Nekem a régi fajta (nem N-Tec) D209GP-vel nem lehetett 280 felett menni annyira szitált a gép. Igazándiból nem is kormánycsapkodás volt hanem az egész motor imbolygott. D208GP-vel ugyan ez. De az újabb gumikkal már nem csinálta.
Sikerült megszerezni a gyári beállítási adatokat. Azt vissza állítom, ezzel fogom kezdeni.
A motoron elől Pirelli Diablo Supercorsa van, ami kb. 50% lehet, hátul pedig Dunlop Qualifier D209. Ami teljesen új, de a régi kopottal is ilyen volt. Azt tudom, hogy van egy pici ütés a hátsó felnin, amit a gumicserénél vettünk észre. Ez az egyik tippem. (Motor felnit érdemes görgőztetni vagy inkább csere?)
A féktárcsák jók, villa és kormánycsapágy szintén jónak tűnik.
A telószárak teljesen szárazak, de sajnos az olaj szintet és a belsejét nem tudom le ellenőrizni, mert Pesten semmi szerszámom nincs hozzá.
De köszi a tippeket!
közel sem biztos, h futómű beállítási probléma,- kezd el megvizsgálni az okokat ,-gumi, felni, féktárcsa, villa , kormány csapágy, utána a beállítás ja és még az első teló olajszint, tömítő gyűrűk ... stb ellenőrzés!
Valaki tudni nekem abban segíteni, hogy 2005 ös zx10r nek mi a gyári futóműbeállítása?
A mostani nem jó... Nagy tempónál iszonyatosan szitál, még a kormány teló ellenére is és nagyon bizonytalannak érzem...
A motoron elől Pirelli Diablo Supercorsa van, ami kb. 50% lehet, hátul pedig Dunlop Qualifier D209. Ami teljesen új, de a régi kopottal is ilyen volt. Azt tudom, hogy van egy pici ütés a hátsó felnin, amit a gumicserénél vettünk észre. Ez az egyik tippem. (Motor felnit érdemes görgőztetni vagy inkább csere?)
A féktárcsák jók, villa és kormánycsapágy szintén jónak tűnik.
A telószárak teljesen szárazak, de sajnos az olaj szintet és a belsejét nem tudom le ellenőrizni, mert Pesten semmi szerszámom nincs hozzá.
De köszi a tippeket!
Valaki tudni nekem abban segíteni, hogy 2005 ös zx10r nek mi a gyári futóműbeállítása?
A mostani nem jó... Nagy tempónál iszonyatosan szitál, még a kormány teló ellenére is és nagyon bizonytalannak érzem...
Előre is köszi a segítséget...