Nem tudom mi köze itt bárkinek is ahhoz amit irtál és,hogy hogy jön ide Ha van valamelyik felhasználóval szemben ellenérzésed akkor hívd át a beszélgetés csevegés topicba.Ez egy Kawasaki ZX12R fórum eddig minden hozzászolásban e motorról volt szó amíg ide nem írtál és nem arról ki milyen mutatványt tud a motorjával,vagy súlyemelésben,vagy számító gép előtti nagyarckodásban netán faszverésben!Ha meg mégis van véleményed arról akinek van arca akkor legyen neked is arcod tölds ki az adatlapod,hogy fel lehessen ismerni ha már kemény vagy...de azt megigérhetem ha én valahol azt látom,hogy valaki lerúg egy tükröt vagy bármilyen kárt tesz szándékosan egy ZX12-őn az törött kézzel és lábbal foglya meg várni a tulajt a motor mellet!
össze-vissza irogatsz arcátlanul baromságokat te kis" köcsög"látszik,hogy csak egy irígy kis PÖCS vagy!Valahol naon megalázhattalak téged,hogy ilyen lelki beteg vagy!Takonypóc
Szia szöllő.Nem vagyok aktiv hozzászóló , de már iritál a sok baromság amit itt összehordasz.Oké hogy Mikisixel beszélgetsz de már nem birtam tovább hallgatni az arcoskodást amit itt hoztál .Azt hogy te milyen motorral mentél,milyen gumit használsz,milyen a kanyarban a gép stb.Mikisix alázna téged a h-ringen,de úgy adod elő mint ha te valami kurva nagy tapasztalt motoros lennél,de még egy videód sem került fel ide csak szövegelsz . Mikor a szarrá tuningolt 900-as hondával ,,motoroztál,, oké a gyula szezont nyert vele a h-ringen,de te alig birtál vele menni.A 600-as hondás gyereket alig tudtad követni,azt néztük mikor mész fel a járdára a kanyarokban . Meg volt az az 1100-es gixxered , de azzal is 1-esben mentél csak , és olyan kocka volt a gumid mint a traktor kerék . Az hogy az MZ-s csávok elhagynak téged a városban a kanyarokban rendben van . Meg hogy usziban a 75 kilósok többet nyomnak fekve mint te.Meg nekem is van 130 kilós haverom ha megakarnál verni.De a lényeg hogy olyan minimális a motorozás tudásod,de annyira előakarod adni hogy te mekkora májer vagy.De csak pózer vagy,és sokaknak nem tetszik itt ahogy előadod magad.Tudod ott dunaújvárosban sok ember van aki nálad sokkal jobb,és akármilyen motort veszel akkor sem tudod felvenni a kesztyüt ellenük,de a lényeg hogy senki nem hozza magát ennyire arcátlanul mint te.Elhisszük hogy sok pénzed van,de ezzel a hozzáállással nem szerzel több barátot.Esetleg várjuk a tapasztalt videódat .De csak hogy tudd, nekünk van több vidink is .Meg ne okoskodj annyit mert még lerugom a tükröd a ház elött . Komolyan mondom sok ember nevében beszélek.
Mikisix,csak tudd egy pózerrel beszélsz,akinek annyi tapasztalata van kanyarról,meg motorról mint egy újszülötnek. Neked Szöllő meg mindegy milyen gumit használsz,nálad semmi nem változik ettől.Vehetsz bármilyen gépet,meg lehet akármennyi pénzed. Elnézést ha bunkó vagyok, de inkább legyen sör hasam,mint vízfejem.
Csak tudod ha az ember nagyon akar valamit.....
Én még nem próbáltam 200-as gumival de van egy vadonat új 30.000.- ért szereztem.
Ahogy olvastam róla a 200-as gumi a nagyobb tapadás valamint a hosszabb élettartam miatt ajánlott.
De tényleg eszméletlen árban mennek.
Most nekem is Conti Sport Attack-om van.Amiket hallottam erről, hogy szar meg hamar elkopik stb..
már 6200 km van benne de még csak a "pecsét" (ami van a gumi futófelületén) az kopott le eddig.
Bár én nem gyilkolom a vasat. De nagyon baró 295-el repeszteni......
Lehet de egy kuplungot le lehet égetni bármilyen olajjal szerintem attól függ minek teszed ki és az a lamellaszett amit cseréltél gyári volt vagy utángyártott?a fémlamellákat fel smirglizted durva smirglivel,cserélted,vagy hagytad úgy kifényesedve az előző már kopott lamelláktól mert attól is megszaladhat könnyebben és akkor ha már elkezdte közel a vég megint..?Ha a gyár 10w40-et ír elő akkor maradj annál ők tudják a legjobban mi kell a gyártmányukba persze okoskodók mindig lesznek de azok kisérletezzenek a saját gépükkel.Ha sokat futott a gép akkor is inkább valami adalékot töltsél az olajba valami olyan cégtől aminek van neve ebben a bizniszben.Lehet a rugók gyengültek el és akkor az csere.A Chastrol rs4 ben meg úgytudom van valami kuplung barát adalék ha "kuplunggyilkos" vagy lehet az lenne bele a legjobb.
Hali mikisix! Nekem a motoromban(gsxr 400) 15w50-es olaj van és 3 hónappal ezelőtt leégett a kuplung. 1000 km-rel előtte volt kuplunglamella cserélve benne kompletten és friss olaj meg olajszűrő. Előfordulhat hogy amiatt égett le mert nem 10w40es olaj volt benne?
Na hali!
De türelmetlenek vagytok Az idomos srác telcsiszáma még nincs meg, de nyomozás alatt van! Amint megkapom a számot lököm fel a netre.
Ja-ja, üdv a klubban! Jó döntés!
Szerintem jobb a 190-es gumi, mint a 200-as, de van olyan ismerősöm aki csak 200-ast használ a 12-esre és elégedett vele. Olajban amit a gyár előír azt használtam a tuning előtt. Utána már nem .
A regisztrációs adatlapot kitöltöttem, igaz, azt kellett volna először.
Örömmel olvastam, hogy megfelelőnek találod a Contit erre a vasra is, hiszen az előző motorrommal (GSX14) meglehetősen kellemes tapasztalatokat gyűjtöttem vele (most nem az élettartamára gondolok). . http://www.youtube.com/watch?v...
Azon a gépen variáltam a /55 és a /50-es magasságot, de a valós megoldást a hátuljának kiemelése jelentette. A tiéden milyen peres van?
A Castrolnál a 10W50, R4-re gondoltam, mint használandó. Maradt még bontatlan csomagolásban, s ha és amennyiben megfelelő, inkább a motorban öntöm.
Üdv:
D
Üdv köztünk Domizx12 nagyon jól választottál!Én 200-as gyári gumival vettem a gépem ,de amilyen jól néz ki ,olyan szar vele kanyarodni .Ja várjuk adatlapodon a képeket,remélem feltőltöd.Én 3,5l olajat szoktam bele tőlteni de eztán megpróbálom amit a Mikisix ajánlott .Mindig castról RS-Superbike full szintetikusat szoktam bele tenni és én három ezrenként ledobom róla szűrőstől.Gumit pedig Continentál Sport Attack-ot használok nekem bevált,de én is azt mondom ,hogy inkább a gumi kopjon mint az idom (puha gumi előnyben).A fogyasztásán meg ne csodálkozz a taljasítményhez itt benzin kell és elég sűrűn.De sz.tem egy igazi mókamester ez a motor ógy,hogy HHHÚÚÚZZZAAADDD NEKI!
Én szerelőt a XIV.ker-ben a Kawaszatit ajánlanám.Nagyon korrekt és versenytapasztalatokkal is rendelkező szerelő a főnök.Különösen a motorelektronika,chiptuning,kalibrálás amiben még más kawaszervíz is hozzá irányított.
A motorolajokban a lényeg a SAE 10w40-es viszkozitás betartása!15w50 el már három motort is tudok aminek a 3.főtengelycsapágya megsült..valamiért oda csak a "vékonyabb"olaj jut.Ha olajszűrőt is cserélsz ami szerintem alap egy olajcserénél akkor mind a 4litert öntsd bele a motorba.Van helye nem nyom szét semmit és ha sokat kerekeznél vagy stopiznál akkor se kell azon paráznod,hogy az olajpumpa nem továbbítja a "nyálat".Castrolt használtam a bejáratás után előszőr én is most Valvoline-t töltöttem bele már 2x abból is a félszintetikust.A gyári szabványnak megfelel (API SE,SF vagy SG,API SH vagy SJ JASO MA)és fele árban a fullsyntetic-nek viszont 4-5000km ként lecserélem a 6000km helyett de ezt is csak az én hülyeségem nem volna rá szükség.
A 190-es gumi jó döntés mert úgy könnyebb a döntés és a 200as legtöbbször csak újjonan van../55-öt nem próbáltam de akinek volt vagy van az azt tapasztalta,hogy nagy sebességnél nyugtalanabb a gép viszont fordulni könnyebb vele.Ha sokat pályanapozol és lényeges az,hogy netán pár másodpercet nyerjél körönként mert már máshogy nem tudsz az idődből faragni akkor van értelme amúgy meg szerintem semmi.
Jézuska azért nem hoz neked ilyet mert elég nehéz és Ő meg nem mer felülni rá!
Vagy mert nem a Jézuska tojik?
Amint megtudom, szólok.
Már lehet kapni eleve ilyen színűeket.
De mindegyik gyönyörű!
Jajj de kéne már egy telszám az idomostól!
Mikisix,csak tudd egy pózerrel beszélsz,akinek annyi tapasztalata van kanyarról,meg motorról mint egy újszülötnek. Neked Szöllő meg mindegy milyen gumit használsz,nálad semmi nem változik ettől.Vehetsz bármilyen gépet,meg lehet akármennyi pénzed. Elnézést ha bunkó vagyok, de inkább legyen sör hasam,mint vízfejem.
Én még nem próbáltam 200-as gumival de van egy vadonat új 30.000.- ért szereztem.
Ahogy olvastam róla a 200-as gumi a nagyobb tapadás valamint a hosszabb élettartam miatt ajánlott.
De tényleg eszméletlen árban mennek.
Most nekem is Conti Sport Attack-om van.Amiket hallottam erről, hogy szar meg hamar elkopik stb..
már 6200 km van benne de még csak a "pecsét" (ami van a gumi futófelületén) az kopott le eddig.
Bár én nem gyilkolom a vasat. De nagyon baró 295-el repeszteni......
De türelmetlenek vagytok Az idomos srác telcsiszáma még nincs meg, de nyomozás alatt van! Amint megkapom a számot lököm fel a netre.
Ja-ja, üdv a klubban! Jó döntés!
Szerintem jobb a 190-es gumi, mint a 200-as, de van olyan ismerősöm aki csak 200-ast használ a 12-esre és elégedett vele. Olajban amit a gyár előír azt használtam a tuning előtt. Utána már nem .
A regisztrációs adatlapot kitöltöttem, igaz, azt kellett volna először.
Örömmel olvastam, hogy megfelelőnek találod a Contit erre a vasra is, hiszen az előző motorrommal (GSX14) meglehetősen kellemes tapasztalatokat gyűjtöttem vele (most nem az élettartamára gondolok). . http://www.youtube.com/watch?v...
Azon a gépen variáltam a /55 és a /50-es magasságot, de a valós megoldást a hátuljának kiemelése jelentette. A tiéden milyen peres van?
A Castrolnál a 10W50, R4-re gondoltam, mint használandó. Maradt még bontatlan csomagolásban, s ha és amennyiben megfelelő, inkább a motorban öntöm.
Üdv:
D
Én szerelőt a XIV.ker-ben a Kawaszatit ajánlanám.Nagyon korrekt és versenytapasztalatokkal is rendelkező szerelő a főnök.Különösen a motorelektronika,chiptuning,kalibrálás amiben még más kawaszervíz is hozzá irányított.
A motorolajokban a lényeg a SAE 10w40-es viszkozitás betartása!15w50 el már három motort is tudok aminek a 3.főtengelycsapágya megsült..valamiért oda csak a "vékonyabb"olaj jut.Ha olajszűrőt is cserélsz ami szerintem alap egy olajcserénél akkor mind a 4litert öntsd bele a motorba.Van helye nem nyom szét semmit és ha sokat kerekeznél vagy stopiznál akkor se kell azon paráznod,hogy az olajpumpa nem továbbítja a "nyálat".Castrolt használtam a bejáratás után előszőr én is most Valvoline-t töltöttem bele már 2x abból is a félszintetikust.A gyári szabványnak megfelel (API SE,SF vagy SG,API SH vagy SJ JASO MA)és fele árban a fullsyntetic-nek viszont 4-5000km ként lecserélem a 6000km helyett de ezt is csak az én hülyeségem nem volna rá szükség.
A 190-es gumi jó döntés mert úgy könnyebb a döntés és a 200as legtöbbször csak újjonan van../55-öt nem próbáltam de akinek volt vagy van az azt tapasztalta,hogy nagy sebességnél nyugtalanabb a gép viszont fordulni könnyebb vele.Ha sokat pályanapozol és lényeges az,hogy netán pár másodpercet nyerjél körönként mert már máshogy nem tudsz az idődből faragni akkor van értelme amúgy meg szerintem semmi.