Bocs h beleszólok, de nem az injektortól függ. A ZX9-em karbis volt ingadozott rendesen (főleg sportdobbal) a Z1000 meg atom stabil injektorral. A sportmotorok a hegyes tengelyek miatt is produkálják ezt. R6 karbis dettó.
Hali urak.Nem érdekel valakit egy 12-eshez való gyári nyers kulcs .Én rendeltem a 7-esemhez abban a tudatban hogy egyforma a kettő,de nem az .2265 ft volt de 2000-ért oda adom!
Igen ingadozik.Legalábbis az enyém.Elvittem a szerelőmhöz beállítatni de nagyon nem tudták mert a tökéletes beállítással is ingadozik!Azt mondták ez ilyen ez a típus!De mivel injektoros úgy sohasem áll be mint a karbis.+ függ a levegőtöl, a hőmérséklettől stb.. és azért is ingadozik mivel ő állítja be a dolgokat.
Köszi srácok az infót!
Igaz fémhálos a másik oldala!
Elöszőr nem is láttam azt a pálcikát,egy fakockával ékeltem ki a tankot.
Aztán késöbb amikor észrevettem,egy darabig nézegettem hogy hova a fenébe lehet kitámasztani.
Ja meg az aksi, a fél motort szét kell szedni mire ki lehet halászni.
Na de mind1 Isten Király ez a motor!
Nektek is ingadozik az alapjárat?
Bocsi a sok kérdésért,de nincs a körömbe akinek 12-se lenne!
"Mindnyájunknak el kell menni"
Gyerünk a Kawa szervizekbe INGYEN átvizsgáltatni a Gépet. Hangsúlyozom INGYEN.
De jó hogy tegnap hoztam el a szerelőmtől a mocit Olajcsere meg hasonlók
Barátom! A te motorodban is a gyári volt. Nekem is illen és ez gyári Kawasakis.
Bele volt nyomva hogy Kawasaki. A másik oldala meg azt hiszem, hogy Fémháló. Igaz?
Ne izgulj é jól ismerem a Lacit és nem nagyon hagyja hogy Túl legyen tuningolva a motor. Tehát ha tuningos is akkor se a végletekig kihegyezett masina.
Ja rájöttél mi az a fém pálca a tank alatt keresztbe?
Nem más mint a tank kitámasztója. Nekem nem volt egyszerű kisilavizálni
Sziasztok!
Köszi az infót mindenkitől!
Azért gondoltam hogy vmi nem ok,mert a motor oldalán van egy papp motors raceng feliratt!
Igazából mind1 ha mégis van vmi akkor legalább jobban megy a gép
Amúgy ez a levegőszűrő volt benne előtte!
Mostanában megcsinálhatnánk már végre.
Ne haragudj hogy eddig nem jött össze.
Szervizben is azt mondták hogy nekem kell megcsináltatni, így most még csak körberagasztom és akkor nem jön fel az olaj hanem lecsöpög alul. Annyi nem fogy hogy gond legyen. Két olajcsere között kb fél deci megy el. Így nem érdekel.
Jövő héten viszem a Basihoz az összes idomomat. Utána lesznek tuti idomok a mocihoz.
Légyszi tegyél fel képet h millen lett a moci hátulja.
Ui.: Te jártál felém kb 1-1.5 hónapja?
Üdv. Nem azért kezdődik ott a piros mert ott tilt,hanem hogy váccsá má hééé. Újabb gépeken ezért vakuzik a szemedbe,de az általában állítható. Uh valószinű nincs benne elektronika. A textil szűrőt meg mossad ki és ha egybe maradt tedd vissza,mégis olcsóbb mintha mindíg veszed a gyárit,és valszeg több levegőt is enged át,de ez nem biztos. Nézd meg a keretét,nincs-e rajta valamiféle márkajel,ha van nyilván sportszűrő,bár én még nem láttam textilből.
Szasz Cadilaci!Lesz valami a ledekkel? Szervizbe voltál már?Azt hiszem az enyémen csak a viz kurta össze,mert az a szivacs ami tartja azt a két csatit,az kivül volt!Legalábbis bizok benne!
Sziasztok!
Lenne még1 kérdésem!
Vettem a motorhoz gyári levegőszűrőt/ papírszűrő a gyári amit kaptam hozzá/
De ami a motorba volt előtte az nem papír volt hanem textilszűrő!
Lehet hogy sportszűrő volt benne?
A segítségeteket kérném!
Vettem egy kawa zx12r-t!
11500-as fordulatnál van a gyári tiltás,ott kezdődik a piros mező!
Nekem viszont 12500-as fordulatszámon tiltt a motor!
Az lenne a kérdés hogy ez természetes,vagy valami piszkálás van a motorban?
Szeva!
Te mit keresel itt?
A vas még itthon van, de hétfőn kivesszük a lelkét és hosszú útra indul. Remélem, hogy most már vadabb lesz a kicsike
Viszont a másik gép se lesz piskóta ha felkészítjük a szezonra!
Hát nem sok jót mondtak.
Papp Lacival értekeztem az ügyben és felvilágosított h csak a garanciális motorkra érvényes minden nemű visszahívás. Igy nekem kell megcsináéltatnom a "gyári" hibát.
Vááááááá
Remélem nem lesz drága mert megbolondulok. Ha vki tudna azért ilyen ügyben segíteni megköszönném.
Lehet jól jönne majd az a segítség (telefonszám meg a név)
Holnap írok a fórumra h mit sikerült elérnem . Ha gáz van kereslek majd fórumon.
Addig is köszi a segítséget.
Kawasaki Joe Rocket Bőrdzseki
Nem emlékeztem rá. Hülegyerek vaok! Váááááááááááááááááá
De véletlenül nem te jártál felenk egy hónapja?
Igen ingadozik.Legalábbis az enyém.Elvittem a szerelőmhöz beállítatni de nagyon nem tudták mert a tökéletes beállítással is ingadozik!Azt mondták ez ilyen ez a típus!De mivel injektoros úgy sohasem áll be mint a karbis.+ függ a levegőtöl, a hőmérséklettől stb.. és azért is ingadozik mivel ő állítja be a dolgokat.
Ennyi :D
Igaz fémhálos a másik oldala!
Elöszőr nem is láttam azt a pálcikát,egy fakockával ékeltem ki a tankot.
Aztán késöbb amikor észrevettem,egy darabig nézegettem hogy hova a fenébe lehet kitámasztani.
Ja meg az aksi, a fél motort szét kell szedni mire ki lehet halászni.
Na de mind1 Isten Király ez a motor!
Nektek is ingadozik az alapjárat?
Bocsi a sok kérdésért,de nincs a körömbe akinek 12-se lenne!
Gyerünk a Kawa szervizekbe INGYEN átvizsgáltatni a Gépet. Hangsúlyozom INGYEN.
De jó hogy tegnap hoztam el a szerelőmtől a mocit Olajcsere meg hasonlók
Bele volt nyomva hogy Kawasaki. A másik oldala meg azt hiszem, hogy Fémháló. Igaz?
Ne izgulj é jól ismerem a Lacit és nem nagyon hagyja hogy Túl legyen tuningolva a motor. Tehát ha tuningos is akkor se a végletekig kihegyezett masina.
Ja rájöttél mi az a fém pálca a tank alatt keresztbe?
Nem más mint a tank kitámasztója. Nekem nem volt egyszerű kisilavizálni
Köszi az infót mindenkitől!
Azért gondoltam hogy vmi nem ok,mert a motor oldalán van egy papp motors raceng feliratt!
Igazából mind1 ha mégis van vmi akkor legalább jobban megy a gép
Amúgy ez a levegőszűrő volt benne előtte!
Ne haragudj hogy eddig nem jött össze.
Szervizben is azt mondták hogy nekem kell megcsináltatni, így most még csak körberagasztom és akkor nem jön fel az olaj hanem lecsöpög alul. Annyi nem fogy hogy gond legyen. Két olajcsere között kb fél deci megy el. Így nem érdekel.
Jövő héten viszem a Basihoz az összes idomomat. Utána lesznek tuti idomok a mocihoz.
Légyszi tegyél fel képet h millen lett a moci hátulja.
Ui.: Te jártál felém kb 1-1.5 hónapja?
Nem hívtál fel. Kérlek zörögj rám. vagy írd meg a számod. Az enyém 06 20 516 34 68
Lenne még1 kérdésem!
Vettem a motorhoz gyári levegőszűrőt/ papírszűrő a gyári amit kaptam hozzá/
De ami a motorba volt előtte az nem papír volt hanem textilszűrő!
Lehet hogy sportszűrő volt benne?
A segítségeteket kérném!
Vettem egy kawa zx12r-t!
11500-as fordulatnál van a gyári tiltás,ott kezdődik a piros mező!
Nekem viszont 12500-as fordulatszámon tiltt a motor!
Az lenne a kérdés hogy ez természetes,vagy valami piszkálás van a motorban?
Te mit keresel itt?
A vas még itthon van, de hétfőn kivesszük a lelkét és hosszú útra indul. Remélem, hogy most már vadabb lesz a kicsike
Viszont a másik gép se lesz piskóta ha felkészítjük a szezonra!
Papp Lacival értekeztem az ügyben és felvilágosított h csak a garanciális motorkra érvényes minden nemű visszahívás. Igy nekem kell megcsináéltatnom a "gyári" hibát.
Vááááááá
Remélem nem lesz drága mert megbolondulok. Ha vki tudna azért ilyen ügyben segíteni megköszönném.
Holnap írok a fórumra h mit sikerült elérnem . Ha gáz van kereslek majd fórumon.
Addig is köszi a segítséget.