlőre nem lesz,valami olcsóbb talán jövőre... mondjuk egy ilyen megtenné...
Na ennyi!
rttttttt csak! Csak egy ilyen fostalicskát szedjek össze valahonnan.
Gyerekek Junius 15.-en NINJA-talalkozo lesz Balatonlellen, melyre sok szeretettel varunk minden zoldveru motoros tarsunkat.(Az sem baj, ha nem zold .)Reszletek a zx6R-topicban.
Varunk Titeket is!
Szeles utat!
Vargyas Tamas:20/983 0 981
Van-e tapasztalatotok a Metzeler M3 gumiról (ZX12 esetében)?
Felhasználás: eseti pálya, tempós haladás itt-ott.
Köszönöm.
Domi
Valaki ismeri Horváth Miklóst,Nagyon szeretném tudni,hogy mi van vele,,,,,köszönöm
kawa zx12 r-es fekete,arany kipuffogóval,a mocija.
http://motorcucc.extra.hu
És az ára mennyi lenne?
Üdv Zs