04-es ZX-10R hátsó kerék fék tárcsa csavarjai beleérnek a fék munkahenger acél konzoljába kb 1,5 mili a difi.Távtartók bent vannak,tengely vezető is,csavarok megfelelőek.Kerék lett cserélve elvileg bele valót adtak.
Hol a hiba?
Megtudná mondani valaki, hogy a tizesnek a beömlőcsöve nagyobb, mint 48 mm és ha igen hanyas?(arra gondolok ahová a dob előtti összekötőcsövet kell csatlakoztatni)
A 100 az normális. Mikor 0 kilóméteres volt a gépem akkor mászkált 104 fokon. Lámpánál 96 szokott lenni, esetleg 97. Ha feljebb megy akkor alacsony a víz szint, tölts rá egy keveset, fél centi vízhiány elég hogy melegedjen a géped. Tedd fel max alá 1-2 miliméterrel.
Szerintem a gyárit használd, teljesen felesleges más sűrűségű olajat használni. A víz melegedés nem olaj probléma. Vedd le a hűtőt a csöveket és maximális tisztaságot neki. A hűtő belsőt, külsőt is alaposan kitisztítani. A bordákat (lamellákat ) kiegyenesíteni. Szóval ZX10 10-40
MOTUL,-de szerintem a márka nem érdekes,- pénztárca függő.Ja és olajcsere nem 10.000Km,-ként! Olyan sűrűn, ahogy csak teheted.
Hol a hiba?